Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-13, 11:00
  #5041
Medlem
Ravanas avatar
Snöade in totalt på mulle för ett par år sedan. Jag och polarna spelade oavbrutet i över ett och etthalvt dygn. Var jävligt trevligt och uppskattar fortfarande att riktigt djupdyka i spel och dyl efter nåra vakna nätter på stimulanter. Med en kortlek har man aldrig tråkigt.
Citera
2016-04-13, 11:10
  #5042
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravana
Snöade in totalt på mulle för ett par år sedan. Jag och polarna spelade oavbrutet i över ett och etthalvt dygn. Var jävligt trevligt och uppskattar fortfarande att riktigt djupdyka i spel och dyl efter nåra vakna nätter på stimulanter. Med en kortlek har man aldrig tråkigt.
Haha dos och mulle ett par dagar i veckan är ett måste!!
Mitt värsta tho; Hade käkat ~2100µg LSD, verkligen egoboostat. Får ett samtal efter trippen hållt på ungefär 1.5h. JOBBET! Intervju om 1h
Tar mig i kragen, sopar i mig 4 klonazolam och drar dit. Känner mig så jävla klar i huvudet så fuck it tänker jag. Intervjun går skitbra, vi sitter i gothia tower så jag kan med glädje och utan oro behålla mina solbrillz på. Nu 6 år efter.. Im the boss.
Fan va de låter som en lie, men haha ah ni som känner mig. FYFAN VAD GLAD JAG E
Citera
2016-04-13, 12:34
  #5043
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Jag var på en fest för ett tagsen. Hade intagit stora mängder alkohol, lyrica, heroin, tramadol, xanor och gräs.

Strax efter att jag hade svalt min sista lyrica så kände jag spyan i halsen varpå jag springer in på toaletten och kastar upp en vinröd spya i toalettstolen (jag hade druckit enorma mängder rödvin några dagar i streck).

Slöseri med lyrica tänkte jag samtidigt som jag letade igenom min spypöl i toalettstolen efter den rödvita kapseln, jag hittar den och sväljer den glatt med lite vatten.
Citera
2016-04-16, 01:38
  #5044
Medlem
Tstaafs avatar
Ojoj..fan..man har gjort så mycket skeva saker när man varit vaken 3-4 dygn. Vilket jag nästan alltid är,iaf förr.

Men något av det pundigaste jag gjort va nog när jag å några vänner hade varit uppe några dygn. Jag som endast använde tjack fick i mig ett par Xanor mot den jobbiga nojan jag började dra på mig. Efter ett tag så gick vi hemifrån mig och gjorde något, vet inte vad men efter ca 45 min så återvänder jag själv hem till mig och finner att ytterdörren står helt på vid gavel!! Minns att jag vrålande rakt ut i trappuppgången .."Va i helvete.. nån jävel har brutit sig in hos mig!!" Var på jag rusar in i köket och rycker åt mig en stor jävla köttkniv och vrålar att.."nu jävlar ska ni dö era svin!!" Springer in i alla rummen i lgh (3:a på 80kvm) och sparkar upp garderobsdörrar och hugger hej vilt in i dom!
Samma sak under sängar och bakom soffan men hittar ingen alls. Lugnar ner mig efter ett tag precis lagom till att mina polare kommer tillbaka och undrar va fan jag håller på med!? När jag skulle börja förklara vad som har hänt säger kompisen..att när vi gick ut tillsammans 45 min tidigare så hade jag beklagat mig över att jag inte hade hittat nycklarna hem. Så jag hade bara gått ut men glömt stänga dörren efter mig!! Inte nog med det..under hela den tiden jag gått runt å vrålat att folk ska dö så har FORTFARANDE ytterdörren stått uppe! Kändes sådär när det började sjunka in i mig hur det låg till.

Och det var hemma hos mina föräldrar oxå..😮
Citera
2016-04-16, 01:41
  #5045
Medlem
Jag har lagt mig till med vanan att återuppta kontakten med folk jag tappat den med, eller som jag flyttat ifrån eller skiljts från på lite trista grunder, ja ni fattar. Dessvärre inträffar det oftast ungefär kl 04 på tisdag morgon, en tredjedel är småbarnsföräldrar och hade gärna sovit istället, en tredjedel kommer dessvärre ihåg varför vi inte har kontakten längre, men en tredjedel tar det faktiskt förvånansvärt bra även om det inte mynnar ut i något direkt vettigt.
Citera
2016-04-16, 13:40
  #5046
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag har lagt mig till med vanan att återuppta kontakten med folk jag tappat den med, eller som jag flyttat ifrån eller skiljts från på lite trista grunder, ja ni fattar. Dessvärre inträffar det oftast ungefär kl 04 på tisdag morgon, en tredjedel är småbarnsföräldrar och hade gärna sovit istället, en tredjedel kommer dessvärre ihåg varför vi inte har kontakten längre, men en tredjedel tar det faktiskt förvånansvärt bra även om det inte mynnar ut i något direkt vettigt.

Det är väl det faceboken är till för?

OnT Vaknar upp med sperma på kudden ganska ofta.
Citera
2016-04-16, 15:00
  #5047
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Den här tråden är perfekt om man vill ha motivation till att aldrig mer bruka droger.
Citera
2016-04-16, 20:08
  #5048
Medlem
likeets avatar
Haha rolig tråd, gjort jävligt många pundiga saker fy fan...

En riktigt pundig sak var när jag skulle ut och käka buffé med min chef på en Kina restaurang, hade precis inhandlat mephedrone som skulle användas vid senare bruk, men det första man gör när man får påsen är att dunka upp en 0,5 g lina rätt i snoken.
Denna middagen med min chef var en träff för att han hade börjat bli orolig över mig, han hade sett vissa tendenser haha.
Jag åt ingenting på restaurangen, var helt speedad och beställde in öl efter öl (det var en måndag).
Fattar än inte idag att han inte märkte nått eller fråga om jag var påtänd, för mina käkar var enorma och min tunga hängde ut ur munnen haha.
Hur fan tänkte man....
Man trodde att ingen märkte men varenda jävel märkte haha
Citera
2016-04-16, 20:09
  #5049
Medlem
likeets avatar
Har en polare som blev blåst när han skulle köpa weed, det var havre i påsen.
Men han ville inte tro det så han rökte det ändå...hahaha
Citera
2016-05-13, 02:03
  #5050
Medlem
TEAMBOTWINs avatar
-Sitta och sträckläsa denna tråden i 5+ timmar.
-Bli kallad tjack hora för att man blir ofta sjukt kåt på piggelin och gillar sex.
-Snöa in sig på nojor.
-sätta panna gjord på sina använda filter.
Citera
2016-05-13, 11:54
  #5051
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Haha rolig tråd, gjort jävligt många pundiga saker fy fan...

En riktigt pundig sak var när jag skulle ut och käka buffé med min chef på en Kina restaurang, hade precis inhandlat mephedrone som skulle användas vid senare bruk, men det första man gör när man får påsen är att dunka upp en 0,5 g lina rätt i snoken.
Denna middagen med min chef var en träff för att han hade börjat bli orolig över mig, han hade sett vissa tendenser haha.
Jag åt ingenting på restaurangen, var helt speedad och beställde in öl efter öl (det var en måndag).
Fattar än inte idag att han inte märkte nått eller fråga om jag var påtänd, för mina käkar var enorma och min tunga hängde ut ur munnen haha.
Hur fan tänkte man....
Man trodde att ingen märkte men varenda jävel märkte haha

Jobbar du kvar på samma ställe?
Citera
2016-05-13, 11:58
  #5052
Medlem
SnowInformers avatar
Satt tillsammans med en polare och kollade priser på CSGO skins i minst 15 timmar. Vi skulle gå till affären när den öppnad, hann dit precis innan de stängde...Var kul dock för spelar mycket CS.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback