2013-08-30, 13:48
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Elfsborg har ingen publik nd

De har nd sjtte strst publik i Sverige och inte s lngt efter lag som djurgrden och IFK i publiksnitt. D Gteborg ven har mer n 5 gnger s mycket invnare som Bors s tycker jag inte man kan klandra dem fr publiken direkt.

Oavsett r det en bra lottning fr Elfsborg om de vill ta sig vidare och inte s bra lottning om de ville ha lag som r publikmagneter.
2013-08-30, 13:49
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Flja Leifbys liverapportering??!!!!

Du r ju bortom strd. Strt var ordet. Dom som tittar fr ju i alla fall kolla in den dr bruden som enligt min klla skulle ha ngon tajt klnning p sig. Det enda du fr se r ord som ngon bloggare kladdar ner p sin laptop, typ "Krasnodar till Grupp D" & dylikt.
sch, har du ngonsin kollat p en av lottningarna fr CL eller EL? Utdraget r ordet, kunde gra annat skit medans jag vntade p nsta rapportering frn Leifby.
2013-08-30, 13:57
Medlem
Villons avatar
Men vafan, var Valencia tvungna att f svrast tnkbara grupp? Ska vl givetvis g i alla fall, men varken Swansea eller Kuban knns speciellt skert p frhand. Kunde vl tminstone ftt Elfsborg s man hade kunnat ka ner och kolla.
2013-08-30, 13:57
Medlem
Denna dliga lottning blir ett ekonomiskt bakslag om Elfsborg inte tar sig till slutspel. Lste en gammal artikel infr Lazio-matchen dr Stefan Andreasson rknade med en publikintkt p
4 miljoner vid fullsatt arena.

Kommer nuvarande motstnd ens locka halvfullt? Knns som man redan missat 5+ miljoner i publikintkter genom denna lottning.
2013-08-30, 14:04
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBlutegel
De har nd sjtte strst publik i Sverige och inte s lngt efter lag som djurgrden och IFK i publiksnitt. D Gteborg ven har mer n 5 gnger s mycket invnare som Bors s tycker jag inte man kan klandra dem fr publiken direkt.

Oavsett r det en bra lottning fr Elfsborg om de vill ta sig vidare och inte s bra lottning om de ville ha lag som r publikmagneter.

Dom har mycket publik ja, men det var mrkligt vad knpptyst deras lngsida var nr jag var dr. Har aldrig varit med om ngot liknande. Folk verkade knappt ens snacka med varandra utan det var som p bio eller teater dr man inte vill stra. Nu var det mot Napoli som jag var dr. Kanske betraktade publiken det som krt redan & kom dit mest fr att betrakta spelet snarare n sitta & gapa.

P alla fotbollsmatcher jag varit p s brukar det alltid vara ngra som sitter & vrlar. Vrlarna lyste med sin frnvaro i Bors. Klacken p kortsidan hll dock igng hela matchen.
2013-08-30, 14:06
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Men vafan, var Valencia tvungna att f svrast tnkbara grupp? Ska vl givetvis g i alla fall, men varken Swansea eller Kuban knns speciellt skert p frhand. Kunde vl tminstone ftt Elfsborg s man hade kunnat ka ner och kolla.

Kuban Krasnodar r nd rtt mediokra och dr br Valencia inte ha ngra strre problem. Bde jag och Snillet_1 kan nog intyga det.
2013-08-30, 14:15
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Kuban Krasnodar r nd rtt mediokra och dr br Valencia inte ha ngra strre problem. Bde jag och Snillet_1 kan nog intyga det.
Hm, jag inser nu att det inte var den klubben som till exempel Granqvist gick till. Vad i helvete, vad ska han till staden Krasnodars andralag och gra, verkar ju inte klokt. Fan vad man briljerar med sin koll p ststatsfotboll.
2013-08-30, 14:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Jepp, Valencia lr vinna borde borta och hemma.

Citat:
Hm, jag inser nu att det inte var den klubben som till exempel Granqvist gick till. Vad i helvete, vad ska han till staden Krasnodars andralag och gra, verkar ju inte klokt. Fan vad man briljerar med sin koll p ststatsfotboll.

Du var inte ensam om att blanda ihop FC Krasnodar och Kuban Krasnodar. Frgan r om inte 'Granen' ocks gjorde det?
2013-08-30, 14:19
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jepp, Valencia lr vinna borde borta och hemma.

Du var inte ensam om att blanda ihop FC Krasnodar och Kuban Krasnodar. Frgan r om inte 'Granen' ocks gjorde det?

Han kanske blev lurad likt Robinho med Manchester lagen.
2013-08-30, 14:58
Medlem
Stivalis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Eeh...va? Lirar han inte fr den stora klubben i stan?

Mste sga att jag ocks tog det fr givet angende vilket lag han gtt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in