Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-08, 22:53
  #1
Avstängd
Catclaws avatar
Wuzup?

Förr eller senare kommer de flesta av oss att ha någon sorts kontakt med de myndigheter som hanterar narkotika.
Denna "guide" passar endast de som åker dit på urin/blod-prov samt att de inte har rökt något CB minst 30 - 40 timmar innan testet utförs. Om det har gått mindre tid, se Del 2 av inlägget för hur man manipulerar urinen.
NOTERA: Alltså får man inte ha åkt dit med narkotika på sig, utan endast i blodet/urinen.

Del 1:
För ett antal månader sen så torskade jag ganska ordentlig för CB och svampodling, vilket inte gick obemärkt förbi, utan hamnade i tidningen och diskussioner tog fart på FB.
Jag som blev ganska förbannad tänkte att nu får jag ta o jävlas tillbaks så mkt jag kan, så jag satte mig ner och pluggade på ganska ordentlig. För att få tid till det, anmällde jag en av poliserna som tog mig samt skaffade mig hållhaka på en viss chefåklagare när han ladde ner min anmällan. (Spelade in alla samtal nämligen, speciellt en där denna chefåklagare säger rakt ut att "det är ok för en polis att ljuga för att en utredning ska gå framåt", vilket är egentligen brottsligt. (Chefåklagaren kan åka dit för grovt tjänstefel)

Jaja. Iaf...
Efter någon månad och tusentals forskningsrapporter, journaler, etc, upptäckte jag att THC metaboliseras på 24 - 30 timmar efter intag. Därför letar inte SKL efter THC, utan dess metabolider, alltså ämnen som är restämnen av THC.
Strax innan jag åkte fast, fastslog hovrätten att man endast kan straffas om man hanterar en substans som är klassad och denna substansen måste påvisas.
Så här var det nämligen: En snubbe hade gömt 5 kg Amfetamin i källaren, i en väska. Polisen hittar dock väskan men byter ut innehållet mot socker och mjöl. De sätter upp en gömd kamera och när snubben hämtar väskan, tar de honom.
Han blir fälld i tingsrätten men överklagar till hovrätten som kommer fram till att det e skitsamma vad polisen misstänker att han har hanterat eller ens kan bevisa att han har hanterat. Har inte personen själva substansen på sig när han lagförs så är han inte skyldig till något brott. Han blev alltså friad av hovrätten. (I domen står det att varken mjöl eller socker är klassade som narkotika.. No shit!! HAHA!)

Samtidigt kom mina provsvar från SKL och jag kallades till förhör igen.
Här valde jag dock att sätta hårt mot hårt. Jag förklarade ovanstående för polisen som förhörde mig och sa helt enkelt att vägrar att betala mina dagsbot om inte SKL skickar en utförlig rapport om vad de hittade i mitt blod samt komplettera det med resultaten från deras GS/MS test. Det blev lite tjafs men till slut ringer hon upp SKL och pratar med och jag får själv luren och förklarar ärendet för damen från SKL. Efter att jag hotat med att anmälla SKL för vilseledande uppgifter samt att de helt enkelt ljög i rapporten går de med på att göra en utförlig analys av blodet och skicka resultaten till mig, under parollen att jag ska använda det under rättegången. (I den första rapporten stod det att jag skulle ha 0.0004 mikrogram THC per kg plasma...)
SKL hade alltså ljugit rakt ut och kallat metaboliderna för THC. Jag satte hårt mot hårt och frågade rakt ut om någon på SKL ens läst kemi? (Det blev tyst i luren en stund, och sen börjar kärringen stamma... HAHA!!)

Nu har det inte gått till rättegång än, men jag har varit i kontakt med flera advokater och när de har fått saken klar för sig har de sagt att med hovrättens tolkning så finns det inte en chans att fälla mig, då något THC inte kunnat påvisas i mitt blod, utan endast dess metabolider. Jag hade alltså inget olagligt vare sig på mig eller i mitt blod. Så vad ska de göra??! I princip ingenting!!! (Notera att jag inte hade rökt något CB dagarna innan jag åkte fast...)
Nu har deras utredning frusit inne och SKL, Polisen samt åklagaren tystnat ganska så bra.
Vad det gäller svamparna chansade jag på samma sak, då min odling hade förstörts dagarna innan med en stor mängd klorin. Det skulle slängas och jag ville inte släppa ut arter som normalt inte växer här. (Gammal vana... Tvångstanke nästan.. Lämnar alltid in mina förbrukade kemikalier till bensinstationer o dylikt, förstör fröer etc som ska slängas med olika lösningsmedel eller bränner upp de..)

Alltså: Åker ni dit på blodprov, vägra betala och kräv fullständigt rapport från SKL.

Del 2:
Manipulera urin för proffs.

Vad behövs?
9 liter vatten.
2 dl vinäger.
Smal plaströr som kan stickas upp i urinröret.
En stor plastpump som kan hålla minst 3 - 4 dl.
5g Urinämne. (Kan köpas in från olika källor eller tillverkas hemma...)
0.5g vanlig bordsalt.
0.1g socker.
Riboflavin i den mängd som behövs för att färga vätskan tills den får "urin"-nyans.

Notera att den här metoden är förknippad med väldigt stark smärta och äcklig smak. Dock fungerar den till 99%.
Detta fungerar alltså om du vet att du ska lämna urinprov. Fungerar EJ på blodprov.

Dagen du ska lämna provet, hydrarera med minst 9 liter vatten under dagen.
Högst tre timmar innan provet "stänger du av" dina njurar genom att dricka runt 2 dl vinäger. Detta smakar inte gott och gör ont.

Max tjugo minuter innan provet lämnas sticker du in plaströret i urinröret och trycker upp den tills du kommer in i urinblåsan. (Man känner att röret är i urinblåsan när det inte gör lika ont plötsligt..)
Pumpa upp blandningen av urinämne, salt, socker och riboflavin i urinblåsan.
Kom ihåg att detta e förknippat med väldigt väldigt stark smärta.

Gå nu o pissa: Mängder metabolider e så låg att det inte ger utslag på stickprov. (Det kan dock påvisas med GC/MS)

Kärlek samt motstånd.
Citera
2007-05-08, 23:05
  #2
Medlem
A-Dmps avatar
Jag kan inte göra annat än att kalla dig för hjälte - visar inte det här sig vara bullshit är det fan stort!
Citera
2007-05-08, 23:16
  #3
Medlem
Låter bra detta.
Dock skulle jag nog inte sitta och pilla in det där sugröret
Citera
2007-05-08, 23:17
  #4
Avstängd
Catclaws avatar
Erhum: Tillverkning av urinämnen hemma.

Be någon som e ren att pissa i en hink.
Koka bort vattnet......



Ok ok ok... Köp urinämnen istället då...
Citera
2007-05-08, 23:21
  #5
Medlem
maiden_666s avatar
Bra läsning som vanligt!

men vet inte om jag missuppfattat det hela lite...

om de inte hittar THC i kroppen utan bara metabolider (som de tydligen kallat THC för i ditt fall?)och åker dit så är man felaktigt dömd? sorry fattade inte riktigt jag är lite dum ibland
Citera
2007-05-08, 23:22
  #6
Avstängd
Catclaws avatar
A-Dmp> Hahaha!! Nä, handlar inte om o va hjälte eller nåt.... Hade helt enkelt inte råd o betala mina böter o vill inte så gärna ha kronofogden här heller...
Då får man helt enkelt använda sina gråa hjärnceller till annat än hur man får gratisknark från växter vid vägkanten... hehe.. =)

Ska se om jag vågar lägga upp några inspelade samtal med poliser/åklagare, etc.
Jag har även spelat in mina förhör på telefonen!! Snacka om poliserna blir lika nervösa när jag lägger fram mobilen (en stor jävla tegelsten som heter Nokia 9500..) o förklarar att allt spelas in...
Men grejen e att jag inte vill outa mig själv mer än vad som har gjorts redan...
Citera
2007-05-08, 23:25
  #7
Avstängd
Catclaws avatar
maiden_666> Du e inte alls dum.. Du förstod precis vad som menas. Och det e inte endast mitt fall... Alla här som har åkt dit för ringa narkotikabrott för att de har haft THC i blodet e felaktig dömda, om de inte rökt dagarna innan provet lämnades.

Nu kan man även filtrera bort sådant som "hash"-psykos, etc, då THC inte lagras i fettvävnader, utan endast dess metabolider.
Citera
2007-05-08, 23:27
  #8
Medlem
Mourns avatar
Eller så köper man bara:

THE WHIZZINATOR
- http://www.whizzinator.com/

Obs: Jag jobbar inte för detta företag.
Citera
2007-05-08, 23:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajjan
Låter bra detta.
Dock skulle jag nog inte sitta och pilla in det där sugröret
Då har du inte blivit testad för klamydia, på 70-talet. Jag hade en lärare som brukade berätta en skräckhistoria i högstadiet, om hur han under sin ungdom blev testad för klamydia. Metoden gick ut på så sätt att läkaren hade en järnstång med en gripklo i metall längst fram.
Den förde han sedan upp genom urinröret, vilket ska ha gjort fruktansvärt ont, det blir en fruktansvärd mängd med småsår i urinröret. Vissa börjar dessutom blöda.

En papperstuss sitter i den ände som förs in för att gnidas runt i urinblåsan och sedan skickas på prov.

Den riktiga smärtan ska dock ha uppstått när han pissade dagen efter, då svimmade han tydligen på toaletten av smärtan.
Citera
2007-05-08, 23:29
  #10
Medlem
maiden_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
maiden_666> Du e inte alls dum.. Du förstod precis vad som menas. Och det e inte endast mitt fall... Alla här som har åkt dit för ringa narkotikabrott för att de har haft THC i blodet e felaktig dömda, om de inte rökt dagarna innan provet lämnades.


okej då förstod jag helt rätt att alla som åkt dit och suttit i din sits ungefär är felaktigt dömda! detta är ju sjukt om man kan säga så? Vet "höjdarna" ens om detta?!?
Undrar vad som händer om detta kommer ut i media? tystas ner?förstoras?
Citera
2007-05-08, 23:31
  #11
Avstängd
Catclaws avatar
maiden_666> Vet inte om höjdarna vet om det, men de lär ju få veta när mitt fall går till rättegång. Har saltat med så många rapporter och bilagor att det lär ta rätten minst nåt år o gå igenom de....

I'm gonna play the system...
Like a fucking piano!
Citera
2007-05-08, 23:38
  #12
Medlem
Arbetarbroders avatar
Catclaw, du är ju veckans hjälte!
Kanske tom. kan slå på stora trumman och kalla dej århundradets hjälte om de här stämmer, vilket jag inte tvivlar på!

I praktiken så betyder ju detta att man måste åka dit inom 30 timmar efter man puffat på?

En rätt oviktig fråga men går de förklara på ett enkelt sätt för någon som skolkade från kemi lektionerna vad en metabolit är?

Hur längesen är det snuten hörde av sej senast? Finns ju en liten risk att ditt fall hamnat långt ner i utredningshögen och att de tar om det om ett tag och lyckas få dej fälld på nått sätt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback