2012-02-07, 17:20
Medlem
Sker hjlp fr att reda i det hr med "Reaktion Big Brother".. ngon som vet mer?

http://www.youtube.com/watch?v=1VaRNZERvmw

Skapade separat trd hr:
https://www.flashback.org/p35555369
2012-02-07, 17:23
Medlem
Uppenbart reklam.
2012-02-07, 17:26
Medlem
ensockerbagares avatar
Med tanke p att det str "TV-reklam" i titeln gissar jag p att det r TV-reklam.
2012-02-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotardo
Uppenbart reklam.

Jo, det fattade jag ju eftersom klippet heter "TV-reklam".. men varfr gr mnniskan det..
2012-02-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petermagnusson
Jo, det fattade jag ju eftersom klippet heter "TV-reklam".. men varfr gr mnniskan det..

Varfr skapade du trden i s fall, nr du vet att det r reklam och inte en kampanj?
2012-02-07, 17:33
Medlem
Citat:
Varfr skapade du trden i s fall, nr du vet att det r reklam och inte en kampanj?

Att det r en TV-reklam str ju i titeln.

Men hur ofta r det en tant fr fr sig att kpa TV-reklam fr X antal miljoner fr att tjafsa om Big Brother?
2012-02-07, 17:35
Medlem
ven att hon sprider masa dynga hr me:

https://twitter.com/#!/ReaktionBB
2012-02-07, 17:41
Medlem
Citat:
Att det r en TV-reklam str ju i titeln.

Men hur ofta r det en tant fr fr sig att kpa TV-reklam fr X antal miljoner fr att tjafsa om Big Brother?

r det en tant som har gjort det? Hon som r med i reklamen r hon "ReaktionBB?"

Det verkar nd helt rligt som det r tv11 som ligger bakom. Knns inte logiskt att en privatperson betalar reklam, fr att folk inte ska kolla p ett program. Om det snds i ngon av tv4s kanaler s har vi ju bevis fr att det r dem sjlva som ligger bakomo reklamen.
2012-02-07, 18:49
Medlem
Citat:
r det en tant som har gjort det? Hon som r med i reklamen r hon "ReaktionBB?"

Det verkar nd helt rligt som det r tv11 som ligger bakom. Knns inte logiskt att en privatperson betalar reklam, fr att folk inte ska kolla p ett program. Om det snds i ngon av tv4s kanaler s har vi ju bevis fr att det r dem sjlva som ligger bakomo reklamen.

Sant.. iofs kanske inte kanalerna kan stoppa vem som gr TV-reklam i kanalen.. ven om det r en reklam som gr emot den egna kanalen..
2012-02-07, 19:45
Medlem
Citat:
Sant.. iofs kanske inte kanalerna kan stoppa vem som gr TV-reklam i kanalen.. ven om det r en reklam som gr emot den egna kanalen..

Jo det kan de givetvis, de kan stoppa allt eller helt enkelt inte vlja att acceptera att snda reklamen frn frsta brjan. P samma stt som de stoppade SD's reklam tex.
2012-02-07, 20:54
Bannlyst
En jag knner hade tydligen tackat nej till BB 2012 pga att han ftt jobb i Norge... Synd d han r ett riktigt original och frmodligen gjort grym tv.
2012-02-08, 09:22
Medlem
Foorsmans avatar
Jag hoppas verkligen att det inte blir ngon Martin-sara relation detta ret. Det var verkligen ap trkigt
Men jag hoppas p mer sex och mera intriger, fast det gr ju de flesta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in