• 1
  • 2
2013-08-08, 11:41
Medlem
När jag har aspirerat innan de två senaste sticken har jag fått upp något vitt i pumpen.
Ser ut som mjölk typ.
Har bara varit i vänsterbenet. Har dragit ut och satt nålen en bit ifrån med samma resultat och således varit tvungen att skjuta endast i det högra benet de senaste gångerna.

Någon som vet något om denna vita substans?
Citera
2013-08-08, 11:43
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Varierar du inte injektionsställena?
Citera
2013-08-08, 11:59
Medlem
Kvarbliven olja? Har aldrig stött på det och jag är inte direkt känd för att variera injektspots.
Citera
2013-08-08, 12:42
Medlem
Jag räknade på det för skojs skull och under mina 20 år har jag injicerat olika oljor +1300ggr på mig själv.

Inte en enda gång har jag aspirerat innan! Ni kan kalla det tur

Eller så kan ni göra som jag själv gör: Fuck aspirera det är onödigt!
Citera
2013-08-08, 12:54
Medlem
cattivos avatar
Jag hade nått liknande som du beskriver i knät för ett tag sedan.. Var hos läkaren så "tömde" de knät på det där vita, kommer inte ihåg exakt vad det va. Men det var väldigt lik mjölk.
Citera
2013-08-08, 13:21
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Jag räknade på det för skojs skull och under mina 20 år har jag injicerat olika oljor +1300ggr på mig själv.

Inte en enda gång har jag aspirerat innan! Ni kan kalla det tur

Eller så kan ni göra som jag själv gör: Fuck aspirera det är onödigt!
Det är inte alls onödigt, eftersom det fyller ett gott syfte och tar extremt lite tid. Måste man göra det? Nej. Bör man göra det? Ja, speciellt om man kör exempelvis tren eller överdrivet stora mängder oljor.

Till TS: På min näst sista injektion på förra sustakuren fick jag samma vita ämne när jag aspirerade. Drog upp sammanlagt runt 6-7 ml (med lite blod). Fick inga problem av det i efterhand.
Citera
2013-08-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är inte alls onödigt, eftersom det fyller ett gott syfte och tar extremt lite tid. Måste man göra det? Nej. Bör man göra det? Ja, speciellt om man kör exempelvis tren eller överdrivet stora mängder oljor.

Till TS: På min näst sista injektion på förra sustakuren fick jag samma vita ämne när jag aspirerade. Drog upp sammanlagt runt 6-7 ml (med lite blod). Fick inga problem av det i efterhand.

Man bör inte alls göra det och det fyller ingen funktion alls, och vafan har Tren med saken att göra?

Skulle det vara värre att inte aspirera med Tren än Testo?

Läs vad jag skrev, + 1300 injektioner på 20 år och jag vet inte vad du tycker om mina mängder men de flesta tycker inte jag kör lite åt gången Som sagt, helt jävla meningslöst att aspirera, bättre lägga den tiden på att runka en extra gång per dag istället!
Citera
2013-08-08, 14:07
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Man bör inte alls göra det och det fyller ingen funktion alls, och vafan har Tren med saken att göra?

Skulle det vara värre att inte aspirera med Tren än Testo?

Läs vad jag skrev, + 1300 injektioner på 20 år och jag vet inte vad du tycker om mina mängder men de flesta tycker inte jag kör lite åt gången Som sagt, helt jävla meningslöst att aspirera, bättre lägga den tiden på att runka en extra gång per dag istället!
Fyller det ingen funktion? Du säkerställer att du inte sätter i ett kärl.

Och de som satt tren i ett blodkärl säger ju att det är substansiellt värre än övriga oljor, av oförklarlig anledning.

Det tar max 1.5 sekund att aspirera. På dina 1300 injektioner på 20 år är det 27 minuter du sparat. Återigen, på tjugo år. Det är tid som jag gladeligen lägger.

P.S. Du känner inte att det är på tiden att det händer i så fall?
Citera
2013-08-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Fyller det ingen funktion? Du säkerställer att du inte sätter i ett kärl.

Och de som satt tren i ett blodkärl säger ju att det är substansiellt värre än övriga oljor, av oförklarlig anledning.

Det tar max 1.5 sekund att aspirera. På dina 1300 injektioner på 20 år är det 27 minuter du sparat. Återigen, på tjugo år. Det är tid som jag gladeligen lägger.

P.S. Du känner inte att det är på tiden att det händer i så fall?

Nja, mina kärl går diagonalt och inte vertikalt genom musklerna. När jag trycker in nålen rakt in i muskeln riskerar jag endast att köra nålen genom ett kärl, inget som är farligt.

Kärlen ligger för övrigt inte 4cm in muskeln så använder man en blå eller grön nål är det hur lugnt som helst. Aja om man inte är en smällfet tjockis då med 5cm fett innan muskeln börjar kännas, då kanske man kan ha så extremt jävla otur att man stannar nålen precis i kärlet haha, men wtf känns ju som att det är större chans att vinna på lotto ju
Citera
2013-08-08, 14:49
Medlem
Jag aspirerade aldrig heller.
Oljor kan skilja sig och vara värre än andra, men de flesta som drabbats av 'tren-hosta' är inte för att de injicerat i ett kärl utan för att de har passerat ett kärl på vägen ut med så lite som en droppe trenbolone kvar på nålen
Citera
2013-08-08, 14:54
Medlem
MKMF12s avatar
Aspirerar aldrig.

Har haft gegga liknande kaffe i axeln en gång. Cirka 7-8 ml, var förmodligen gammal olja som inte tagits upp och några för ytliga injektioner.
Citera
2013-08-08, 16:31
Medlem
Fezs avatar
Jag har satt nålen i en ven en gång på mig själv och en gång på en patient på kanske 250st inj på mig och 100 i mitt yrke som ssk så jag fortsätter aspirera då jag inte vill spruta olja intravenöst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in