• 1
  • 2
2008-09-10, 17:05
Medlem
inz@nes avatar
Har ftt en massa frgor angende hur man blandar IGF s tnkte jag skulle skriva ner det hr s folk vet, borde kanske lggas i stickyn?

I ett KIT fr du oftast:

1mg IGF pulver
2ml Acetic Acid
BAC water i olika mngd.

Blandning:

Steg 1: Dra upp dina 2ml AA i en spruta

Steg 2: Blanda AA med IGF-pulvret
Detta ger i styrka 1mg IGF och 2ml i mngd (vissa fr IGF och AA frdigblandat).

Steg 3: 1mg = 1 000mcg
1 000mcg/2ml AA gr d att 0.1ml=50mcg
(Hade du i detta lget blandat 1ml AA med 1mg IGF hade 0.1ml gett 100mcg istllet, eftersom 1000/10=100)

Steg 4: Dra upp 0.1ml (50mcg) av igf blandningen i en spruta, dra sedan upp 2ml Bac Water i samma spruta, se till att ingen luft r i pumpen och injicera sedan i antingen trnad muskel eller i magfettet.

Bilder p hur en injection Intramuskulrt gr till finner du hr: www.spotinjections.com

Maginjection hittar jag ingen bild p men injiceras lite ovanfr och runt naveln.
Citera
2008-09-10, 17:38
Medlem
ja =) personligen tycker jag inte att man ska bruka Igf1 om man inte ens reder att rkna ut detta..
Citera
2008-09-10, 17:42
Medlem
inz@nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrPatron
ja =) personligen tycker jag inte att man ska bruka Igf1 om man inte ens reder att rkna ut detta..

Sant, men finns mycket outbildat folk som stller ondiga frgor och skapar ondigt mnga trdar. kommer skerligen inte frndras nd
Citera
2008-09-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inz@ne
Sant, men finns mycket outbildat folk som stller ondiga frgor och skapar ondigt mnga trdar. kommer skerligen inte frndras nd

mkt sant :S det gr nog inte gra ngot t detta d dom verka fredra att skriva en rad ist fr att ska p ett ord.

lite ot:
hade sjlv tnkt att blanda i igf1 i min nuvarande kur men har ej bestmt mig ver detta nnu. har tid bestmma mig d jag har funderingar p att frlnga min testo/deca kur till 20-30 veckor s pct'n hamnar p julledigheten mr s fruktansvrt dligt under pct. lttare att hantera under ledighet.
Citera
2008-10-30, 14:55
Medlem
Bra insiativ inzane
Citera
2012-11-10, 19:18
Medlem
Om jag frsttt saken rtt s om man blandar ut IGF-1 pulvret med Acetic Acid 0.6% och stller det i kylen s hller produkten sig stabil i upp till ett r men nr man blander det med BAC-vatten s blir lsningen stabil i max upp till 24H.

Drfr br man allts sp pulvret med Acetic Acid 0.6% och stlla in i kylen fr att sedan suga upp det och blanda det med BAC-vatten i sprutan precis innan man injicerar.

Kan man teranvnda samma spruta eller mste den vara steril nr den frs ner i IGF-1+ AA lsningen?
r det ngon skillnad p IGF-1 LR3 och IGF-1 Des nr man pratar om frvaring, dos och blandning?

Referens: http://anabolicminds.com/forum/igf-1...ncern-igf.html
Citera
2012-11-10, 20:00
Medlem
JFalkens avatar
Vart kper man dessa "KIT"?
Jag fr alltid kpa IGF-1 separat och sedan AA-vatten separat.
BAC kr jag aldrig till IGF-1 och tycker inte ngon annan ska heller.
Citera
2013-02-05, 09:00
Medlem
Samma hr, kpte nu IGF fr frsta gngen och fick bara pulvret.

Ska jag kpa drop-it p apoteket och helt skippa BAC?
Citera
2013-02-05, 23:06
Medlem
Skallpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkkari
Samma hr, kpte nu IGF fr frsta gngen och fick bara pulvret.

Ska jag kpa drop-it p apoteket och helt skippa BAC?

Jag kr Drop-It och fryser in det.
Citera
2013-02-05, 23:15
Medlem
AA-vatten r att fredra. Blir snabbt dligt annars.
Citera
2013-08-16, 20:08
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Nn som har koll p om det funkar lika bra med drop-it istllet fr bac? Tnkte stta IM, hrt att det svider s jvligt om man inte spder ut det och bara kr AA.

EDIT: Skte runt lite och fick svaret p min frga. Dremot vore det intressant att hra hur mnga hr som spder/inte spder ut innan inject?
Senast redigerad av TheBlackPanther 2013-08-16 kl. 20:14.
Citera
2013-08-16, 20:20
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Nn som har koll p om det funkar lika bra med drop-it istllet fr bac? Tnkte stta IM, hrt att det svider s jvligt om man inte spder ut det och bara kr AA.

EDIT: Skte runt lite och fick svaret p min frga. Dremot vore det intressant att hra hur mnga hr som spder/inte spder ut innan inject?

Det svider inte "jvligt".
Men det sticker till lite beroende p hur snabbt du injicerar.
Kan du inte ta det, ta inte IGF-1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in