Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-11, 20:01
  #1
Medlem
Mesharrys avatar
Henry Post, vad gör han idag?
Under 80-talet var Henry Post en ökänd torped i Göteborg. Det räckte med att nämna hans namn så började folk att skaka.

Någon som vet vad han gör idag? Några kul historier om honom?

Eftersom idioten som moddar brottslighet inte ens vet vem Bert Sjölin är ber jag honom avstå att avgöra vilken brottsling som är känd eller inte. I reglerna för 0.6 står det att om pm-dialogen med berörd moderator inte fungerar så kan man posta i FB-forat. Det har jag gjort utan gehör. En dialog med en tomte som ger mig en tillsägelse för att han inte vet vem fan Henry Post är vill jag inte slösa tid på att pm:a med. Så låt nu min jävla tråd ligga kvar.
2007-02-11, 20:19
  #2
Medlem
Ladidas avatar
Jag har skickat dig ett vänligt pm, fick inget svar tillbaka.

Då kan du ju inte komma och påstå att pm-dialogen brutit ihop eller hur eftersom du inte ens försökt.

Tråd låst.

Men visst, den kan få ligga kvar men låst är den.
Tillsägelsen var för övrigt för att du istället för att ta upp låsningen/trådkastningen i pm kastade dig huvudstupa ut i en ny tråd med samma topic och där ifrågasätter trådlåsningen/trådkastningen.
Alltså ett brott mot regel 0.6.

/Mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback