2013-06-07, 14:59
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
Jsses, sk runt lite p FB s hittar du. Evolution kan leda till frfall..jaa...

Kan man bli mer jude n s?

Ja sjlvklart s r den vita rasen speciell precis som den svarta, osv...alla har sin plats p jorden dr olika folk ska utvecklas p sin egen hand utan att stras. Vi r olika och drfr bygger vi olika samhllen och fungerar p olika stt...Vill du leva i ett svart Sverige?
Vi vill leva i ett fritt Sverige och inte i ett samhlle som styrs av perversa typer!
2013-06-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brigadgeneralen
Jag r inte antivit, var har du ftt det i sinnet?

Vad naturen betrffar gr den vad den vill oavsett vad vi m tycka om det. Jag kan fr vrigt lika grna sga att jag tycker att det r synd att en ny framtida ras eventuellt inte uppstr. Det kanske kommer en ny ras som stller alla andra raser i skamvrn. Jag r vldigt rasapatisk, det r vitt brus fr mig, oviktigt. Jag ser grna att mnga olika variationer av homospiens finns p ett personligt plan och nskar inte att alla olika raser ska bli en enda. Men det r till syvende och sist bara en estetisk petitess som inte r det mest vsentliga fr mig iaf.

Knslor och instinkter br ofta hllas under kontroll d det r lmpligt, det r vl det som skiljer oss frn vriga djur.?

Stat&media tvingar p ALLA och BARA Vita massinvandring och integration av icke-vita det, lter som evolution eller agenda?

Bilden bakom den offentliga scenen r alltid LITET annorlunda. Fljer man den rda trden till kaninhlet kan man f mer insyn n de magra och patetiska mortter som serveras oss. De strsta och saftigaste mortterna finnes dr den rosa kaninen gmmer dem.

Man r lika "rasapatisk" som Mona Sahlin r "tobleroneapatisk".

Alla kan sga allting, men ord r vind. Handlingar r den avgrande domstolen.

Och att framstlla antivitt folkmord som ngon slags "evolution".. ja, lter litet antivitt kan man sga?
2013-06-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Vi vill leva i ett fritt Sverige och inte i ett samhlle som styrs av perversa typer!

Samma hr.

Drfr kommer jag rsta p SvP, de tar nmligen svenska folkets frihet p strsta allvar.
Det r 8klvern som konstant infr nya vervakningsmetoder och stt att skrmma oss medborgare.
Det r vidrigt och p grnsen till fascistiskt.

Hur fritt r det egentligen nr "3e statsmakten" aka. Media gr ALLT fr att propagera fr och stdja regimen och dess rdande linje?
VIDRIGT!
2013-06-08, 20:41
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Ja, jag blir en smula emotionell nr jag inser att invandringen av icke-vita leder till vldtkter av svenska kvinnor, rn och misshandlar av svenska mn, segregering och polarisering i mitt land som tidigare varit mycket mer harmoniskt. Jag blir lite emotionell nr jag inser att miljarder lggs p ngot som bevisligen inte r bra fr oss svenskar, samtidigt som vra smbarn och vra gamla fr se nedskrning efter nedskrning som pverkar deras psykiska och fysiska hlsa, eller utvecklingsmjligheter.

Jag blir emotionell nr mitt folk ddas, misshandlas och vldtas.

Finns det ngot omoraliskt eller konstigt med det?

Om du knner s starkt fr det hela r det viktigt att du inte blir emotionell i debatter. ven om du har rtten p din sida s r det tyvrr f som blir vertalade av knsloargument ven nr de inte r tagna ur tomma intet. Jag r ocks emotionellt engagerad i frgan, men i skarpt lge r det vr skyldighet att hlla huvudet kallt, vi har inte rd att vara allt fr emotionella s vi mste hlla vr shit together fr Sverige i tiden osv
2013-06-08, 20:43
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
Jsses, sk runt lite p FB s hittar du. Evolution kan leda till frfall..jaa...

Kan man bli mer jude n s?

Ja sjlvklart s r den vita rasen speciell precis som den svarta, osv...alla har sin plats p jorden dr olika folk ska utvecklas p sin egen hand utan att stras. Vi r olika och drfr bygger vi olika samhllen och fungerar p olika stt...Vill du leva i ett svart Sverige?

Hnvisar du till FB som en kollegialt utvrderad klla??

Vad leva i ett svart Sverige? Suck, allt jag hr frn dig r vitt brus utblandat med rent nonsens, jag talar vidare med dina mer koherenta meddebattrer istllet.
2013-06-08, 21:07
Medlem
Citat:
Vad leva i ett svart Sverige?
Lnder som styrs av svarta tenderar att fungera mycket dligt. Ifall svenskar blir i minoritet och Sverige brjar styras i nnu hgre grad av judar, negrer och araber s kommer det betyda att svenskar kommer att utsttas fr en massa otckheter. Se bara hur det gr fr vita i Sydafrika. Tycker du att det verkar vara trevligt att bo dr som vit? http://www.youtube.com/watch?v=OdeYOeQMCbU
2013-06-09, 01:29
Medlem
Fedayeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFS
Lnder som styrs av svarta tenderar att fungera mycket dligt. Ifall svenskar blir i minoritet och Sverige brjar styras i nnu hgre grad av judar, negrer och araber s kommer det betyda att svenskar kommer att utsttas fr en massa otckheter. Se bara hur det gr fr vita i Sydafrika. Tycker du att det verkar vara trevligt att bo dr som vit? http://www.youtube.com/watch?v=OdeYOeQMCbU

Det r snarare USA och Storbritannien du ska titta p.
Sen s hller USA och Storbritannien rra sig mot en utveckling som liknar Sydafrika.
2013-06-09, 02:26
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Samma hr.

Drfr kommer jag rsta p SvP, de tar nmligen svenska folkets frihet p strsta allvar.
Det r 8klvern som konstant infr nya vervakningsmetoder och stt att skrmma oss medborgare.
Det r vidrigt och p grnsen till fascistiskt.

Hur fritt r det egentligen nr "3e statsmakten" aka. Media gr ALLT fr att propagera fr och stdja regimen och dess rdande linje?
VIDRIGT!
Vad r exakt den fria vrlden, nd?
Jag antar att det skulle bero p vad du anser den icke-fria vrlden.
Och jag kan inte hitta en tydlig definition av det, kan du? Var r det? Ryssland? Kina?
Fr guds skull, Ryssland har en bttre Maffia, och i Kina sljs dildos p Internet.
De lter ganska fritt fr mig.
2013-06-09, 05:37
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl

Och att framstlla antivitt folkmord som ngon slags "evolution".. ja, lter litet antivitt kan man sga?

Att kalla ngot fr "folkmord" dr ingen blir mrdad r nonsens. Om vita systematiskt mrdades i lnndom och deras hem och leverne snabbt togs i besittning av personer frn en annan ras s skulle du ha ett case.

Men nr det finns ver 1 500 000 000 vita personer p planeten jord och den rasen r den socioekonomiskt dominata och s har varit i tusen r s lter allt prat om folkmord och utrotning fruktansvrt...tja, bortskmt och otacksamt om inte annat. Paranoia mixat med vanfrestllningar och rena och skra lgner.

Att migrationer av andra raser sker till traditionellt vita territorium innebr inte att ngon nmnvrd blandning sker mellan olika grupper och ven hr r det nstan helt obefintligt.

Om ditt pstende bara vore "Andra grupper kommer hit och tvlar om samma resurser p plats" d skulle du ha ett case, men att pst att det sker ett folkmord r bara respektlst och hnfullt mot ordet folkmord. I Malm har mnga svenskar flyttat frn invandrartta omrden och that's fucking it. Ingen massaker, inget folkmord, inga massavrttningar, nada.

Du fr grna komma med rapporter om vart de dr massgravarna med miljontals vita lik finns.
2013-06-09, 05:41
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFS

Givetvis, men det har inget med ras att gra utan r helt och hllet styrt av traditioner, kultur, mentalitet, religion, socioekonomiska faktorer, utbildning, sociala konstruktioner, kulturellt arv, frdelning av resurser och kunskap etc.

De uppfr sig precis s som folk gjorde i vst fr bara ngra hundra r sedan och om du kollar p de "vitas" historia ser du att det endast r helt nyligen som folk lrt sig att bli civiliserade, och inte verallt heller. Se p Ryssland tex.

Att vara vit och inte frst hur enorm de vitas dominans r p jorden r...tja, jag r mlls.
2013-06-10, 15:19
Medlem
Citat:
Hnvisar du till FB som en kollegialt utvrderad klla??.

Mycket av det du skriver om har motbevisats mnga gnger hr p FB, med kllor och allt...

Citat:
Vad leva i ett svart Sverige? Suck, allt jag hr frn dig r vitt brus utblandat med rent nonsens, jag talar vidare med dina mer koherenta meddebattrer istllet

Ja, om vita mnniskor blandas ut med negrer....hur ser Sverige och Europa ut d?
2013-06-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977

Ja det vill jag ocks. Rensa alla perversa politiker och terskapa ett vitt Sverige och Europa....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in