Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-05-25, 16:07
  #1
Medlem
Hej! Var på date igår och allt verkade ha gått bra. Innan vi skiljdes åt gav hon mig en kyss och idag har vi bokat en andra date. Nu undrar jag om jag ska ligga lite lågt inför den andra daten. Man vill ju inte verka för gåpåig om man säger så. Alltid lika svårt det där. Man vill ju inte heller att hon tappar intresset.
Citera
2008-05-25, 16:12
  #2
Medlem
Var allmänt trevlig och håll inte på att dryga och spela oåtkomlig.
Citera
2008-05-25, 16:16
  #3
Medlem
Späks avatar
Lugna ner dig..

Inga mess, inga samtal.. Inte fören det börjar dra ihop sig.

Håll kuken i styr
Citera
2008-05-25, 16:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotthard08
Hej! Var på date igår och allt verkade ha gått bra. Innan vi skiljdes åt gav hon mig en kyss och idag har vi bokat en andra date. Nu undrar jag om jag ska ligga lite lågt inför den andra daten. Man vill ju inte verka för gåpåig om man säger så. Alltid lika svårt det där. Man vill ju inte heller att hon tappar intresset.

Jag skulle nog ligga lågt men se till så att bollen ligger hos henne så hon vet att jag är intresserad.

Istället för att boka date kan man säga "om du inte har nåt för dig imorgon kan du ringa så kanske vi kan hitta på nåt?". Vill hon träffa dig så ringer hon, annars inte antar jag.

Det är bättre att ha en avslappnad inställning.
Citera
2008-05-25, 17:44
  #5
Medlem
Rätt svårt att bedöma med tanke på den supertydligt invecklade beskrivningen av TS.
Citera
2008-05-25, 20:20
  #6
Medlem
Räkna för det första inte med någon kyss på nästa dejt. Blir det en kyss så är det givetvis perfekt men sitt inte och stirra på hennes läppar och sukta efter kyssar.
Är hon tillräckligt intresserad av dig och ni blir tillsammans i framtiden så kan du kyssa henne då istället om du förstår vad jag menar, så det inte blir som det redan är sagt att du är "för på"
Citera
2008-05-25, 20:25
  #7
Medlem
Kallessidas avatar
3 dagars regeln
Citera
2008-05-27, 22:18
  #8
Medlem
Var på en andra date idag med tjejen och det blev en del kyssande den här gången också. Tycker det känns väldigt bra. Hon är helt klart intresserad och vill fortsätta träffas. Tänkte skicka iväg ett litet sms imorgon och tacka för en trevlig stund. Får se vad det kan leda till. Eller ska jag ligga lite lågt kanske?
Citera
2008-05-27, 22:23
  #9
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotthard08
Var på en andra date idag med tjejen och det blev en del kyssande den här gången också. Tycker det känns väldigt bra. Hon är helt klart intresserad och vill fortsätta träffas. Tänkte skicka iväg ett litet sms imorgon och tacka för en trevlig stund. Får se vad det kan leda till. Eller ska jag ligga lite lågt kanske?

Skicka ett imorgon!
Om hon inte hör av sig först dvs.
Lycka till
Citera
2008-05-27, 22:25
  #10
Medlem
Skäggbiffens avatar
Hon verkar ju ganska på låter det som .. vänta och se under dagen och om det inte har kommit några nyheter fram mot kvällen så shoot. Det värsta som kan hända är att hon ber dig dra åt helvete
Citera
2008-05-27, 22:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotthard08
Var på en andra date idag med tjejen och det blev en del kyssande den här gången också. Tycker det känns väldigt bra. Hon är helt klart intresserad och vill fortsätta träffas. Tänkte skicka iväg ett litet sms imorgon och tacka för en trevlig stund. Får se vad det kan leda till. Eller ska jag ligga lite lågt kanske?

Vad sägs om att ta egna initiativ? Du kommer knappast ha flashbacks kunskapselit till hands hela livet.
Citera
2008-05-27, 22:45
  #12
Medlem
Gustaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolPotkiN
Vad sägs om att ta egna initiativ? Du kommer knappast ha flashbacks kunskapselit till hands hela livet.

Skön du är


jag håller faktiskt med ovannämnde talare, kör ditt eget race och lär dig ta egna beslut. Förövrigt så är en avslappnad stil och tillmötesgående oftast det bästa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback