Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-09, 09:57
Medlem
Luminares avatar
Jag och mina vänner har en sak gemensam, vi gillar inte att våra pojkvänner tittar på porr.
En annan sak vi har gemensam är att vi alla har haft förhållande där våra partners har ljugit om just det.
När ämnet kommit på tal har vi sagt som det är vi gillar inte att ni sitter och tittar på porr och alla män har då svarat precis samma sak.
- Men älskling då gör jag inte det, porr är inte så viktigt för mig så jag slutar gärna med det. Det är bara nått jag gör när jag är singel.

Men trots att jag säger att jag föredrar att de är ärliga så om han inte vill sluta så ska han inte säga det heller. Det är betydligt värre att han ljuger för mig än att han tittar på porr men är ärlig om det.
Jag förklarar att jag inte vill ha oärlighet i förhållandet och att detta är väldigt viktigt för mig. INGA LÖGNER!!
Jag kräver inte att han ska sluta med porr men jag kräver att han inte ska ljuga för mig.

Efter denna förklaring så är det samma visa.
- Jag skulle aldrig ljuga för dig och jag tycker det är lågt av dina ex att de har gjort det. Jag har inga problem med att inte titta på porr...bla bla bla

I detta stadiet tänker jag för mig själv, visst det har man ju inte hört förut.
Sen går det en tid och visst fan får man rätt. Aset som lovat guld och gröna skogar sitter och glor på porr.

Jag blir bara så besviken över att de tvunget måste ljuga mig rakt upp i ansiktet, finns det inte ärliga män?
Är porr så förbannat svårt att låta bli?
Är det ett löfte som är ok att bryta?

Så frågan flashbackmän, varför gör män såhär?
Citera
2008-03-09, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luminare
Jag och mina vänner har en sak gemensam, vi gillar inte att våra pojkvänner tittar på porr.
En annan sak vi har gemensam är att vi alla har haft förhållande där våra partners har ljugit om just det.
När ämnet kommit på tal har vi sagt som det är vi gillar inte att ni sitter och tittar på porr och alla män har då svarat precis samma sak.
- Men älskling då gör jag inte det, porr är inte så viktigt för mig så jag slutar gärna med det. Det är bara nått jag gör när jag är singel.

Men trots att jag säger att jag föredrar att de är ärliga så om han inte vill sluta så ska han inte säga det heller. Det är betydligt värre att han ljuger för mig än att han tittar på porr men är ärlig om det.
Jag förklarar att jag inte vill ha oärlighet i förhållandet och att detta är väldigt viktigt för mig. INGA LÖGNER!!
Jag kräver inte att han ska sluta med porr men jag kräver att han inte ska ljuga för mig.

- Jag skulle aldrig ljuga för dig och jag tycker det är lågt av dina ex att de har gjort det. Jag har inga problem med att inte titta på porr...bla bla bla

Sen går det en tid och visst fan får man rätt. Aset som lovat guld och gröna skogar sitter och glor på porr.

Jag blir bara så besviken över att de tvunget måste ljuga mig rakt upp i ansiktet, finns det inte ärliga män?

Vi ljuger givetvis för vi har tråkiga och trångsynta kvinnor runt oss.
Varför tittar vi.
Jo givet vis för att ni där hemma har massor med brister som de på porr film ej har.
Nu mena jag inte att vara otrevlig på något sätt utan att detta är ren fakta
Citera
Medlem
Citat:

Svaret är enkelt.

Män behöver titta på porr. I princip alla gör det. För att slippa tjat så ljuger vi.

Låt killen ha sitt porrsurfande i fred. Det är hans privatliv och inget du har med att göra.
Citera
Bannlyst
En del män är svaga och ser er flicktyg som deras jämnlikar. Ni hatar porr så då måste de ljuga om att de inte kollar på porr. Jag är också emot porr. Man ska köpa horor inte tidningar.
Citera
2008-03-09, 10:04
Medlem
Snusets avatar
Citat:
För att slippa tjat så ljuger vi.

Huvudet på spiken. Sluta tjata så slutar jag ljuga. Jag orkar inte vara ärlig om det ska bli diskussioner varje kväll. Nej, en god lögn räddar kvällsfriden.
Citera
2008-03-09, 10:05
Medlem
Biatchs avatar
Det är helt normalt att kolla på porr..
Du borde jobba bättre på ditt eget självförtroende än och bli så förbannad på din karl.

Jag är själv tjej och kan se på porr.
Vill min karl se på porr så får han göra det.

Anledningen varför killar ljuger är väl att dom inte vill såra tjejen, eller så är det för att dom är toffelhjältar och är styrda av en tjej..

Man kan INTE förbjuda nånting i ett förhållande..
Då kommer det dö ut ganska snart..
Skulle en kille förbjuda mig se på porr så skulle jag dumpa han ganska fort, man får ju till och med se på porr i ett fängelse lixom..
Citera
2008-03-09, 10:06
Medlem
Luminares avatar
men det handlar ju eg inte om porren, det handlar om lögnen.
Varför lova nått som man vet att man kommer bryta, jag begär inte ett löfta jag säger min åsikt och det är deras val att ge mig ett löfte.
Vill han tvunget titta på porr så gör det men våga stå för det då.
Citera
2008-03-09, 10:08
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Varför lova nått som man vet att man kommer bryta, jag begär inte ett löfta jag säger min åsikt och det är deras val att ge mig ett löfte.

I regel om en karl står för det så blir det ett jävla liv från kvinnan!
brukar oftast bli så. Därför erkänner dom inte.
Citera
2008-03-09, 10:10
Medlem
Luminares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Det är helt normalt att kolla på porr..
Du borde jobba bättre på ditt eget självförtroende än och bli så förbannad på din karl.

Jag är själv tjej och kan se på porr.
Vill min karl se på porr så får han göra det.

Anledningen varför killar ljuger är väl att dom inte vill såra tjejen, eller så är det för att dom är toffelhjältar och är styrda av en tjej..

Skulle en kille förbjuda mig se på porr så skulle jag dumpa han ganska fort, man får ju till och med se på porr i ett fängelse lixom..

Jag blir inte förbannad för porren jag blir förbannad över att de tvunget ska ljuga om det.
Citera
2008-03-09, 10:12
Bannlyst
Citat:
Var glad att han berättar något ditt bortskämda flicktyg. Inte nog med att han fjäskar för dig till den nivå att han måste lova saker. Du blir to m arg på honom! Han behöver läxa upp dig så det blir en människa av dig! Båda knävarna borde han använda.
Citera
2008-03-09, 10:13
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch

Hur tänker du här? Om hon frågar om han gillar porr, och han säger att han skiter i porr så ljuger han ju faktiskt. Det är inte detsamma som att förbjuda någonting, utan hon blir förd bakom ljuset. Om man inte är ärlig med sina åsikter så bygger förhållandet på lögner. Det finns ingenting rätt i att presentera en falsk bild av sig själv.
Citera
2008-03-09, 10:13
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Han ljuger för att inte såra dig såklart.
Han vill inte såra dig för att han tycker om dig.
Svårare än så är det inte.
Varför har du problem med att han kollar porr?
Om det inte är ett intresse du vill dela med honom så låt honom vara ifred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in