2010-09-09, 02:59
Citat:
Ursprungligen postat av turdmuncher
ven om denna trippen var en sne tripp, har du vertygat mig till att prva! Eller snarare frska vertyga min flickvn att jag ska f prva... Vill s grna uppleva "the other side." Kanske r en dum och naiv frga, men r det verkligen s farligt att ge sig p en tripp till efter en sne - tripp? Men det r klart om man inte knner sig redo, fr en till s ska man inte gra det, men om man gr det, r det vrt att ge det ett frsk till?
Mycket bra skrivet, kunde se allt framfr mig, 5/5!
Mycket bra skrivet, kunde se allt framfr mig, 5/5!
Har kkat en del hallucigener och aldrig varit det minsta rdd fr ngot d jag vetat att det r mitt val och mitt liv, men sen var det en viss person som p ett stt jag lmnar onmnt fick en tripp jag hade att riktigt fucka ur, hade innan den haft en period dr jag tit hallucigener 1-2 gnger per mnad i 7mnader och haft det underbart.
Hamnade i psykos eftert, detta ger jag amfetamin skulden fr...cpsnea och sedan vara uppe ngot dygn extra var vl smidigt...drjde 6mnader innan vgade kka igen, hade tankar efter den dr kvllen att jag skulle kka syra igen och lsa problemen som uppsttt, hade kanske gtt, hade det inte gtt skulle nog livet varit gone...en snetripp br ges tid eftert.
Det som fr mig r mest uppenbart med hallucigener r, man vet nr man ska ta dem, r det s att man egentligen inte vill upplevs det lite som att det knns ondigt p nt konstigt stt, bttre att avst isf.
Har varit med om obehagliga saker p syra, men brorsas ansikte som morphar till en demon slipper jag grna, lter helt jvla fruktansvrt obehagligt.
Jo grs kan f saker att ta sig till en helt annan niv, inte vgat rka under de 3 senaste trippar jag tagit, lngtar tills mitt psyke r stabilt nog fr att kunna slnga en lapp, vnta 1timme, dra p the great gig in the sky, tnda monsterspliff, puff-puff-puff-puff, blsa ut och lta allt det som kallas normalt upphvas i ett stort fluffigt cannabismoln
Grym rapport, tycker du beskriver knslorna av rdsla bra och att ha lst om andra mnniskors obehagliga upplevelser hjlper att hantera dem nr de hnder en sjlv.
5/5