Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-11, 15:26
  #1
Medlem
Vad finns det för gäng i Vallentuna...
Hört rykten om att det går riktigt vilt till där ute i skogarna
Citera
2007-11-11, 15:50
  #2
Avstängd
gäng i vallentuna? isåfall fjortis gäng som hänger utanför pressbyrån..
Citera
2007-11-11, 16:06
  #3
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucked.....
Vad finns det för gäng i Vallentuna...
Hört rykten om att det går riktigt vilt till där ute i skogarna
Gäng? I Vallentuna???
Tack för ett gapflabb. Bodde där i 28 år och jobbar fortfarande i kommunen!
Närmaste gäng jag har hört om där är gängpaj på skruvdragare. Är det moppe-hell knutters eller vad??

// Dempa
Citera
2007-11-11, 16:25
  #4
Medlem
Månsans avatar
Glöm det. En och annan småligist i centrum samt en hel del pundare och fyllon ute i stugorna. Mycket inavel utåt Lindholmen men de farliga gängen lyser med sin frånvaro i hela kommunen.
Citera
2007-11-11, 16:26
  #5
Medlem
kepi blancs avatar
Finns några tungalirare som är med i olika fraktioner, dock så finns inget "gäng" som hänger i Vallentuna. Är några kampsportare, mc och firmasnubbar.
Citera
2007-11-11, 16:26
  #6
Medlem
jag har hört att det skall vara nåt gäng från V-tuna liknande dom äldre grabbarna från Åkersberga...Men det e kanske bullshit
Citera
2007-11-11, 16:48
  #7
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Glöm det. En och annan småligist i centrum samt en hel del pundare och fyllon ute i stugorna. Mycket inavel utåt Lindholmen men de farliga gängen lyser med sin frånvaro i hela kommunen.
Samt gängen på parkbänkarna, men dom är såååå farliga! Om du kommer därifrån vet du säkert vem den stora huliganen "LillJanne" är samt hans brorsa! Typexempel på gängmedlemmar i Vallentuna! Finns på en parkbänk nära dig!

// Dempa
Citera
2007-11-11, 16:54
  #8
Medlem
haha...
Ne e inte från vallentuna...Anser det vara ett tillhåll för bönder...
Därför jag undrade om rykterna var sanna...
Citera
2007-11-11, 17:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucked.....
jag har hört att det skall vara nåt gäng från V-tuna liknande dom äldre grabbarna från Åkersberga...Men det e kanske bullshit

O vad för GÄNG finns i Åkersberga....
Citera
2007-11-11, 19:25
  #10
Medlem
slickshifts avatar
Du kanske tänker på dom läskiga grabbarna i Tyr Mc som skulle bli Hog Riders å Dark Demons å.... ...nu har dom nått annat namn som jag inte lagt på minnet..
Citera
2007-11-11, 20:41
  #11
Medlem
Blåbärés avatar
haha gäng i Vallentuna,bor/bott där i 16 år nu och det ända som man kan kalla någorlunda farligt är väl då det sk "Åby".
Citera
2007-11-19, 19:12
  #12
Medlem
Åby är inget slum längre, tycker personligen att Sörgården är värre då..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback