• 2
  • 3
2013-08-29, 17:43
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah
Nope de var 3 år sen jag drog den dboll kuren, och jag har än i dag puffy nippels med klumpar bakom vårtorna..

Men dom blir normala när jag "smeker" dom och när de är kallt, duschat, gymmat.. Först i början var jag tvär lack o skämdes som fan. Men nu har ja kommit över de helt..

Är just nu på min "första" kur med testo e och känns dom klumparna har blivit större (men tror jag inbillar mig de). Men men har letro nolva, och clomid tillhands.. I värsta fall drar man iväg till polen och opererar sig om det skulle nu bli värre..
Har du försökt att få bort gyno med letro och nolva? Har läst en del framgångshistorier på andra forum. Jag tänkte försöka mig på det med om ett tag då jag inte kan göra det just nu. Det är irriterande med puffighet och knöl
Citera
2013-08-29, 21:20
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm99
dbolen tar jag på morgonen när jag vaknar.

Dianabol har en halveringstid på cirkus 4-6 timmar. Så du borde försöka dela upp intaget under dagen för att minska chanserna för t.ex. bieffekter. Köp även hem lite Letrozole för säkerhetens skull.
Citera
2013-08-29, 21:24
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah
Nope de var 3 år sen jag drog den dboll kuren, och jag har än i dag puffy nippels med klumpar bakom vårtorna..

Men dom blir normala när jag "smeker" dom och när de är kallt, duschat, gymmat.. Först i början var jag tvär lack o skämdes som fan. Men nu har ja kommit över de helt..

Låter precis som för mig, ända skillnaden är att jag inte hittar någon "knöl/klumpar" bakom vårtorna.

Jag kör bara på och i värsta fall opererar jag bara. Inte så fruktansvärt dyrt ens i Sverige.
Citera
2013-08-30, 00:11
Medlem

Sjukt bra stats både på vikt/längd och vikterna. Är du ett fet fan eller någorlunda rippad?
Hoppas själv på liknande stats när jag når 3 års träning(1.5år nu).
Citera
2013-08-31, 08:03
Medlem
Synd att folk hoppar på tåget i både för ung ålder samt för tidigt i utvecklingen. Finns bra mycket mer att hämta utan prepp för dig.

Lycka till med PCT osv.
Citera
2013-08-31, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
att du borde vara starkare om man kollar till din vikt/längd ratio

Sluta älta om styrkan alltid. Killen vill öka muskelmassa o vikt.
Finns mer eller mindre inte en jävel här som har er standard på när man kan kura första gången, för massa:
1,5ggr kroppsvikt bänkpress
2ggr kroppsvikt knäböj
2,5ggr kroppsvikt marklyft

ALLA går inte för styrka. Jag låg 1:1 på bänk, o kan inte köra knäböj eller mark så är 1:0 och 1:0 där.

Enda TS bör tänka på är sin ringa ålder, 18 år och kura är lågt, nu har du toppen av din produktion och bör använda din naturliga nivå så mycket som möjligt.
Ha Letro hemma som nämnts. O håll lite koll på kollisarna ifall du har lätt att svälla upp. I värsta fall så får du väl använda Arimidex för kontra vätska om den är oönskad.
Du nämner stats i bänk o mark, men inte knäböj, tränar du ben också eller de får släpa ?
Citera
2013-08-31, 14:12
Medlem
YngreHerres avatar
All styrkestats etc aside, rent medicinskt så ser det helt ok ut.
Du kan komma att känna bieffekter såsom pulserande huvudvärk vid träning även fast du är hydrerad, se till att andas i varje repetition så blodtrycket inte blir skyhögt vid ansträngningen.

Kör på, kör en liten journal med endast effekt/ev. bieffekter och resultat (mått på armar/bröst,ben, vader, midja etc + styrkestats före/efter) så kommer många nybörjare kunna läsa där och således ha den information du nu efterfrågat och som tidigare efterfrågats 1000 gånger..
:-)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in