• 1
  • 2
2013-07-02, 16:50
Medlem
Strosade runt i Stocholms innerstad idag. I närheten av en tunnelbanestation(av knutpunktskaraktär)
(ej centralen) får jag syn på en skitsöt ung smutsig rumänsk tiggartjej. Jag taggar igång på alla cylindrar och blir omedelbart extremt kåt. Måste bara ta kontakt. Jag går fram till tjejen och ger henne en tjuga för att känna av läget lite. Jag skrattar och är så där lagom trevlig och svinigt manipulativ. Hon verkar trevlig men kan ingen engelska. Hon är smutsig men väldigt ung.
Jag störs lite av en annan tiggare(ung kille) som sitter ca 200 meter därifrån, kanske hennes pojkvän.
Jag går och tar en öl samt strosar runt och leter efter ett dropin solarium. Hittar ett lämpligt sådant i väldig närhet.

Efter att ha stärkt mig med två öl så går jag fram till tjejen och pratar lite. Hon känner igen mig och ler. Jag säger massage och säger 300 swedish krona for you""
Hon tittar på mig och jag ber henne följa med. Hon gör detta och vi kilar iväg mot solariet. Vi skickar in henne först och säger att hon skall gå in på toaletten. Efter lite spaning att ingen följt efter ansluter jag.

Jag är nu oerhört kåt då jag tänder på unga skabbiga tjejer. Jag ger henne 300 kr och drar fram min kuk. Hon går ner på knä och suger. Jag är så sjukt upphetsad av situationen att jag efter att brutalt ha munknullat henne så kommer jag i hennes ansikte.

Jag frågor henne med teckenspråk om hon vill knulla. Hon säger 500 kr. Jag säger att jag kommer tillbaka imorgon och ber henne fräscha upp sig litetills dess.

Jag är en mkt erfaren whoremonger, men jag känner mig ändå lite osäker inför situationen. Kommer hon prata med sina tiggarpolare och kommer dom försöka råna mig eller liknande om jag tar kontakt igen.

Funderar på att stoppa in henne i en taxi och åka till formula one imorgon. Då borde tiggarna få svårt att hänga på? Vad tror ni? Tips?

Fler som blivit avrunkade av rumänska tiggare?
Senast redigerad av carolina kallur 2013-07-02 kl. 16:54.
Citera
2013-07-02, 16:55
Medlem
Fettsugnings avatar
Man kan inte säga annat än att dina inlägg har sitt underhållningsvärde i alla fall.

Rent hypotetiskt då. Man ska nog passa sig väldigt noga. Dessa människor skulle kanske inte lägga två fingrar emellan för några hundralappar. Kanske inte värt det att sluta med några knivhugg för ev knull med en tattarbrud.

Sen blev du väl inte avrunkad, utan avsugen?
Citera
2013-07-02, 16:56
Medlem
Landsknechts avatar
Haha, skön recension. Det finns en hel del tiggare här i Göteborg också, så man får väl hålla ögonen öppna och se om man kan göra sig ett fynd .
Citera
2013-07-02, 17:46
Medlem
MaryBells avatar
Tycker du ska akta deg, dom har ju tyberkulås all i hop och säkert en massa STDs osv.
Citera
2013-07-02, 17:47
Medlem
Nummer21s avatar
Får du aids eller någon annan otäck sjukdom kan du ju skylla dig själv
Citera
2013-07-02, 17:58
Bannlyst
När jag varit på Seb banken o styrt upp planeringen av min havstomtsvilla kilade jag förbi en zigeuner tjej en panflöjtsspelerska. Hon hade långa snärta ben och en tight röv och hade långt brunt hår.Efter att ha läst Carolinakallurs historia lite tidigare beslöt jag mig för o testa henne.Hon föll för min plånbok och tassade efter mig som en liten pudel. Jag drog ner henne i ett snår och hon blåste mig i alla tonarter.Jag tog hennes etui o plockade fram en träflöjt som jag pulade henne duktigt med.Hon tog mitt ollon i sin hand och rullade den fram o tillbaka likt en spåkula. Måste säga att efter att ha mest varit på thaimassage mest så var detta till syvende o sist en bra variation.
Citera
2013-07-02, 21:21
Medlem
RuneRusks avatar
Ni som tvekar borde veta bättre än att ifrågasätta Carros bravader. Läs tidigare händelser så är denna inte speciellt märklig. Det handlar om att våga och vinna.

Ont: Se till att inte ha på dig mer en femhundra så borde det går bra. Formula one är ingen dum idé. Rånrisken är inte försumbar.
Citera
2013-07-02, 21:51
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer21
Låter mer som en porrnovell än en faktisk händelse.
Bra jobbat att hinna allt, inklusive publicering av inlägg, på 68 minuter.

Gällande riskerna så är det väl skit samma hur mycket kontanter du har om någon hugger dig med kniv?
Citera
2013-07-02, 23:38
Medlem
Vill inte göra dig ledsen inför ditt lilla äventyr imorgon men Formula One finns inte längre.
Citera
2013-07-02, 23:54
Medlem
kpcs avatar
Kallur är underbar. Gör allt många bara drömmer om att våga.
Gillat skarpt att läsa om dina ohämmade bravader.
Fortsätt bara och skriv om dina äventyr.
Själv är jag kvar i massageträsket, men visst har man sett några söta tiggarflickor men saknar ditt mod
Citera
2013-07-03, 03:15
Medlem
Nummer21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Bra jobbat att hinna allt, inklusive publicering av inlägg, på 68 minuter.

Gällande riskerna så är det väl skit samma hur mycket kontanter du har om någon hugger dig med kniv?

Det kan man säga.

Kniv eller aids.
Citera
2013-07-03, 06:44
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer21
Låter mer som en porrnovell än en faktisk händelse.
Är ni på riktigt? Finns det ingen här som fattar ironi längre? Inlägget är ett ironiserade inlägg av någon som inte känner Kallur lika bra som vi andra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in