2013-02-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flejbus
Fin grej!

Är det bara jag som får en liten rand längst ner, i ljusblått när jag öppnar från homescreen? Kör på iphone 4. Lösning?

Ladda ner den senaste versionen och rensa historiken på din telefon så ska det fungera.
Citera
2013-02-01, 14:09
Citat:
Fin grej!

Är det bara jag som får en liten rand längst ner, i ljusblått när jag öppnar från homescreen? Kör på iphone 4. Lösning?
Blir såhär för mig också. Rensat cookies/data etc. Har en 4S. Testat båda versionerna.
Senast redigerad av DukesOfSluca 2013-02-01 kl. 14:20.
Citera
2013-02-01, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim.pihl
Ladda ner den senaste versionen och rensa historiken på din telefon så ska det fungera.

Gjorde som du sa. Tog bort allt i dropbox, uppdaterade, tog bort cache, cookies och history i Safari på mobilen. Laddade om, skapade ny länk från datorn. Men fortfarande en liten blå rand. Märkligt.

Jag är ganska säker på att jag tog den senaste versionen, men inte helt. Tog den som var senast postad.
Citera
2013-02-01, 14:20
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vad hände med att personnummet etc ska visas?

SLs biljetter är Opersonliga, några namn och/eller personnummer används EJ !!!

Det är den som FÖR TILLFÄLLET HÅLLER I ett SL Accesskort eller en Mobiltelefon som är berättigad till att åka.

/Klart&SLUT!

.
Citera
2013-02-01, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DukesOfSluca
Blir såhär för mig också. Rensat cookies/data etc. Har en 4S. Testat båda versionerna.

https://anonfiles.com/file/8f3587116...4e19c597878527

Använde mig av den filen, rensade allt som gick att rensa, startade om telefonen, stängde eventuella aktiva program i "multitask"-menyn. Laddade upp nya filer på dropbox, öppnade inte länken direkt från mailen, eftersom jag mailat länken till mig själv från datorn (palla skriva), utan kopierade länken från mailen, gick in i Safari och klistrade sedan in länken i adressfältet. Vet inte om något av detta gjorde någon skillnad, men nu funkar det i vilket fall. Ingen blå rand!

Fantastiskt säger jag! Stort tack.
Citera
2013-02-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.greeenthumb
För er på Iphone 5 som fortfarande har problem med den blå rutan i toppen och en halv meddelanderuta.

Ta bort "appen" från hemskärmen gå in på inställningar -> safari och rensa både historik samt cookies och data.

Lägg till på hemskärmen igen. Detta är vad jag gjorde och det fungerade!

Tack för tipset! Fungerar på Iphone 5!
Citera
2013-02-01, 14:44
Citat:
https://anonfiles.com/file/8f3587116...4e19c597878527

Använde mig av den filen, rensade allt som gick att rensa, startade om telefonen, stängde eventuella aktiva program i "multitask"-menyn. Laddade upp nya filer på dropbox, öppnade inte länken direkt från mailen, eftersom jag mailat länken till mig själv från datorn (palla skriva), utan kopierade länken från mailen, gick in i Safari och klistrade sedan in länken i adressfältet. Vet inte om något av detta gjorde någon skillnad, men nu funkar det i vilket fall. Ingen blå rand!

Fantastiskt säger jag! Stort tack.
...och nu funkar det för mig också. Bra jobbat!
Citera
2013-02-01, 14:46
Medlem
goodfellass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qinjo
Problem:
Blå bar upptill, och halva meddelanderutan längst ner kapad.

Iphone 5 IOS 6.0.2
iRemadeAccess 1.51 - BETA

Äkta:
Bild1
Bild2

Fejk:
Bild1
Bild2
Ser likadant ut på iPhone 4s IOS 6.1. Syftar alltså på den blåa baren där uppe och meddelanderutan som är kapad. Hoppas detta fixas snart, stort tack till TherealR.
Citera
2013-02-01, 15:26
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodfellas
Ser likadant ut på iPhone 4s IOS 6.1. Syftar alltså på den blåa baren där uppe och meddelanderutan som är kapad. Hoppas detta fixas snart, stort tack till TherealR.

Har samma problem som er.
Senast redigerad av WizKhalifas 2013-02-01 kl. 15:37.
Citera
2013-02-01, 15:37
Medlem
Är det bara jag som inte kan ha publika filer i Dropbox eller? dvs inte får skiten att fungera..
Citera
2013-02-01, 15:44
Bannlyst
Finns det till android? panik :C
Citera
2013-02-01, 15:48
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambinAdeNfinA
Finns det till android? panik :C

Sök.