Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-01-10, 13:36
  #37
Medlem
Gman24s avatar
Det här problemet med att diskussioner blir oläsliga eller otydliga ifall man tar bort en användare kan lösas med att namnet bara försvinner och byts ut mot "borttagen medlem", i original posten och quotes.

Jag blev outad för några dagar sen, men det var en RL polare som läste och kände igen mig
Men när jag tänkte efter så var det inte så farligt att just han hittade mig, han kan man lita på. Det hade kunnat varit mycket MYCKET värre.
Fast hjärtat stannade för en sekund när han skrev "Gman24" på msn.
Citera
2024-03-21, 16:28
  #38
Medlem
Zwerchstands avatar
Så hur fungerar saken numer, informeras 1.06-offret, och i så fall hur?
Jag noterade nyss att 1.06-påföljd utverkats i ett fall där den drabbade är så nytillkommen att den inte kan motta PM (från civilister) om saken förrän efter det att de avstängda kommit åter. När jag modererade (för lika länge sedan som när denna tråd var aktiv) gjordes detta på eget initiativ & hand. Nog har det väl ändrats, och den drabbade skall numer ha ≥2 mod-PM, helst automatiserade, med brottet i citat respektive påföljder länkade i (FB) Avstängningar och bannlysningar? Hittar ingen förändring publicerad.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback