2011-12-14, 17:19
Bannlyst
Jag blev uppringd och ska p intervju imorgon
2011-12-14, 17:22
Medlem
iggesundarns avatar
Ofattbart att folk VILL va med p snt dr.. skmma ut sej med supa,knulla och allmnt svina ner sej.
2011-12-15, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IreneHuss
Jag blev uppringd och ska p intervju imorgon

Nice d kanske du syns p TV i vr
2011-12-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iggesundarn
Ofattbart att folk VILL va med p snt dr.. skmma ut sej med supa,knulla och allmnt svina ner sej.

Det r ju det som r underhllningen.

Jag kommer frmodligen titta.
2011-12-19, 18:53
Bannlyst
Tydligen s ska Jockiboi vara med i den nya ssongen men jag tror att det rr sig om ett pr trick ifrn hans och hans vnners sida. Sedan att det stod i nyheter24 gr grejen inte mer trovrdig utan nnu mer osann!..
2011-12-20, 00:39
Bannlyst
Jag blev uppringd. Ska dit i mellandagarna.
Men funderar p att tacka nej rtt s snart. Jag tyckte ocks det kom lite pang p och i lite fel i tiden, hade vart kul att vara med men jag kommer frlora p att vara med. Hade jag vart singel, inte haft andra projekt som jag brinner fr och hller p att bygga upp s hade jag nog inte ngrat mej. Men fr se om ja ker p intervjun eller inte...

Jag tycker om att festa ofta och har en del hobbies som kommer i klm ifall ja r borta 3 mnader!
2011-12-20, 00:47
Medlem
kirrem4ns avatar
Vad kul att folk hrifrn iaf anskt!
Hoppas ryktet om jockeboi inte stmmer bara, orkar inte se folk som bara sker uppmrksamhet genom att vara med i flera program tex Gurkan som redan hunnit varit med i Big brother, Robinson, Fngarna p fortet, Sommarspelen, 101 stta att ka ut en gameshow, Sveriges vrsta bilfrare.
2011-12-21, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Vad kul att folk hrifrn iaf anskt!
Hoppas ryktet om jockeboi inte stmmer bara, orkar inte se folk som bara sker uppmrksamhet genom att vara med i flera program tex Gurkan som redan hunnit varit med i Big brother, Robinson, Fngarna p fortet, Sommarspelen, 101 stta att ka ut en gameshow, Sveriges vrsta bilfrare.

Ja men precis och sedan det att Jockiboi r en sn snedvriden person gr bara saken vrre, nej han skulle bara smutskasta produktionen som har arbetat bort "supa,knulla & slss" stmpeln. S det vore en ren slakt att ta in honom i huset...
2011-12-21, 13:18
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dampgrodan
Jag blev uppringd. Ska dit i mellandagarna.
Men funderar p att tacka nej rtt s snart. Jag tyckte ocks det kom lite pang p och i lite fel i tiden, hade vart kul att vara med men jag kommer frlora p att vara med. Hade jag vart singel, inte haft andra projekt som jag brinner fr och hller p att bygga upp s hade jag nog inte ngrat mej. Men fr se om ja ker p intervjun eller inte...

Jag tycker om att festa ofta och har en del hobbies som kommer i klm ifall ja r borta 3 mnader!

Va kul allts !!
du verkar ha fullt upp med viktiga projekt och "du" har inte bestmt dig om du vill vara med.
Sen att du tycker om att festa med dina polare r ju toppen med helt klart.
2011-12-21, 14:11
Bannlyst
r det bara jag som tycker att trden har ovntat f poster? Men jag antar att det kommer bli full fart p trden s fort den nya ssongen brjar i februari (antar att den brjar d).
2011-12-21, 21:13
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Ni som kan tnka er att vara med i Big brother. Hur ser era liv ut? Hur gamla r ni? Har ni jobb eller r ni arbetslsa?
2011-12-21, 22:18
Medlem
Scamps avatar
Hoppas det blir ett gng skna mnniskor som kommer med. Med tanke p frra ret s var ju dem flesta trkiga. Och med trkiga menade jag nstan inga intriger eller brk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in