Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-07-29, 17:19
Medlem
johnny_viciouss avatar
tycker att alla bara klagar på Backyard Babies, varför? jag tycker att dom är ganska oförtjänta av detta då det är ett helt okej rockband enligt min smak. sen får dregen oförtjänt mycket skit också..vad är det för fel på honom??han är ju fan stencool!

intressant att höra era åsikter här på FB..
Citera
2005-07-29, 17:19
Medlem
fnuskes avatar
Har inget problem med Backyard Babies personligen och instämmer lite med trådskaparen så var nu god att förklara vad vi missat. Om nu en stor del människor kan proklamera utan att dö av skratt att Guns N Roses gjort världens bästa skiva så borde de ju ha insikt i vad som är felet med lika Sleaziga Backyard Babies.
Citera
2005-07-29, 18:09
Medlem
Enda grejen med dom är att dom ser tuffare ut än den bubbelgums rock dom spelar. MEN det är bra sådan!
Citera
2005-07-29, 18:12
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Enda grejen med dom är att dom ser tuffare ut än den bubbelgums rock dom spelar. MEN det är bra sådan!

vaddå bubbelgums rock??? förklara dej så är du snäll.. jag tycker det är klar Rock, inget fjäntigt/popigt/eller vad ni vill med det!
Citera
2005-07-29, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
vaddå bubbelgums rock??? förklara dej så är du snäll.. jag tycker det är klar Rock, inget fjäntigt/popigt/eller vad ni vill med det!

de spelar pubertetsrock, inget annat. de kommer aldrig bli annat än rockposörer utan själ
Citera
2005-07-29, 18:32
Medlem
kyusss avatar
Citat:
tycker att alla bara klagar på Backyard Babies, varför? jag tycker att dom är ganska oförtjänta av detta då det är ett helt okej rockband enligt min smak. sen får dregen oförtjänt mycket skit också..vad är det för fel på honom??han är ju fan stencool!

Dregen är en usel gitarrist och en j-a wannabe enligt mig. De borde byta gitarrist.

Men några tuffa låtar har dom allt.
Citera
2005-07-29, 18:41
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
de spelar pubertetsrock, inget annat. de kommer aldrig bli annat än rockposörer utan själ

Såna tyckte jag de var innan de bytte stil och sålde lite skivor.
Citera
2005-07-29, 18:42
Medlem
Parkers avatar
Tycker personligen att Hellacopters är bättre.
Citera
2005-07-29, 20:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Dregen är en usel gitarrist och en j-a wannabe enligt mig. De borde byta gitarrist.

Men några tuffa låtar har dom allt.

wannabe? vem skulle han försöka efterlikna? det är just såna som dej som jag menar, så det är ju perfekt att du skriver! vad är det fr fel på dregen. okej, han är väl inte jättebra på gitarr men han duger ju klart för den musik som dom spelar.

Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Tycker personligen att Hellacopters är bättre.
'

Det tycker jag med. Sen var ju Dregen med och startade Hellacopters 94 också, ännu en sak han har gjort bra..
Citera
2005-07-29, 21:10
Medlem
kyusss avatar
Citat:
wannabe? vem skulle han försöka efterlikna? det är just såna som dej som jag menar, så det är ju perfekt att du skriver! vad är det fr fel på dregen. okej, han är väl inte jättebra på gitarr men han duger ju klart för den musik som dom spelar.

Du har helt rätt i att han duger för den sortens musik, men jag tror han skulle kunna lyfta bandet lite mer om han var bättre gitarrist. Han gör ju en del bra låtar. Jag vet inte vad det är jag stör mig på i Dregens attityd och stil, men när han öppnar käften känns det som killen är lite väl kaxig jämfört med hur mycket han har att vara kaxig för.
Citera
2005-07-29, 23:39
Medlem
lance uppercuts avatar
Citat:

Anledningen till att jag klagar på Backyard är enkel; Backyard Babies är bara ett simpelt och dåligt försök till att låta som sina idoler, gamla hederliga Social Distortion!
Lyssna på Social och du kommer att förstå.....
Citera
2005-07-30, 00:37
Medlem
Littis avatar
Får känslan det är ingen som bryr sig om Backyard . Man har redan hört musiken som Hanoi Rocks,The Stooges,The Ramones så det är inget nytt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in