Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-10, 15:53
  #1
Avstängd
MoD1s avatar
Har ni några tips på romantiska saker man kan göra med tjejen?
Att tillägga är att jag studerar och bor fortfarande hemma så jag har inte allt för stor budget och har sällan huset för mig själv.
Citera
2008-06-10, 16:01
  #2
Medlem
picknick!!! det är så sjukt underskattat!! spara ihop till en hundring och köp en god macka.. sätt er på en äng med lite "mobilmusik" och bara softa..
Citera
2008-06-10, 16:08
  #3
Medlem
Jizardss avatar
Ut och vandra med henne om ni är lite sportiga. Ni lever mer eller mindre gratis men är ändå ensamna långt bort från allt.
Citera
2008-06-10, 16:35
  #4
Medlem
Witticisms avatar
Instämmer med förslaget om picknick!! Otroligt mysigt! Antingen på en vacker sommaräng eller skogsdunge vid någon fin sjö eller nått, eller på ett lite mer udda ställe. Ett ex fixade en gång en picknick med baguetter, vindruvor och ost och grejer på taket till ett pakeringshus mitt i natten. Sjukt romantiskt med fin utsikt över staden... Det är bara att använda din fantasi!
Citera
2008-06-10, 16:35
  #5
Medlem
SnuFFs avatar
Ta henne i tvåan, det duger.
Citera
2008-06-10, 16:36
  #6
Medlem
Limpoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Ta henne i tvåan, det duger.

Välbeprövat och väldigt romantiskt. Jag hade kört på ditt förslag.
Citera
2008-06-10, 19:08
  #7
Medlem
Qlubs avatar
Långa promenader, picknick, ta henne till någon fin damm, sätt er och ta det lugnt.
Citera
2008-06-10, 19:24
  #8
Medlem
hanumans avatar
Det romantiska uppstår ju nånstans i luften mellan er när ni gör något som får er avslappnade och närvarande. Det kan ju uppstå på alla möjliga vis, men några grundförutsättningar är att ni:

- Inte är hungriga.
- Inte är för trötta.
- Inte fryser.
- Inte blir avbrutna.
- Har tid för varandra.
- Inte har en massa annat i tankarna.

Det kan man ju uppnå på så många sätt, se bara till att ovanstående är uppfyllt så blir det romantiskt nästan hur ni än gör. Förutsatt att ni är förälskade...
Citera
2008-06-10, 19:27
  #9
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Ta henne i tvåan, det duger.
Ja, men bara om mina sex ovanstående grundförutsättningar är uppfyllda. Oavsett hur mycket kärlek det ligger i att ta sin älskade i tvåan blir det aldrig riktigt romantiskt om man är hungrig när man gör det.
Citera
2008-06-10, 20:05
  #10
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Oavsett hur mycket kärlek det ligger i att ta sin älskade i tvåan blir det aldrig riktigt romantiskt om man är hungrig när man gör det.


Tror knappast man tänker på att man är hungrig när man gör det.
Citera
2008-06-10, 20:08
  #11
Medlem
Teodoras avatar
Tälta på en enslig strand en varm sommarnatt, och ligg och gosa och kolla på stjärnorna innan ni somnar.
Då kan man också grilla nåt och nakenbada på morgonen. På kvällen också, för den delen.
Citera
2008-06-10, 20:10
  #12
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Tror knappast man tänker på att man är hungrig när man gör det.
Nej, men det blir inte romantiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback