Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-29, 18:11
  #1
Medlem
Bronkzs avatar
hittade inte direkt nåt skvaller om nån annan än serneholt.

så vad gör Sara Lumholdt, Dhani Lennevald, och Amit Paul nu för tiden?

Enda jag vet att en av grabbarna den som inte är halvutom europeisk har en lägenhet i visby med sin familj innanför ringmuren uppe vid västerport.

men va pysslar dom me. chillar på playan med sina miljioner? producerar annat? pluggar ?

mjaha stryk amit ur listan, fin hemsida o allt http://www.amitpaul.com/
Citera
2007-05-29, 18:14
  #2
Medlem
Hin Håle.s avatar
Någon av snubbarna pluggar tydligen på Handels i Stockholm (intervjubaserad antagning kan man anta..) enligt en bekant.
Citera
2007-05-29, 18:31
  #3
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Någon av snubbarna pluggar tydligen på Handels i Stockholm (intervjubaserad antagning kan man anta..) enligt en bekant.

Det var Amit Paul, och han valde musiken över skolan halvvägs in i sina studier. Allt enligt hans egen sida...
Citera
2007-05-29, 18:54
  #4
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
hittade inte direkt nåt skvaller om nån annan än serneholt.

så vad gör Sara Lumholdt, Dhani Lennevald, och Amit Paul nu för tiden?

Enda jag vet att en av grabbarna den som inte är halvutom europeisk har en lägenhet i visby med sin familj innanför ringmuren uppe vid västerport.

men va pysslar dom me. chillar på playan med sina miljioner? producerar annat? pluggar ?

mjaha stryk amit ur listan, fin hemsida o allt http://www.amitpaul.com/
Troligen sitter dom hemma o utövar den svenska avundsjukan pga den förstnämdas framgångar
Citera
2007-05-29, 19:17
  #5
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Troligen sitter dom hemma o utövar den svenska avundsjukan pga den förstnämdas framgångar

Njae, han Dhani gör ju allt för att synas på stureplan.se... Vill minnas att jag såg ett program där han var med och avslöjade att det tog en fruktansvärd tid för honom att göra sig iordning för utgång. Det lustigaste tyckte jag var all tid han lade på håret när han ändå avslutade med en mössa.
Citera
2007-05-29, 19:18
  #6
Medlem
Dhani är väl tillsammans med Natascha Peyre?
Citera
2007-05-29, 21:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
hittade inte direkt nåt skvaller om nån annan än serneholt.

så vad gör Sara Lumholdt, Dhani Lennevald, och Amit Paul nu för tiden?

Enda jag vet att en av grabbarna den som inte är halvutom europeisk har en lägenhet i visby med sin familj innanför ringmuren uppe vid västerport.

men va pysslar dom me. chillar på playan med sina miljioner? producerar annat? pluggar ?

mjaha stryk amit ur listan, fin hemsida o allt http://www.amitpaul.com/


Jag har träffat Sara för ett tag sedan, hon jobbade på en reklambyrå. Söt och trevlig, inga divalater!
Citera
2007-05-29, 21:33
  #8
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Jag har träffat Sara, hon jobbade på en reklambyrå. Var ett tag sedan. Trevlig människa, inga divalater!

Sitter hon inte i receptionen på en PR byrå?

var altså ingen kritik av di utan jag efterfrågar bara ett klargörande
Citera
2007-05-29, 21:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
hittade inte direkt nåt skvaller om nån annan än serneholt.

så vad gör Sara Lumholdt, Dhani Lennevald, och Amit Paul nu för tiden?

Enda jag vet att en av grabbarna den som inte är halvutom europeisk har en lägenhet i visby med sin familj innanför ringmuren uppe vid västerport.

men va pysslar dom me. chillar på playan med sina miljioner? producerar annat? pluggar ?

mjaha stryk amit ur listan, fin hemsida o allt http://www.amitpaul.com/


Bort sig.
Citera
2007-05-29, 21:35
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Sitter hon inte i receptionen på en PR byrå?

var altså ingen kritik av di utan jag efterfrågar bara ett klargörande

Vet faktiskt inte mer, hon sade inte som vad.

PR-byrå och reklambyrå är väl samma sak?
Citera
2007-05-29, 21:38
  #11
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Vet faktiskt inte mer, hon sade inte som vad.

PR-byrå och reklambyrå är väl samma sak?

Jo det skulle jag nog vilja påstå. Det jag tänkte var att om du träffade henne i typ jobbet så hade det ju varit jävligt svårt att försöka spela diva när det man gör är att svara i telefon och hämta kaffe.

_fredens duvor
Citera
2007-05-29, 21:48
  #12
Medlem
Watchmens avatar
SL jobbar vid Hötorget och är du på humör för att stalka så kan du börja hänga på SATS
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback