2013-02-08, 14:43
Medlem
Cirtets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
Jag fick mitt från dem idag 1,5 g som lovat =) Dock så hart jag inga planer alls på att använda de på minst 3 veckor eller längre. Hur förvarar man det på bästa sätt, väl paketerat i frysen? Kommer kvaliteten vara detsamma efter 1 månad?

Vore nice att höra hur kvalitén på batchen är, hur ser det ut och ultimat hur potent du upplever att det är.
Citera
2013-02-08, 15:13
Medlem
rcilikes avatar
Drog precis två små linor 4-FMA i snoken. Första gången jag provar denna substans. Vilken handsvett man fick direkt alltså. Lätt darrhänt i händerna också. Känns bra, men behöver nog ta en större dos för att få ut mer utav substansen. Svårt att sitta still för övrigt också. :-)

4-FMA't kommer från Hyperbuzz och är ett fluffigt, väldigt fint pulver.

Blir en påfyllning inom kort känner jag.
Citera
2013-02-08, 15:15
Medlem
Cirtets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Drog precis två små linor 4-FMA i snoken. Första gången jag provar denna substans. Vilken handsvett man fick direkt alltså. Lätt darrhänt i händerna också. Känns bra, men behöver nog ta en större dos för att få ut mer utav substansen. Svårt att sitta still för övrigt också. :-)

Nice med en liten rapport Försök räkna ut hur stor dos du tar, vore intressant å veta när du drar på. Frätte du inte upp näsan då? Bomba ska annars vara att föredra enligt vissa
Citera
2013-02-08, 16:35
Medlem
Bongmons avatar
Som ni säkert sett så har jag skrutit väldigt mycket i mina inlägg om mitt 4-fma ja haft som var direkt från kina. 3-4 gånger så potent osv.. Det har iaf varit slut sen... 3dje brukade jag upp de sista.

Fick som många andra hem 1,5g idag.
Tänker inte skriva shoppens namn, men måste säga att trots 0,4g så känner ja knappt nått.. 100mg rökta och resten i näsan.

Varför ja inte får nåvidare effekt vet ja inte.. Visst att effekten skulle varit mindre efter att man brukat 5g av en potentare batch, men 400mg och knappt nå känslor? Dafuq.
Visst "du har skadat dina receptorer när du pushat din tolerans med en starkare batch" går att ha som argument, men såhär klent var väl inte de 4-fma de haft tidigare?
Eller är det bara jag?

aja skit samma. Köpt mig en riktig meth-pipe, var rätt nice att sitta o röka det från den iaf, ist för att köra från folie.
Senast redigerad av Bongmon 2013-02-08 kl. 16:39.
Citera
2013-02-08, 16:51
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PN404
Planerna på att pröva 4-fma i helgen gick då i stöpet tyvärr...
Tomt i lådan när man var hem på lunchen.

Hyperbuzz = RÖDARE än Rudolf mule!

Beställde och betalade den 4:de, och igår den 7:de fick jag svar att jag skulle ha mina varor idag Fredag.
Sen nån minut senare skickar dom ett till mail om att dom klantat till det med min betalning och att jag ska skicka in alla uppgifter om överföringen.
Så jag skickar dom bevis på att jag fört över pengar till det konto dom givit mig, och sedan dess svarar dom inte på mail eller ändrar min status från "Awaiting bank wire payment"

Avråder alla från att skicka pengar som dom kan slarva bort!

Lade även en provbeställning på Nordic, men dom återkommer aldrig med betalningsinstruktioner.

Och Forzkarna har inget i lager som lockar, samt att väntetiden senast var för lång...

Ska det vara så svårt att hitta en seriös sida?
Längtade verkligen efter att få prova 4-FMA: i helgen!

Ja fick mitt 1,5g 4-fma. Men även lagt order på 2-fma 1g som ja aldrig fick "payment recevied" mailet om, och de kom inte heller i lådan.

Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
Jag fick mitt från dem idag 1,5 g som lovat =) Dock så hart jag inga planer alls på att använda de på minst 3 veckor eller längre. Hur förvarar man det på bästa sätt, väl paketerat i frysen? Kommer kvaliteten vara detsamma efter 1 månad?

Se nu om ja minns rätt, Förvaras vid minus (-)32 grader celsius för bästa förvaring (inte 100% säker på tempen men var nått sånt.)
Mörkt och torrt runtomkring ska de va också.
(Läst på en kinesisk hemsida som man enbart kan beställa bulk från)
Men ja tror inte de är nån fara, tror inte många shoppar förvarar som de borde heller, allt frakt hit o dit.. Setill att de är torrt, mörkt och kallt bara.

Citat:

Om du läser vad ja skrev i inlägget ovan så vet du va ja tycker, men vore kul om nån annan kunde ge ett vettigt svar, typ du.
Har du testat 4-fma innan? Isf jämnför gärna.
Om du inte testat, kolla om dina pupiller är större. Det ska dom va, inte jättemycket större på små doser men vid 200mg ska du ha stora pupiller iaf.
Citera
2013-02-08, 16:57
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Planerna på att pröva 4-fma i helgen gick då i stöpet tyvärr...
Tomt i lådan när man var hem på lunchen.

Hyperbuzz = RÖDARE än Rudolf mule!

Beställde och betalade den 4:de, och igår den 7:de fick jag svar att jag skulle ha mina varor idag Fredag.
Sen nån minut senare skickar dom ett till mail om att dom klantat till det med min betalning och att jag ska skicka in alla uppgifter om överföringen.
Så jag skickar dom bevis på att jag fört över pengar till det konto dom givit mig, och sedan dess svarar dom inte på mail eller ändrar min status från "Awaiting bank wire payment"

Avråder alla från att skicka pengar som dom kan slarva bort!

Lade även en provbeställning på Nordic, men dom återkommer aldrig med betalningsinstruktioner.

Och Forzkarna har inget i lager som lockar, samt att väntetiden senast var för lång...

Ska det vara så svårt att hitta en seriös sida?
Längtade verkligen efter att få prova 4-FMA: i helgen!
Nordicrc säljer ju inte ens 4fma.

Sen så tycker jag att det är lite dåligt att röda pga en enda order som är lite försenad, shoppen har funnits i flera år och såvitt jag vet har det aldrig varit problem.
Citera
2013-02-08, 16:57
Medlem
Cirtets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Som ni säkert sett så har jag skrutit väldigt mycket i mina inlägg om mitt 4-fma ja haft som var direkt från kina. 3-4 gånger så potent osv.. Det har iaf varit slut sen... 3dje brukade jag upp de sista.

Fick som många andra hem 1,5g idag.
Tänker inte skriva shoppens namn, men måste säga att trots 0,4g så känner ja knappt nått.. 100mg rökta och resten i näsan.

Fasen va trist om det är så, känns ju oroväckande när det inte är kristaller tycker jag, då känns det mer som att det är rena grejjer. Hade varit nice att veta var man kan beställa bättre 4-FMA från kina som du gjorde, på något relativt enkelt sätt. Skulle vilja bunkra upp lite av detta innan det klassas.
Citera
2013-02-08, 17:05
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Dra en fet som grund, 100-150 mg minst.
Citera
2013-02-08, 17:44
Medlem
PN404s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Nordicrc säljer ju inte ens 4fma.

Sen så tycker jag att det är lite dåligt att röda pga en enda order som är lite försenad, shoppen har funnits i flera år och såvitt jag vet har det aldrig varit problem.

Nej, Nordic beställde jag 3-mmc ifrån.
Fortfarande inget svar dock.
Men då dom inte redan har tagit betalt så är det väl inte mer med det...
Ville bara uttrycka att det är synd att det inte verkar finnas många seriösa säljare på den svenska marknaden.
Och beställer man utifrån får man sällan hem allt man betalar för.
Drug*** har skött sig bra, men lite dåligt utbud samt höga priser tycker jag.

Om Hyperbuzz inte levererar som utlovat, och sen vägrar svara på vad dom pysslar med, vad ska jag då kalla dom om inte röda?

Mvh
Citera
2013-02-08, 17:48
Medlem
Cirtets avatar
2-FMA't tyckte jag var redigt potent och skulle räckt länge om det inte var för att jag bjöd bort minst hälften till folk som har tolerans och typ drog halva påsen i en lina haha :P Vore sjukt tråkigt om det är utbankat 4-FMA eller en riktigt dålig batch så till och med jag måste dra halva påsen för att få effekt :S
Senast redigerad av Cirtet 2013-02-08 kl. 17:56.
Citera
2013-02-08, 17:48
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Nej, Nordic beställde jag 3-mmc ifrån.
Fortfarande inget svar dock.
Men då dom inte redan har tagit betalt så är det väl inte mer med det...
Ville bara uttrycka att det är synd att det inte verkar finnas många seriösa säljare på den svenska marknaden.
Och beställer man utifrån får man sällan hem allt man betalar för.
Drug*** har skött sig bra, men lite dåligt utbud samt höga priser tycker jag.

Om Hyperbuzz inte levererar som utlovat, och sen vägrar svara på vad dom pysslar med, vad ska jag då kalla dom om inte röda?

Mvh
Nordic är superseriösa. Hyperbuzz har varit på semester och haft strul med sidan, båda dessa har stått klart och tydligt på sidan.
Citera
2013-02-08, 18:08
Medlem
Cirtets avatar
Vill höra mer om vad ni som fått levererat tycker om kvaliten på batchen.

Jag är inte orolig för att inte få levererat, kommer säkerligen nästa vecka. Tror inte de tog in mer ordrar än de klarar av att leverera till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in