Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-01, 18:13
  #1
Awaiting Email Confirmation
Kan man blanda dessa med alkohol..
alltså blir det nice effekt av det?


Nån Som testat?
Citera
2005-01-02, 00:49
  #2
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Kan man blanda dessa med alkohol..
alltså blir det nice effekt av det?


Nån Som testat?

Man kan blanda ja, men var jävligt försiktig. I tillräckliga doser (och det krävs inte särskilt mycket) så kan utgången var dödlig. Tumregeln är att inte blanda neråtdroger om man inte vet exakt vad man gör och testar sig fram försiktigt .
Citera
2005-01-03, 16:20
  #3
Banned
Kan kan man väl, men varför..Ikto är tillräckligt trevliga på egen hand och om du tvunget måste blanda så blir det mycket skönare om den andra parten också är en benso. Xanor + Iktorivil eller flunitra + ikto är störtskönt.
Citera
2005-01-06, 10:34
  #4
Medlem
Psychopatics avatar
Åt 12 st Iktorivil 2 mg igår, och till det 6 öl. Blev bara trött. Men de flesta verkar tycka att de är sköna att flumma på. Jag blir inte flummig på någon benzo. Kanske för jag käkat dem så länge nu
Citera
2005-01-06, 12:20
  #5
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag blir inte flummig på någon benzo.

Till skillnad från mig som inte tål benzo, tappar minnet o går in i psykoser vid intag av div benzo
Citera
2005-01-06, 20:18
  #6
Awaiting Email Confirmation
Fan piller suger ju

Håller mig till hederliga thc i fortsättningen
Citera
2005-02-06, 02:15
  #7
Medlem
Spliffmeisters avatar
Iktorivil och Alkohol är skoj, men det är en fin linje man måste hålla sig på, det kan handla om 1 sketen mg mer eller mindre av klonazepam så ballar det ut...
Citera
2005-02-06, 21:50
  #8
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Svalde ett piller (Iktorivil) i ett dumt fylledelirium (eller ja, det blev ett delirium så småningom), minns inte ett smack tio minuter efter det. Vet inte riktigt vad som hände men jag skulle uppenbarligen ha flippat/flummat ut ganska rejält.
Det slutade med (fick jag återberättat för mig) att jag fick för mig att bjuda min kompis, som skulle in till stan med resten av gänget, på en cigg. Uppenbarligen ska de två tjejerna som jag suttit och druckit ölspel med hela kvällen (don't remember) ha passerat i samma ögonblick jag fick ideen. Det är bara det att jag inte kopplar att det är dom, fattar visst inte ens att det är två personer som spatserar förbi mig. Är övertygad om att det är polaren och uppenbarligen så ska jag ha lackat när han (de) inte (fattade att det var dem jag försökte snacka med) ville svara. Började visst skrika/vråla förbannat att den jäveln skulle ha sin cigg (vet inte om jag tog det som att han hörde dåligt eller nått) till de här tjejerna.
Den andra kompisen, som stått jämte, påpekade för mig att det inte var han jag trodde det var, det var de som supit mig under bordet (med stark hjälp av denna yttepyttelillavita tabletten), varpå jag vänt mig om, kopplat läget och sagt:
- Då fattar du i vilket jävla tillstånd jag är i.
Detta var det sista de såg av mig, allt det här fick jag återberättat för mig av den andra kompisen (som jag inte ens minns överhuvudtaget från kvällen och han var ändå med innan jag gjorde mitt dumma drag), sen gick jag hem och slog sönder glas och åt chokladbollar.
Det var ingen combo jag tänkt ta igen, det passade definitivt inte mig.
Citera
2005-02-06, 22:09
  #9
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag har märkt att många blir aggresiva utav Iktorivil + Alkohol, bänk alkoholisterna här i staden brukar eller brukade jämt ha ikto. på sig .
Har provat combon ett par gånger, dom tog hårt på mig under alkohol rus iaf, krävdes inte många får att få mig snurr !
Citera
2005-02-06, 22:46
  #10
Medlem
T.R.I.C.s avatar
En kompis till mig som blandade blev galet förbannad.
Jag hade uppenbarligen myst omkring den mesta utav tiden, förutom vissa kortare perioder då jag uppenbarligen lackat ur utan någon speciell anledning.
Citera
2005-02-18, 21:51
  #11
Medlem
Mjölks avatar
Hoppas trådskaparen inte tar illa upp .. tänkte ställa min fråga om Iktorivil här istället för att starta en ny tråd om samma ämne ..


Hur som helst .. hur intar man dessa på bästa sätt?
Hur skiljer sig effekten mellan de olika sätten?


Tacksam för seriösa svar.

/Maria
Citera
2005-02-18, 21:55
  #12
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Tyckte 0,5orna va nice att röka efter en natts tjackande.. Skönt buzz i skallen Rökte i burk med sattla..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback