Citat:
Ursprungligen postat av PN404
Planerna på att pröva 4-fma i helgen gick då i stöpet tyvärr...
Tomt i lådan när man var hem på lunchen.
Hyperbuzz = RÖDARE än Rudolf mule!
Beställde och betalade den 4:de, och igår den 7:de fick jag svar att jag skulle ha mina varor idag Fredag.
Sen nån minut senare skickar dom ett till mail om att dom klantat till det med min betalning och att jag ska skicka in alla uppgifter om överföringen.
Så jag skickar dom bevis på att jag fört över pengar till det konto dom givit mig, och sedan dess svarar dom inte på mail eller ändrar min status från "Awaiting bank wire payment"
Avråder alla från att skicka pengar som dom kan slarva bort!
Lade även en provbeställning på Nordic, men dom återkommer aldrig med betalningsinstruktioner.
Och Forzkarna har inget i lager som lockar, samt att väntetiden senast var för lång...
Ska det vara så svårt att hitta en seriös sida?
Längtade verkligen efter att få prova 4-FMA: i helgen!
Ja fick mitt 1,5g 4-fma. Men även lagt order på 2-fma 1g som ja aldrig fick "payment recevied" mailet om, och de kom inte heller i lådan.
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
Jag fick mitt från dem idag 1,5 g som lovat =) Dock så hart jag inga planer alls på att använda de på minst 3 veckor eller längre. Hur förvarar man det på bästa sätt, väl paketerat i frysen? Kommer kvaliteten vara detsamma efter 1 månad?
Se nu om ja minns rätt, Förvaras vid minus (-)32 grader celsius för bästa förvaring (inte 100% säker på tempen men var nått sånt.)
Mörkt och torrt runtomkring ska de va också.
(Läst på en kinesisk hemsida som man enbart kan beställa bulk från)
Men ja tror inte de är nån fara, tror inte många shoppar förvarar som de borde heller, allt frakt hit o dit.. Setill att de är torrt, mörkt och kallt bara.
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Drog precis två små linor 4-FMA i snoken. Första gången jag provar denna substans. Vilken handsvett man fick direkt alltså. Lätt darrhänt i händerna också. Känns bra, men behöver nog ta en större dos för att få ut mer utav substansen. Svårt att sitta still för övrigt också. :-)
4-FMA't kommer från Hyperbuzz och är ett fluffigt, väldigt fint pulver.
Blir en påfyllning inom kort känner jag.
Om du läser vad ja skrev i inlägget ovan så vet du va ja tycker, men vore kul om nån annan kunde ge ett vettigt svar, typ du.
Har du testat 4-fma innan? Isf jämnför gärna.
Om du inte testat, kolla om dina pupiller är större. Det ska dom va, inte jättemycket större på små doser men vid 200mg ska du ha stora pupiller iaf.