• 1
  • 2
2013-10-08, 22:10
Bannlyst
Hej.

Kvinnliga Sjuksköterskor anses ju allmänt vara sexiga. Finns ju en egen kategori "nurses" på diverse tveksamma hemsidor.

Vad är det som gör sköterskor sexiga?

Min teori är att det har ett omvårdande yrke som är typiskt kvinnligt. På samma sätt som många damer gillar poliser eller brandmän.
Citera
2013-10-08, 22:11
Medlem
vinke4334s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy
Hej.

Kvinnliga Sjuksköterskor anses ju allmänt vara sexiga. Finns ju en egen kategori "nurses" på diverse tveksamma hemsidor.

Vad är det som gör sköterskor sexiga?

Min teori är att det har ett omvårdande yrke som är typiskt kvinnligt. På samma sätt som många damer gillar poliser eller brandmän.
Är väl som du säger att dom "tar hand" om andra människor, vilket i sig får vissa män & kvinnor att bli påtända.
Citera
2013-10-08, 22:28
Medlem
munspruts avatar
Min teori är att det är uniformen , själv är jag väldigt svag för kvinnor i uniform särskilt poliser
Citera
2013-10-08, 22:30
Bannlyst
Kvinnligt yrke tillsammans med en något porrskadad bild över uniformen kvinnor bär är nog varför.
I verkligheten är det ett tungt och slitit jobb och inte fan är det någon som blivit kåt på någon officiell sjuksköterska uniform på jävligt många år vågar jag lova. Kort klänning är numera typ byxdräkt.
Citera
2013-10-08, 22:33
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Kvinnligt yrke tillsammans med en något porrskadad bild över uniformen kvinnor bär är nog varför.
I verkligheten är det ett tungt och slitit jobb och inte fan är det någon som blivit kåt på någon officiell sjuksköterska uniform på jävligt många år vågar jag lova. Kort klänning är numera typ byxdräkt.
Jo Foppa tofflor och vitt tält funkar inte på mig iaf
Citera
2013-10-08, 22:50
Medlem
TovesTrolls avatar
Tycker nurses är jävligt osexiga är jag bög då eller?

Mvh 0säker_k1ille96
Citera
2013-10-08, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jo Foppa tofflor och vitt tält funkar inte på mig iaf

Nej inte fan rycker det till våldsamt inte.
Citera
2013-10-08, 23:04
Medlem
Alla kvinnor som jobbar i någon myndighet är känsliga och bitchiga dessutom efterblivna. Inget man vill beblanda sig med.
Citera
2013-10-08, 23:05
Bannlyst
En bild säger mer än tusen ord. Gillar den här mycket. Är det fler än jag som tycker den är lite sexig?

http://techyum.wpengine.netdna-cdn.c...bie-Nurse1.jpg
Citera
2013-10-08, 23:10
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy
En bild säger mer än tusen ord. Gillar den här mycket. Är det fler än jag som tycker den är lite sexig?

http://techyum.wpengine.netdna-cdn.c...bie-Nurse1.jpg
Och... DÄR slaknade jag.

Fy fan, urk.
Citera
2013-10-09, 01:16
Medlem
S-cups avatar
Tyvärr har inte våra landsting ens hälften så sexiga kläder som finns på dina suspekta sidor

Jag tror att många män gärna vill bli omhändertagna, går man riktigt långt ut på den kanten så finns det ju många som vill bli helt dominerade.

Och vilket yrke är mer omhändertagande än sjukvården? Skulle väl vara dagisfröknar då, men det är kanske lite väl...
Citera
2013-10-09, 01:17
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Min teori är att det är uniformen , själv är jag väldigt svag för kvinnor i uniform särskilt poliser
Du vet uppenbarligen inte hur en sjuksköterska är klädd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in