Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-23, 11:56
  #1
Medlem
olllies avatar
Ny omgång startar idag. Satan vad tight spelschemat är alltså. Bajen - HBK sänds för övrigt på fyran
23/5 | Hammarby IF - Halmstads BK
24/5 | GAIS - Kalmar FF
25/5 | Gefle IF - AIK
25/5 | Helsingborgs IF - Örgryte
25/5 | IF Elfsborg - Trelleborgs FF
25/5 | Örebro SK - Brommapojkarna
25/5 | IFK Göteborg - Malmö FF
26/5 | Djurgårdens IF - BK Häcken
Chatta på
2009-05-23, 12:22
  #2
Medlem
Mandic!s avatar
Örebro går upp i toppen igen..
2009-05-23, 12:35
  #3
Medlem
olllies avatar
efter gårdagens fiasko ställer man sig fan osäker till HIF-BP, dags att vakna nu för fan
2009-05-23, 13:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
efter gårdagens fiasko ställer man sig fan osäker till HIF-BP, dags att vakna nu för fan

HIF - ÖIS menar du väl?


Är äckligt nervös inför Götet - MFF, med tanke på att Malmö inte gör mål. Visst kan försvaret hålla sig mot ÖSK när de knappt försöker spela offensiv fotboll, men jag tvivlar starkt på att det håller mot Hysén & co. Trots att verkligen inget bådar gott (IFKs goda form, det faktum att de inte förlorat på Nygamla Ullevi samt att Malmö inte kan göra mål) ska jag dra mig upp till matchen på måndag. Känns som om det kan bli en väldigt lång bilresa hem...
2009-05-23, 13:35
  #5
Medlem
Ska bli intressant att se om Bajen kan fortsätta vinna. Antar att de har fått lite självförtroende efter 2 raka segrar, och tror faktiskt de plockar 3 pinnar idag igen.
2009-05-23, 13:35
  #6
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
HIF - ÖIS menar du väl?
mm såklart

Ska bli spännande och se om bajen kan leverera utan Davies idag
2009-05-23, 13:39
  #7
Medlem
Kalletraebens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
mm såklart

Ska bli spännande och se om bajen kan leverera utan Davies idag

Jag tror faktiskt det, kanske tom blir nyttigt för dom att inte satsa allt på han.
2009-05-23, 13:40
  #8
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
HIF - ÖIS menar du väl?


Är äckligt nervös inför Götet - MFF, med tanke på att Malmö inte gör mål. Visst kan försvaret hålla sig mot ÖSK när de knappt försöker spela offensiv fotboll, men jag tvivlar starkt på att det håller mot Hysén & co. Trots att verkligen inget bådar gott (IFKs goda form, det faktum att de inte förlorat på Nygamla Ullevi samt att Malmö inte kan göra mål) ska jag dra mig upp till matchen på måndag. Känns som om det kan bli en väldigt lång bilresa hem...

Jag tar plats i blåvitt-klacken på måndag med gott självförtroende, men faktum är faktiskt att ifk haft en del svagare insatser även på gamla ullevi, hysen kan inte vara frälsaren i varje match, och både IFKs goda trend och MFFs dåliga måste brytas, så jag är orolig för att mff, om de fortsätter spela som de gjort, tar hem 3-poängaren...
2009-05-23, 13:47
  #9
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
Jag tar plats i blåvitt-klacken på måndag med gott självförtroende, men faktum är faktiskt att ifk haft en del svagare insatser även på gamla ullevi, hysen kan inte vara frälsaren i varje match, och både IFKs goda trend och MFFs dåliga måste brytas, så jag är orolig för att mff, om de fortsätter spela som de gjort, tar hem 3-poängaren...
När ska målskyttet lossna för Söder? 2 på 10 matcher kan väl inte ses som godkänt, fast Hysén har ju stegat fram så det är ju inte ett problem för IFK.. än
2009-05-23, 16:03
  #10
Medlem
olllies avatar
Härligt tryck på söderstadion
2009-05-23, 16:30
  #11
Medlem
Bajen borde nästan redan ha fått in en balja. Helgs läge och situationen vid hörnan..det luktar Bajen vinst!
2009-05-23, 16:30
  #12
Medlem
Villons avatar
Varför lägger hela Hammarby, inklusive ledarstab, så in i helvete med energi på att skrika och gorma på domaren hela tiden, alldeles oberoende av hur den faktiska situationen sett ut?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback