Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-06, 17:26
  #1
Medlem
Var du med?
Vilka var det?
Vad gör dom nu?

http://img267.imageshack.us/img267/6482/aik2tb3.jpg
Citera
2008-03-06, 17:46
  #2
Medlem
Var det inte en kyrka som gick upp i rök? Eller en hembyggdsgård som jämnades med marken. I någon av Hassan skivorna finns en busringning till Örebro kommun om detta där man snällt hänvisar Black Army till Arboga kommun, om jag minns rätt.
Citera
2008-03-06, 19:47
  #3
Medlem
Dear Ol Blightys avatar
En av dem som var med heter Ullström i efternamn. Boddde ute i skogen i Asker.
Citera
2008-03-07, 10:31
  #4
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Det blonda fettot i bild heter Carene. Det talar nog om vilken samhällsgrupp som avspeglas.

Varför vet jag det här.
Citera
2008-03-07, 12:35
  #5
Medlem
Hela texten är "Så jävla gnaget"...
Citera
2008-03-07, 12:42
  #6
Medlem
cascans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Det blonda fettot i bild heter Carene. Det talar nog om vilken samhällsgrupp som avspeglas.

Varför vet jag det här.

Vågar man gissa på WT...?
Citera
2008-03-07, 12:45
  #7
Medlem
stay_blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Det blonda fettot i bild heter Carene. Det talar nog om vilken samhällsgrupp som avspeglas.

Varför vet jag det här.

Absolut. Efter en tid insåg Carene att fotbollshuliganismen tog alldeles för mycket tid från hans studier på Handelshögskolan samt det engagemang han la på sin nystartade cigarrklubb
Citera
2008-03-07, 13:18
  #8
Medlem
Mr Andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Det blonda fettot i bild heter Carene. Det talar nog om vilken samhällsgrupp som avspeglas.(

Hur uttalas Carene? Kareen, Karene, Sareen, Sarene? Det var ett nytt namn för mig och det är ju alltid kul med nya kunskaper.
Citera
2008-03-08, 22:07
  #9
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Anderson
Hur uttalas Carene? Kareen, Karene, Sareen, Sarene? Det var ett nytt namn för mig och det är ju alltid kul med nya kunskaper.

Tänk på bred närkinska Kaaareiiineä. Det är alltså av honkön.

Nu blev det hela än mer pinsamt.
__________________
Senast redigerad av Reverent Mishap 2008-03-08 kl. 22:10.
Citera
2008-03-11, 17:57
  #10
Medlem
Jeff Slinkas avatar
Carene var även med i Tv senare .Hon lät hela sverige få veta hur hon blev av med oskulden på nån campingplats...Det var i talkshowen "Hanna" tror jag.Hon hade då skippat närkingskan mot bred göteborgska som hon måste pluggat in i rekordfart... F.Ö heter han som kommer med 3 crocodile "Danne"-tror han bor i västhaga. Gurkan ser man på cykel ibland -nån som vet om han fortfarande lever som övervintrat skinhead ? Personen som kallas Palle Pilsner i repotaget vann nån form av SM i flipper -tidigt 90 tal.. Nån som vet namnet på hon som låtsas-sover med fast grepp om Lapin Kultan ??
Citera
2008-03-11, 19:05
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff Slinka
Carene var även med i Tv senare .Hon lät hela sverige få veta hur hon blev av med oskulden på nån campingplats...Det var i talkshowen "Hanna" tror jag.Hon hade då skippat närkingskan mot bred göteborgska som hon måste pluggat in i rekordfart... F.Ö heter han som kommer med 3 crocodile "Danne"-tror han bor i västhaga. Gurkan ser man på cykel ibland -nån som vet om han fortfarande lever som övervintrat skinhead ? Personen som kallas Palle Pilsner i repotaget vann nån form av SM i flipper -tidigt 90 tal.. Nån som vet namnet på hon som låtsas-sover med fast grepp om Lapin Kultan ??

Gurkan kommer nog alltid att vara en skinnskalle.... såg honom på en resturang för 2-3 år sen här istan, och då hade han en massa smånassar i släpptåg.

Sista gången jag hörde nåt om Gurkan hade han gjort bort sig lite..
__________________
Senast redigerad av blåa gumman 2008-03-11 kl. 19:11.
Citera
2008-03-11, 19:12
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff Slinka
Carene var även med i Tv senare .Hon lät hela sverige få veta hur hon blev av med oskulden på nån campingplats...Det var i talkshowen "Hanna" tror jag.Hon hade då skippat närkingskan mot bred göteborgska som hon måste pluggat in i rekordfart... F.Ö heter han som kommer med 3 crocodile "Danne"-tror han bor i västhaga. Gurkan ser man på cykel ibland -nån som vet om han fortfarande lever som övervintrat skinhead ? Personen som kallas Palle Pilsner i repotaget vann nån form av SM i flipper -tidigt 90 tal.. Nån som vet namnet på hon som låtsas-sover med fast grepp om Lapin Kultan ??


Funnit lite info om gurkan via google på:
http://www.johansson.se/nightflight/info.html

VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HAR HÄNT
När Gurkan blev skallad på Mc Donald´s i Örebro var det en del blod, poliser och ambulanser.
Annars så har det mest varit småbråk som det alltid blir.
Det roligaste som har hänt är helt klart Gurkan i Örebro som skriker "216 pinnar MUCK" utanför ett hyreshus.
En gammal tant öppnar fönstret eller om det var dörren och säger till Gurkan att han ska vara tyst, annars så ringer hon polisen.
Han fortsätter naturligvis att skrika, men vi hinner sticka innan den utlovade polisen kommer.
Dagen efter, då Gurkan är på väg hem från akuten efter att ha träffat en Örebroare på Mc Donalds tycker han att han är värd att få åka på handikapplatsen i bussen.
Vid en hållplats stiger det på en gammal tant som sätter sig en tant bredvid honom. Hon tittar lite konstigt på Gurkan och säger:
-Har inte jag sett dig förr?
Gurkan skakar på huvudet, men du förstår säkert vem det var...

Frågan kvarstår, vad gör Gurkan idag?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback