2013-08-29, 01:05
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Fr det frsta vem som helst som spelade p barca idag r inte vidare smart. 1.3 eller nt snt max antar jag. Athletico r vrde idag inte Barca och det utan tvekan.

Men jag tror inte du ligger p den nivn Mr.Vemgrvidareifrndenhrmatchen?
Men end nobelt att du frsker att g in och str salt i sren p torskarna som haft barca idag.

Det r ju precis det jag skrev, ven om de hade gett 2 i odds p denna hade det kanske varit ovrt eftersom det var ganska troligt att det skulle utveckla sig som det gjorde, dvs att Barcelona rullade och Atletico avvaktade och hoppades p nn enstaka chans.
2013-08-29, 01:09
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Det r ju precis det jag skrev, ven om de hade gett 2 i odds p denna hade det kanske varit ovrt eftersom det var ganska troligt att det skulle utveckla sig som det gjorde, dvs att Barcelona rullade och Atletico avvaktade och hoppades p nn enstaka chans.
Ja jag menar att du inte r s snll som strr salt i sren p folk som precis har frlorat 2.5k.

2 i odds hade varit sjukt vervrde. Men tack fr att du summerar det t dom som frlorade, fr jag menar inte var det s att du under matchens gng frgade vem som gick vidare vid lika?
2013-08-29, 01:12
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ja jag menar att du inte r s snll som strr salt i sren p folk som precis har frlorat 2.5k.

2 i odds hade varit sjukt vervrde. Men tack fr att du summerar det t dom som frlorade, fr jag menar inte var det s att du under matchens gng frgade vem som gick vidare vid lika?

Nej, jag konstaterade att Barcelona vann vid 0-0 (gick vidare som jag skrev) eftersom kommentatorerna inte nmnde det utan fick det att lta som att Barcelona var trkiga som inte anfll mer.

Nej det r kanske inte s snllt att str salt i sren p folk som lagt ett dligt spel, men ganska roligt Spela singlar istllet, ett tips.
2013-08-29, 01:18
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Nej, jag konstaterade att Barcelona vann vid 0-0 (gick vidare som jag skrev) eftersom kommentatorerna inte nmnde det utan fick det att lta som att Barcelona var trkiga som inte anfll mer.
Okej s du menar att vinna en finnal = att g vidare?
Vad r det Barcelona gr vidare emot nu? Ska dom komma upp som ett wildcard i supercupen kanske?

Kommentatorerna var rtt anti Barca. Men dom anfll inte bra idag sen gnller dom och kastar sig som vanligt men det behver jag nog inte ens ppeka.
2013-08-29, 01:23
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Okej s du menar att vinna en finnal = att g vidare?
Vad r det Barcelona gr vidare emot nu? Ska dom komma upp som ett wildcard i supercupen kanske?

Kommentatorerna var rtt anti Barca. Men dom anfll inte bra idag sen gnller dom och kastar sig som vanligt men det behver jag nog inte ens ppeka.

Nej jag menade ingenting, jag skrev fel som sagt.
2013-08-29, 01:25
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Nej jag menade ingenting, jag skrev fel som sagt.
Okej d frstr jag, fr ett tag verkade det som du inte hade koll.
Citat:
Nej det r kanske inte s snllt att str salt i sren p folk som lagt ett dligt spel, men ganska roligt Spela singlar istllet, ett tips.
Tack fr tipset, sen kommer du och sger att 2x kanske inte ens r vrde? Nr Barca spelar hemma emot Athletico...
Fast s tyckte du ju att det var en klockren straff ocks... Tur att hjltar som dig finns dr ute!
2013-08-29, 01:30
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Okej d frstr jag, fr ett tag verkade det som du inte hade koll.

Tack fr tipset, sen kommer du och sger att 2x kanske inte ens r vrde? Nr Barca spelar hemma emot Athletico...
Fast s tyckte du ju att det var en klockren straff ocks... Tur att hjltar som dig finns dr ute!

Jag r inte ngon tippare, men att riskera tv eller tre spel p att ett lag som inte ens behver en vinst ska vinna knns ganska dumt.
2013-08-29, 02:50
Medlem
T0xicitys avatar
Har bara en sak att sga, Hasse Backe skall inte sitta dr och tro att han r expert. Nej, trnare har ingen frdel gllande detta, han kan fan inte ett smack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in