2012-02-05, 14:07
Medlem
Raskaoverisens avatar
S nu har jag skaffat abonnemang fr BB-Live
Hoppas det kommer in massa udda nrmast psykotiska personer som man fr ngon att reta sig
p bara samt ngra goa snygga tjejer att vila gonen p helst nudistiska d
2012-02-05, 16:33
Medlem
SiSeniors avatar
r det ngon som har ngon aning om varfr Adam inte terkommer som programmets programledare? Har han tackat nej eller har TV11 inte ens frgat honom?
2012-02-05, 16:42
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
r det ngon som har ngon aning om varfr Adam inte terkommer som programmets programledare? Har han tackat nej eller har TV11 inte ens frgat honom?
Adam jobbar inte ens p fyran, han har sin egen show p kanal 3 att tnka p vilket nog kan ses som ett steg upp p skalan jmfrt med att leda BB som iof var flera r sedan han gjorde, s sluta tjata om Adam
2012-02-05, 16:54
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Adam jobbar inte ens p fyran, han har sin egen show p kanal 3 att tnka p vilket nog kan ses som ett steg upp p skalan jmfrt med att leda BB som iof var flera r sedan han gjorde, s sluta tjata om Adam

Vad jag minns hade han inget avtal med TV3 vid frra rets ssongsstart. D han jobbade han fortfarande p Mix Megapol mig veterligt(?). Synd bara att hans talkshow r s fruktansvrd s den inte gr att kolla p. Tyckte bara BB passade honom bttre.
2012-02-06, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Gillar ju Gry annars, men inte som programledare fr BB. Hon har blivit "fr folklig" och "torr", vgar inte ta ut svngarna riktigt!

Som tur r r det en vldigt liten del av BB som hon medverkar i.

(r fortfarande besviken p att hon inte vgrade svara p om hon hade rakad fitta i "ttt intill" hos Filip och Fredrik, s jvla feg! )

http://www.youtube.com/watch?v=UOs7DE0hDBk

Dock s kan jag inte komma p vem frn TV4 som skulle kunna leda BB.
Hade varit gtt om dom vrvat in Edward Blom, det hade varit s jvla wierd att det inte skulle kunna bli ngot annat n succ!

Hahaha. Edward Blom????? Neeej!

Malou von Sivers kanske skulle passa bra?

Tycker alla tv4:as programledare r lite torra faktiskt. Sitter och tnker p mnga hr nu, den jag kan komma p som verkligen behver komma ut i svngarna r David Helenius. Han fr bara massa torra program. Tror han behver ngot snt hr.
2012-02-06, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior

Han var programledare p kanal 5 d Big brother gick p den kanalen.
Nu tyckte dom vl att det var lite roligt att Gry tog ver d dom r bra polare. Vet ej.
2012-02-06, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Tycker hon duger fr den uppgiften men ingen slr ju Adam.

Har just betalt fr liven till extra pris (199), s tar fritiden slut n en gng...

Fanns mnga som streamade Big Brother frra ret. Eftersom det har blivit ganska vanligt nu s lr flera gra det i r. S du borde vntat.
2012-02-06, 12:43
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Fanns mnga som streamade Big Brother frra ret. Eftersom det har blivit ganska vanligt nu s lr flera gra det i r. S du borde vntat.

Jag kommer vnta iaf p om jag hittar en bra stream innan jag betalar. Jag har ju egentligen inte rd att punga ut med 200 kr. ven fast 200 kr fr hela ssongen r vldigt billigt nd, med tanke p att jag inte har s mycket annat som kostar

Btw, nrmar sig med stormsteg nu!
2012-02-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Jag kommer vnta iaf p om jag hittar en bra stream innan jag betalar. Jag har ju egentligen inte rd att punga ut med 200 kr. ven fast 200 kr fr hela ssongen r vldigt billigt nd, med tanke p att jag inte har s mycket annat som kostar

Btw, nrmar sig med stormsteg nu!

Du fr hlla utkik nr det krt igng. Grejen r bara att bde flashback och fragbite r stenhrda p att det inte fr pratas om olagliga streamar. Vilket r konstigt.

S det kommer inte spridas p dessa forum i alla fall. Det tas bort direkt.
2012-02-06, 16:49
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Du fr hlla utkik nr det krt igng. Grejen r bara att bde flashback och fragbite r stenhrda p att det inte fr pratas om olagliga streamar. Vilket r konstigt.

S det kommer inte spridas p dessa forum i alla fall. Det tas bort direkt.

Ja det r jag vl medveten om. Minns ju trden och allt snack om streams frra rets omgng. Hoppas bara att folk lrt sig frn ifjol.
2012-02-06, 17:38
Medlem
Reutos avatar
Jag har kpt live-abonnemang 200 SEK. Knns vettigt att gra det d jag faktiskt sparar 100 spnn gentemot folk som kper i ett senare skede. 200 r dessutom vldigt billigt fr det man fr. Det r min frsta ssong med live-abonnemang.

Hoppas att rets deltagare vgar lite mer. Spanade nyligen p tidigare ssonger, bland annat 2006. I frsta avsnittet springer de omkring nakna, ett eller flera par har sex, och ngra avsnitt senare brjar ven rejla brk ta vid.
Jag vill inte bara se detta, men jag vill se det ocks. Jag vill att BB ska vara blandat. Drfr nskar jag att rets deltagare vgar mer.
2012-02-07, 17:19
Medlem
Reaktion Big Brother ?

Denna brjar spridas p ntet:

http://www.youtube.com/watch?v=1VaRNZERvmw

Vem r tanten bakom kampanjen? Skmtar hon med oss eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in