Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-29, 02:41
  #1
Avstängd
naggitss avatar
Har inte hört nåt om Naser eller den så kallade Naserligan på länge.
Någon som vet vad människan sysslar med numera? har han krypit in i ett hörn med svansen mellan bena efter att han blev skjuten? bor han kvar i Sverige? eller har han äntligen lämnat landet. Är naserligan upplöst eller är snubbarna aktiva än?

Ni som vet nåt skriv.
Citera
2007-06-29, 10:57
  #2
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Har inte hört nåt om Naser eller den så kallade Naserligan på länge.
Någon som vet vad människan sysslar med numera? har han krypit in i ett hörn med svansen mellan bena efter att han blev skjuten? bor han kvar i Sverige? eller har han äntligen lämnat landet. Är naserligan upplöst eller är snubbarna aktiva än?

Ni som vet nåt skriv.

Dom är med i gamet. Vice chefen håller ställningarna. Naser chillar
Citera
2007-06-29, 16:35
  #3
Medlem
Shalas avatar
Sitter han av ett straff just nu förresten? Har för mig att han kallade domaren i rättegången för "lilla gumman"
Citera
2007-06-29, 16:46
  #4
Avstängd
Själsfrändes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shala
Sitter han av ett straff just nu förresten? Har för mig att han kallade domaren i rättegången för "lilla gumman"
Jojomen

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=260879

Tror inte att någon som VERKLIGEN vet något om honom kommer att berätta.
Inte så hälsosamt, antagligen.
Citera
2007-06-29, 20:16
  #5
Medlem
stfu!s avatar
Hmm, hans bror bor iaf i Göteborg. Har han hög position i Naserligan?
Citera
2007-06-30, 02:46
  #6
Medlem
han är en entreprenör.. jobbat sig upp från disken..
Citera
2007-06-30, 12:42
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
han är en entreprenör.. jobbat sig upp från disken..

Jupp, han började sin kriminella karriär som ficktjuv på Göteborgs spårvagnar, en riktig entrepenör minsann
Citera
2007-06-30, 23:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElToro35
Jävla pajas, han snackade inte om allmänheten, utan folk som verkligen vet nåt. Du borde starta trådar i sandlådegruppen istället. Nolla.

Håller helt med. Läs inläggen Naggits!
Klart vanligt folk kan ha en åsikt om Naser, men vet man nåt är det bäst man håller tyst eller är beredd på trubbel. Gäller all sorts organiserad brottslighet.

"Jag har inte hört eller sett något!" Handlar om ren självbevarelsedrift.

En annan fråga: Hur vanligt tror ni det är att medlemmar i ett gäng tipsar polisen om medlemmar i ett annat gäng för att sätta dit dem? Givetvis anonymt om man inte vill ha krig förstås...
Citera
2007-07-01, 01:53
  #9
Medlem
Azraels avatar
En hel radda trams och OT raderat.

// Mod
Citera
2007-07-01, 14:23
  #10
Avstängd
Frågande Freddes avatar
Naserligan skall hålla en låg profil vad jag fått höra och inte bråka eller kriga som vissa gäng gör i tid och otid. De är mer lika en klassisk maffia som verkar utan att synas och lämnar vanligt folk ifred.
Citera
2007-07-01, 22:34
  #11
Medlem
stfu!s avatar
Okej. Jag såg Nasers bror på en privat klubb för över ett år sen. Är Naserligan lika mäktiga som t.ex. Bandidos?
Citera
2007-07-13, 08:45
  #12
Avstängd
StateCollapses avatar
Jag tror 414 warriorz är farligast.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback