Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-09, 11:39
  #1
Medlem
enjoys avatar
En man man ser nästan varje dag i TV. Om det inte är Kulturnyheterna så är det Aktuellt eller Kobra. Har någon skvaller, udda historier eller dylikt om Kristofer Lundström? Hur är det kring beefen med Filip Hammar?
Citera
2008-01-09, 23:00
  #2
Medlem
Det enda jag hört om honom är att många blandar ihop honom med Ernst K.
Citera
2008-01-10, 00:38
  #3
Medlem
Kingen_kings avatar
Han har mediasveriges största ögonbryn.
Citera
2008-01-10, 01:10
  #4
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoy
En man man ser nästan varje dag i TV. Om det inte är Kulturnyheterna så är det Aktuellt eller Kobra. Har någon skvaller, udda historier eller dylikt om Kristofer Lundström? Hur är det kring beefen med Filip Hammar?

Va, bråkar han med Filip Hammar?
Citera
2008-01-10, 10:36
  #5
Medlem
enjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va, bråkar han med Filip Hammar?

Dels har vi ju detta (och jag är medveten om att det är kvällstidningsförstorat):
http://www.expressen.se/noje/1.84629...h-hanades-i-tv

Sen har jag hört att det ska vara nåt mer, men inte vad
Citera
2008-01-10, 11:50
  #6
Medlem
Filip och Fredrik "snackade ner" Kristoffer Lundström i ett avsnitt av Grattis Världen iallafall. Eller det var mer eller mindre Filip som gjorde men Fredrik garvade stort. Tycker för övrigt att killen (Kristoffer Lundström) verkar tragisk på något sätt.
Citera
2008-01-13, 15:39
  #7
Medlem
enjoys avatar
Man brukar se honom ute i sthlm(typ debaser) och det är alltid någon full brud som måste prata med honom i rökrutan. Åh, det måste finnas något mer spännande på denna man. Jag skulle skrivit Kobra i rubriken...
Citera
2008-01-13, 15:43
  #8
Medlem
Atlantas avatar
Hans pappa, Lennart Lundström, var präst. En mycket omtyckt sådan. Han såg nästan asiatisk ut, drag som Kristofers lillasyster Anna har ärvt.
Citera
2008-01-13, 16:07
  #9
Medlem
Dr.Diegos avatar
50% av sveriges befolkning kan inte se skillnad på lundström och kirchsteiger
Citera
2008-01-13, 18:42
  #10
Medlem
Han är ungefär 30 centimeter kortare än Kirchsteiger. Och röker 40 cigg om dan.
Citera
2008-01-13, 21:34
  #11
Medlem
Dear Ol Blightys avatar
Som ung var Kristofer inte så jättecool. Hade moppe i 15-årsåldern och det gav ju knappast cred på den tiden. Spottade upp sig i 20-årsåldern och resten är ju historia. Måste ha börjat röka i vuxen ålder och det är ju heller inte så coolt. Helylle på alla sätt!
Citera
2008-01-13, 22:14
  #12
Medlem
Tycker att skillnaden på honom och Ernst (om folk nu har problem att skilja på dem rent visuellt) märks rätt tydligt när han öppnar munnen.
Har inget skvaller att tillföra och har enbart positivt att säga om mannen. Kobra är ett av mina få "måsteprogram".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback