Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-01-19, 21:57
  #109
Medlem
Hoppas Eilert får en fin ålderdom. Minns en av hans konserter jag var på för över 20 år sedan. Stället var packat, ca 700-800 pers och det var tamigfan den roligaste konserten jag varit på. Kanske inte den bästa, men enormt hjärtligt och ösigt. Publiken älskade honom och Eilert såg så sjukt glad ut. Vilken show man.

Eilert 4 ever.
Citera
2024-01-19, 22:22
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Han är och förblir en kung.
Jag vet att dagens ungdomar hyllar Jonas Gardell och hans vänner.
Men, en som Eilert kommer aldig igen....
Eilert gillar jag, men vad fan har du för ungdomar runt dig som hyllar Jonas Gardell??? Riktigt sjuka ungdomar. Sådana finns inte i min närhet.
Citera
2024-04-27, 02:54
  #111
Medlem
Jag hade ärligt talat inte hört talats om denna människa innan! Men sen kom det upp en artikel av en ren slump om karln .

Gick även in på Youtube och lyssnade på eländet.
Är ju så man kan skratta ihjäl sig ! Inte konstigt att USA gör Sverige till åtlöje i nästan alla program, när såna här galningar representerar Sverige.

Kollar man på ratsit så bor han ihop med en man .
Förmodar att det är hans bror eftersom båda flyttade dit 1953.

Är man över 70 år och bor ihop med sin bror , då är det något som är väldigt fel!

https://www.ratsit.se/19530402-Nils_...4bmY9iRd6FyFnw
Citera
2024-04-27, 03:06
  #112
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993

Är man över 70 år och bor ihop med sin bror , då är det något som är väldigt fel!

https://www.ratsit.se/19530402-Nils_...4bmY9iRd6FyFnw


Men herregud....Eilert är en psykpatient som under lång tid på RIKTIGT trodde han var Elvis.
Att han bor med sin bror är knappast det mest uppseendeväckande här.

Om du kollat på klipp och läst tråden borde du väl förstått att snubben inte var helt 100% i kolan?


Ja, han är en tokstolle. En tokstolle som mycket troligt även är utvecklingsstörd på ett eller annat sätt. Det är därför man gillar honom så skarpt. Det är ju det som är grejen med Eilert. Han är en svårt psykiskt sjuk man som lyckades vända sin sjukdom till något positivt och "framgångsrikt".

Det är väl snarare dig man blir fundersam över eftersom du far in i tråden och verkar ha tagit honom på allvar och börjar raljera om att "något måste vara fel" ? Dessutom är det väl runt 20 år sedan Eilert höll på med sin musikaliska karriär så hur du lyckas upptäcka honom nu och dampa ur av upprördhet av att han "måste ha något fel" är ju lite av en jävla gåta det också.

Skärp dig för fan.
__________________
Senast redigerad av KaninHitler 2024-04-27 kl. 03:17.
Citera
2024-04-27, 21:09
  #113
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Jag hade ärligt talat inte hört talats om denna människa innan! Men sen kom det upp en artikel av en ren slump om karln .

Gick även in på Youtube och lyssnade på eländet.
Är ju så man kan skratta ihjäl sig ! Inte konstigt att USA gör Sverige till åtlöje i nästan alla program, när såna här galningar representerar Sverige.

Kollar man på ratsit så bor han ihop med en man .
Förmodar att det är hans bror eftersom båda flyttade dit 1953.

Är man över 70 år och bor ihop med sin bror , då är det något som är väldigt fel!

https://www.ratsit.se/19530402-Nils_...4bmY9iRd6FyFnw

Bara för man är skriven på en adress
behöver man inte fysiskt bo där 😉
Citera
2024-04-28, 20:30
  #114
Medlem
Åh vad kul att det finns en tråd om Eilert, min mamma känner honom mycket väl och vi bor i samma ”stad”. Träffar på honom väldigt ofta och brukar då prata med honom. Lever ett normalt liv, men ganska så ensamt, kör runt i en röd gammal Toyota😊
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback