2012-02-08, 11:17
Medlem
CrillePilles avatar
ingen hr p FB som ska vara med?
2012-02-08, 22:31
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reuto
Jag har kpt live-abonnemang 200 SEK. Knns vettigt att gra det d jag faktiskt sparar 100 spnn gentemot folk som kper i ett senare skede. 200 r dessutom vldigt billigt fr det man fr. Det r min frsta ssong med live-abonnemang.

Hoppas att rets deltagare vgar lite mer. Spanade nyligen p tidigare ssonger, bland annat 2006. I frsta avsnittet springer de omkring nakna, ett eller flera par har sex, och ngra avsnitt senare brjar ven rejla brk ta vid.
Jag vill inte bara se detta, men jag vill se det ocks. Jag vill att BB ska vara blandat. Drfr nskar jag att rets deltagare vgar mer.

Jag har bestmt mig fr att kpa i r igen. Det r vrt det om man slr ut summan p 100 dagarna och hur mycket mer man nd kan f se.

Sen knns det ju nd bttre tycker jag n att kolla olika streams.
Jag hoppas ocks att folket vgar mer, att det hnder mer och att ven att festerna blir bttre n fjol. Kollar man tidigare r s har ju festerna vart s mycket bttre i mina gon.
2012-02-09, 14:08
Medlem
Hoppas rets upplaga blir bttre n frra rets som va frmodligen den smsta jag sett.frn -02 till 06 va ju riktigt bra.kanske va 06 bst se jessica stroppa runt ilsken som ett bi rtt sexig med
2012-02-09, 15:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Hoppas rets upplaga blir bttre n frra rets som va frmodligen den smsta jag sett.frn -02 till 06 va ju riktigt bra.kanske va 06 bst se jessica stroppa runt ilsken som ett bi rtt sexig med

Hoppas jag med. Dock s var ju frra rets BB ganska s underhllande tills det var kring 5-6 pers kvar. Dr efter blev det trkigare n att se mlafrg torka.
2012-02-10, 15:38
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:

Dr slog du verkligen huvudet p spiken!

Jessica r det absolut bsta och roligaste deltagaren som varit med i BB:

http://www.youtube.com/watch?v=AyWiy...eature=related
2012-02-10, 20:15
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Jag gillade ena ssongen med norrmnnen ocks. Den ssongen dem lg som slampor. Men annars hller jag med dig!
2012-02-10, 22:59
Medlem
Haha har ju varit ngra skna ssonger bara att hoppas p att den nya blir mer underhllande n fregende r. Vilket r var den norska?
2012-02-11, 02:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surikaten
Haha har ju varit ngra skna ssonger bara att hoppas p att den nya blir mer underhllande n fregende r. Vilket r var den norska?

Hller med

Enligt Wikipedia s var det 2 ssonger d Sverige och Norge deltog. ren -05 och -06.
2012-02-12, 01:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Bara hlla med! 06 var grym! Min favorit den ssongen var ragger (norrman) vilket jvla original.
http://www.youtube.com/watch?v=yLXEafyVQck

Har hela den ssongen p datorn
http://thepiratebay.se/torrent/34963...dish.Norweigan
2012-02-12, 14:09
Medlem
Hrt rykten om att Jockiboi skulle trappa in och medverka.
2012-02-12, 19:32
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Hrt rykten om att Jockiboi skulle trappa in och medverka.

Lt oss slippa honom. Jag tl inte honom.
2012-02-12, 20:10
Medlem
Zylors avatar
Ngon som vet ngon som ska vara med i rets runda?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in