Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-05-18, 09:41
Medlem
Har läst mycket om MXE på senaste tiden, och det verkar ju helt galet häftigt! Bra skrivet, jag skrattade högt flera gånger när huset vred sig, och det är bra betyg
Citera
2012-05-18, 14:59
Medlem
Rymdlejons avatar
Grym rapport! Väldigt underhållande och intressant. Skrattade högt med dig vissa bitar. Kommer garanterat dyka upp i framtida konversationer med mina vänner.
Citera
2012-05-18, 23:35
Medlem
Roobiins avatar
Skit bra rapport!

Citat:
En genomgående känsla under i stort sett hela ruset var oavsett situationen eller platsen man befann sig på en känsla av att vara fångad eller inkapslad, att ha ”fastnat” i en situation utan möjlighet att ta sig ut eller vetskap om hur man överhuvudtaget kom dit.
Detta borde ju kan man tycka uppfattas som obehagligt, men av någon märklig anledning så är man alltid tillfreds med sin situation hur hemsk den än kan framstå ur en nykters persons perspektiv i efterhand.

Så kände jag med förra veckan. Råkade ta en överdos på 500mg, första gången också! Hamnade i en oändlig loop där jag "dog" och kom tillbaka och "dog" igen. Sjuk känsla, det hemskaste jag varit med om!
Citera
2012-05-19, 12:03
Medlem
Rymdlejons avatar
Haha! Jag skådespelade upp hela din tripp för några kompisar jag hängde med igår kväll och vi alla var tvungen att lägga oss ner för att vi skrattade så mycket.
Citera
2012-05-21, 11:11
Bannlyst
Grymt bra rapport och väldigt utförligt beskrivet, 9/10 i mina ögon
bra gjort
Citera
2012-05-22, 00:05
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdlejon
Haha! Jag skådespelade upp hela din tripp för några kompisar jag hängde med igår kväll och vi alla var tvungen att lägga oss ner för att vi skrattade så mycket.

My pleasure!
Citera
2014-04-02, 23:00
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesyChonger
Grymt bra rapport och väldigt utförligt beskrivet, 9/10 i mina ögon
bra gjort

Tackar
Citera
  • 1