Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-18, 00:01
  #1
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Har hört lite saker om nån s k Soran och hans gäng som finns i Stockholm, nån Ako ska dessutom vara med i deras "liga". Grovt kriminella kurder med mycket pengar och stort inflytande enligt denna person som berättade detta till mig. Nån mer som vet nått om dom?
__________________
Senast redigerad av Good-n-Nasty 2009-02-18 kl. 00:14.
Citera
2009-02-18, 00:03
  #2
Medlem
kamikaze_kids avatar
Finns säkert kriminella kurder, men organiserade? Näääh...
Citera
2009-02-18, 00:30
  #3
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Kan tillägga att dom är från Kista
__________________
Senast redigerad av Good-n-Nasty 2009-02-18 kl. 00:36.
Citera
2009-02-18, 00:35
  #4
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
Kan tillägga att dom är från Kistad

Kistad? Menar du Kista? Isåfall kan jag säga att de antingen är snorungar eller så finns de inte.
Citera
2009-02-18, 01:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
Har hört lite saker om nån s k Soran och hans gäng som finns i Stockholm, nån Ako ska dessutom vara med i deras "liga". Grovt kriminella kurder med mycket pengar och stort inflytande enligt denna person som berättade detta till mig. Nån mer som vet nått om dom?

Finnns massa massa tunga kurder att nämna i sthlm. Ako o shiro är en av myucket mcycket få
Citera
2009-02-18, 02:05
  #6
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Finnns massa massa tunga kurder att nämna i sthlm. Ako o shiro är en av myucket mcycket få

där ser man... vilka branscher är dom verksamma i? Han Ako satt inne ett tag har jag för mig för mordförsök där han sprejjade ner nån HA knutte, vet du nått om det eller?
Citera
2009-02-18, 03:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
där ser man... vilka branscher är dom verksamma i? Han Ako satt inne ett tag har jag för mig för mordförsök där han sprejjade ner nån HA knutte, vet du nått om det eller?
Det som gör bra pengar. Dom ärger en del ställen också.
Citera
2009-02-18, 04:31
  #8
Medlem
Bröderna Shero o Ako e lätt bland sveriges tyngsta personer, har oxå hört mycket om en ny kurdisk liga som härjar i stockholm området
Citera
2009-02-18, 13:38
  #9
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
Bröderna Shero o Ako e lätt bland sveriges tyngsta personer, har oxå hört mycket om en ny kurdisk liga som härjar i stockholm området

Nu tog du väll i? Bara för du är kurd behöver du inte förstora upp hela saken va?
Citera
2009-02-18, 16:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
Nu tog du väll i? Bara för du är kurd behöver du inte förstora upp hela saken va?


nej e inte kurd men känner många. vf skulle ja överdriva, vet du vem bröderna e ens?
Citera
2009-02-19, 18:49
  #11
Medlem
Ferres avatar
kanske de som har nåt med att försöka ta över butiker i Kista galleria?
Eller iofs, om de e tungasåborde det inte vara de, själv kurd och tycker det e intressant attläsa om kurderna
Citera
2009-02-19, 20:41
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
nej e inte kurd men känner många. vf skulle ja överdriva, vet du vem bröderna e ens?
Garanterat inte tyngst,, men mycket har dom säga till om, stor släkt också dom går alltid många ihop aldrig ensamma typ, lätt att känna igen dom stora biffiga,, tattuering i bakhuvet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback