Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-11, 23:06
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Tycker att Linda och Christian passar fr bra ihop att en distans skulle kunna frstra det hela. S jvla synd.
Citera
2013-10-12, 16:17
Medlem
TheBoots avatar
Tycker det r s jvla svrt att se p Anders och Ariella. Det r s lgmlt och sockersliskigt att jag mste kolla s att bollarna sitter kvar efter varje avsnitt. Inget personligt givetvis, de verkar ju bda riktigt schyssta, men hade jag varit en brud hade jag nog stuckit innan jag hade kvvts mellan mustaschkldda lppar. Mste vara svrt att ha och gra med en sn klngapa. Knns som att Ariella inte gillar det riktigt heller.

Har nog aldrig hrt ngon sga stis s stt och lskigt som Anders f.. Ryser varje gng.
Senast redigerad av TheBoot 2013-10-12 kl. 16:24.
Citera
2013-10-12, 20:08
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon
Tycker att Linda och Christian passar fr bra ihop att en distans skulle kunna frstra det hela. S jvla synd.
Ja, de passar ju skitbra ihop. Men jag vet hur distansfrhllanden kan vara, det suger.
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Tycker det r s jvla svrt att se p Anders och Ariella. Det r s lgmlt och sockersliskigt att jag mste kolla s att bollarna sitter kvar efter varje avsnitt. Inget personligt givetvis, de verkar ju bda riktigt schyssta, men hade jag varit en brud hade jag nog stuckit innan jag hade kvvts mellan mustaschkldda lppar. Mste vara svrt att ha och gra med en sn klngapa. Knns som att Ariella inte gillar det riktigt heller.

Har nog aldrig hrt ngon sga stis s stt och lskigt som Anders f.. Ryser varje gng.
Anders r en jttebra kille - men jag hller helt med Man krks lite varje gng han tvngspussar Ariella och verrser henne med komplimanger med sin bebisrst. Men kul att det gr bra fr dem.
Citera
2013-10-12, 20:29
Medlem
Anders lter som Bjrnes Magasin (den gamla riktiga Bjrne allts)
Citera
2013-10-12, 22:10
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, de passar ju skitbra ihop. Men jag vet hur distansfrhllanden kan vara, det suger.

Anders r en jttebra kille - men jag hller helt med Man krks lite varje gng han tvngspussar Ariella och verrser henne med komplimanger med sin bebisrst. Men kul att det gr bra fr dem.
Jag r personlig vn med Anders och jag tar fram skmskudden faktiskt nr han pussar Ariella. N har otroligt svrt fr det dr gullandet.
Citera
2013-10-13, 07:17
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Inte sett alla avsnitt men av det jag sett verkar han kunna klara sig precis som "vanligt" folk
D du har i princip bara sett en stillbild p Bjrn?
Senast redigerad av ArneIII 2013-10-13 kl. 07:25.
Citera
2013-10-13, 12:57
Medlem
herpesvrtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Haha s jvla sant det du sger. Frst blir man blir lite varm i hjrtat att de funnit varann men s fort det nalkas nrkontakt och armen ker runt hennes axlar likt en fotboja och bebis-rsten trder fram blir det vldigt obekvmt fr en annan att titta p. Knns som man tittar fast man inte fr. Och "Stis" har ftt sig en helt annan innebrd efter detta
Citera
2013-10-16, 16:24
Medlem
Vem tar ansvar att styra upp en facebook-grupp med alla vi som vill festa med bjrn?
Jag betalar hans dricka + mat!
Citera
2013-10-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
S roligt avsnitt, Bjrn r ju helt underbar! Och jag blir alldeles varm i kroppen nr jag ser Patrik glad.

MEN - var det bara jag som tyckte Linda var ganska otrevlig p sin dejt? Hon behvde ju inte dryga sig bara fr att hon tyckte att han inte pratade tillrckligt mycket

Jag tyckte inte Linda var srskilt trevlig ver huvud taget... ingen varm och inbjudande personlighet direkt. Och den lilla skojfriskhet man sg mellan henne och Christian kndes spelad.
Senast redigerad av sachos_legs 2013-10-16 kl. 21:31.
Citera
2013-10-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Trkigt att de inte har ngon med Downs syndrom.

Verkar som om den floppar; http://www.dagensmedia.se/nyheter/tv/article3748812.ece

I The Undateables hade de en kille med Downs, han var faktiskt riktigt st och cool. Och han trffade en jttest tjej och hade ett lngt frhllande... men sen fick hon panik och gjorde slut nr han ville frlova sig med henne och han blev s ledsen. Och jag med.
Citera
2013-10-17, 21:01
Medlem
Ludd-Mas avatar
Sg att det inte bara r Bjrn som frsker ska lyckan p handicap-dating.se, ven Adam verkar ha skaffat en profil. Trkigt att det inte hll med tjejen.

Dessutom verkar ven Nadja ha skaffat en profil dr.
Senast redigerad av Ludd-Ma 2013-10-17 kl. 21:07.
Citera
2013-10-17, 21:07
Medlem
Kan Bjrn Gramer som vara med, vara Malin Gramers bror? Hon r fdd 78 och han 75.
Ni vet hon som jobbade med Frga Olle dokumentren frut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in