forung
Jag känner igen mig sjukt mycket i din text! Förutom delen med din mamma
Ena veckan är jag hur nöjd som helst. Det känns som om alla mina kompisar tycker om mig och att världen vilar på mina axlar. Andra veckan är alla mina vänner piss och egoistiska. Ingen bryr sig och det gör inte jag heller. Jag orkar inte ens känna ångest. Allt jag vill är att inte vilja någonting.
Jag tror att folk utifrån ser mig precis som dig. Som att jag har många kompisar och ett jävligt bra liv. Det är asjobbigt att hålla uppe den imagen. Jag kan tänka mig att det är en del av problemet även för dig. Mediciner mot depression passar ju inte direkt in. Sen är det liksom svårt att låta sig själv må dåligt för att man inte direkt har några problem. Mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem, men det gör lika ont ändå.
Sen det där med självmord. Tänker också på det ibland när jag är nere. Det skulle vara så jävla gött att bara slippa allting men det finns inte på kartan. Man vill liksom slippa allt men inte ta livet av sig...
Andra tecken på att man är ex manodepressiv är att man är astrött hela tiden. Är du det? Det är jag haha...