Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-06, 21:24
  #1
Medlem
Jag är tycker att killar med skägg är helt oemotståndligt sexigt. Men jag vet att många andra tycker helt annorlunda. Jag vet egentligen inte vad som är så HETT med män med skägg, men jag tänder så extremt. Någon som har har någon annan upplevelse? Vad tänker du?
Citera
2008-06-06, 21:28
  #2
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Jag upplever det som att det finns på tok för få som delar din uppfattning.
Citera
2008-06-06, 21:36
  #3
Medlem
StigAllans avatar
Skönt med tjejer som gillar skägg.
Likväl som som brudar får hållas med sina buskar under armarna och i skrevet.
Citera
2008-06-06, 21:47
  #4
Medlem
Inte riktigt samma sak

Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Skönt med tjejer som gillar skägg.
Likväl som som brudar får hållas med sina buskar under armarna och i skrevet.

Jag själv är len som en baby everywhere, men mäns skägg är inte som tjejers odlingar i armhålor etc. Tycker jag. Det känns mer som ett statement; planerat och hyfsat socialt accepterat.

Ni som kör skägg: Alla girls kommer inte att gilla er. Men bland dem som gör det kan ni i princip välja och vraka.
Citera
2008-06-06, 21:48
  #5
Medlem
gizas avatar
Skäggstubb är ok, men helskägg blä

De finns INGEN man som ser bra ut i ett stort buskigt skägg, det ser bara ofräscht och äkligt ut.

Även en riktigt het snygging ser ut som en gammal lodis i ett långt skägg
Citera
2008-06-06, 21:49
  #6
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Freud
Jag själv är len som en baby everywhere, men mäns skägg är inte som tjejers odlingar i armhålor etc. Tycker jag. Det känns mer som ett statement; planerat och hyfsat socialt accepterat.

Ni som kör skägg: Alla girls kommer inte att gilla er. Men bland dem som gör det kan ni i princip välja och vraka.

Planerat och ett statement kan det kanske vara, men socialt accepterat vetefan..ivarjefall inte om man som jag aldrig har ansat det samt har ganska dålig skäggväxt.
Citera
2008-06-06, 21:50
  #7
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Skäggstubb är ok, men helskägg blä

De finns INGEN man som ser bra ut i ett stort buskigt skägg, det ser bara ofräscht och äkligt ut.

Även en riktigt het snygging ser ut som en gammal lodis i ett långt skägg
Men vi som vill ha helskägg då!!

Jag gör som jag vill, och sen får folk tycka som dom vill. Skägget stannar!
Citera
2008-06-06, 21:50
  #8
Medlem
gizas avatar
Vad har skäggiga män för statements ?
-jag vill vara FUL?
Citera
2008-06-06, 21:50
  #9
Medlem
Krellyans avatar
Kan än inte få helskägg, som jag vill ha, för det är lite för klent. Men har i alla fall ett juste bockskägg som tjejerna brukar vilja pilla i

Har bara stött på tjejer som gillar skägg, men jag antar att jag bara haft tur?
Citera
2008-06-06, 21:52
  #10
Avstängd
Gick omkring med skägg tidigare men fick klagåmål från min omgivning som menade på att jag såg ut som en stor skogshuggare alt King of Sparta. På grund av dessa ytliga skäl rakar jag mig konsekvent nuförtiden eftersom jag helt enkelt ser ful ut i skägg.
__________________
Senast redigerad av Mishkin 2008-06-06 kl. 21:55.
Citera
2008-06-06, 21:52
  #11
Medlem
Haha fick Hans Scheike-vibbar ...

Citat:
Ursprungligen postat av giza
Skäggstubb är ok, men helskägg blä

De finns INGEN man som ser bra ut i ett stort buskigt skägg, det ser bara ofräscht och äkligt ut.

Även en riktigt het snygging ser ut som en gammal lodis i ett långt skägg

Jag gillar skägg. Tredagars till helskägg á la Mathias Andersson i Lyxfällan. Men ok, gränsen går nog vid långa skägg eller väldigt ovårdade skägg.
Men ett Big Lebowski-beard ... oh la la ... me liiikey
Citera
2008-06-06, 21:54
  #12
Medlem
dekanmis avatar
Jag älskar skägg.
Dock inte helskägg som fått växa i 3 månader..
Men.. lite skägg är aldrig fel. ^^
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback