2013-06-06, 22:13
Bannlyst
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, jag behöver hjälp. Och det är om mitt sovrum. Jag kan inte bestämma mig om hur jag ska ha det. Jag velar fram och tillbaka, men kommer ingen vart. Det börjar liksom bli jobbigt. Så därför undrar jag om ni har några tips om hur jag ska kunna bestämma mig någon gång? Det är ju inte direkt ett jätte stort problem så, men tänkte bara fråga om hjälp bara lite sådär ändå. Tacksam för svar!
Citera
2013-06-06, 22:15
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katta9898
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, jag behöver hjälp. Och det är om mitt sovrum. Jag kan inte bestämma mig om hur jag ska ha det. Jag velar fram och tillbaka, men kommer ingen vart. Det börjar liksom bli jobbigt. Så därför undrar jag om ni har några tips om hur jag ska kunna bestämma mig någon gång? Det är ju inte direkt ett jätte stort problem så, men tänkte bara fråga om hjälp bara lite sådär ändå. Tacksam för svar!

Lite svårt helt utan underlag...

Du kan inte lägga upp någon skiss el foto och beskriva lite vad du velar mellan?
Citera
2013-06-06, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Lite svårt helt utan underlag...

Du kan inte lägga upp någon skiss el foto och beskriva lite vad du velar mellan?

Jo, det skulle jag kunna göra. Så skulle du kunna säga vad du tycker.
Citera
2013-06-06, 23:27
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Jo, det skulle jag kunna göra. Så skulle du kunna säga vad du tycker.
Kan försöka! Nu är jag ingen inredningsexpert - kan inte lova bra råd, men du kanske får synpunkter från flera.
Citera
2013-06-07, 10:04
Medlem
Solarprestiges avatar
en säng är bra att ha
Citera
2013-06-07, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Kan försöka! Nu är jag ingen inredningsexpert - kan inte lova bra råd, men du kanske får synpunkter från flera.

Här är två bilder på mitt rum. Vilket tycker du är bäst? Och har du nåt tips på hur jag ska ha det? Jag vet att det inte är hela rummet, men det jag velar med är just den hörnan. Och speciellt om jag ska ha skrivbordet eller byrån.

C:\Users\GITT\Pictures\IMG_2421.JPG
C:\Users\GITT\Pictures\IMG_2068.JPG
Citera
2013-06-07, 18:31
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Här är två bilder på mitt rum. Vilket tycker du är bäst? Och har du nåt tips på hur jag ska ha det? Jag vet att det inte är hela rummet, men det jag velar med är just den hörnan. Och speciellt om jag ska ha skrivbordet eller byrån.

Du måste ladda upp bilderna på en imagehost, exempelvis www.imageshack.com, och länka dem. Nu länkade du från din hårddisk och där kan vi inte se dem
Citera
2013-06-08, 01:26
Medlem
Solarprestiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Du måste ladda upp bilderna på en imagehost, exempelvis www.imageshack.com, och länka dem. Nu länkade du från din hårddisk och där kan vi inte se dem

om vi inte hackar oss in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in