2013-10-29, 01:02
Medlem
Hej!

Har tidigare bara rökt brunt och grönt. Blev bjuden spice idag av en god vän, tackade nej men fick en påse gratis. Problemet är bara att jag aldrig testat för att jag inte har koll på bieffekterna.

Nu är det som så att det ligger lite brunt i påsen också, vilket jag gärna rullar en liten godnattspliff av. Men kommer jag påverkas av spice även om jag pillar bort allt synligt från det bruna?

Denna påse ligger i vilket fall nu framför mig, allt jag kan se på den är:

Framsida:
Någon slags magiker med texten:
SpellBound Herbal Potpourri

Baksida:
Någon slags häxa(?) med texten:
Spellbound
CODE: spellbound
N-(adamantan-1-yl)-1-(5-flouropentyl)-1H-indole-3-carboxamide
Lot:1
Weight: 3g

WARNING:
Hazards
H302: Harmful if swallowed
H315: Causes skin irritation
H319: Causes serious eye irritation
H335: May cause respiratory irritation

Sen är det fler varningstexter och står att man ska kontakta sjukhuset om man mår dåligt, haha..

Är det någon som testat denna? Går det att bara röka den bruna biten? (Spice är väl enbart grönt?) Är denna rökmix laglig? Vill gärna höra om era upplevelser och om ni tror att denna mix är farlig eller inte rekommenderas för någon som aldrig testat rökmixar!

Tack på förhand mina kära flashbackare!
Citera
2013-10-29, 01:12
Medlem
munchies330s avatar
Har rökt spice ett x antal gånger. För mig så Smäller kicken in, även på bara 0.2 3-4 bloss. Dock, så sitter den bara i 30-40 min, tycker du borde köra en liten på spicet, testa med typ 0.1-0.2 o rök tills du känner något, avakta och känn efter
Citera
2013-10-29, 01:14
Medlem
munchies330s avatar
Har rökt spice ett x antal gånger. För mig så Smäller kicken in, även på bara 0.2 3-4 bloss. Dock, så sitter den bara i 30-40 min, tycker du borde köra en liten på spicet, testa med typ 0.1-0.2 o rök tills du känner något, avakta och känn efter

Den bruna biten borde ha klarat sig och du får troligt vis ett normalt rus på den Spicet är bara grönt ja, kan vara lite bruna bitar i det, men mera som tobak eller liknande
Citera
2013-10-29, 01:20
Medlem
Okej, tack! Har hört från polares polare att man nästan blir så seg att man känner sig korkad i en vecka efter man rökt spice. Blir det likadant första gången om min bruna bit nu mot förmodan smetat in sig i spicet tillräckligt mycket för att jag ska känna av spicet istället för haschet?
Citera
2013-10-29, 01:25
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashtomat
Hej!

Har tidigare bara rökt brunt och grönt. Blev bjuden spice idag av en god vän, tackade nej men fick en påse gratis. Problemet är bara att jag aldrig testat för att jag inte har koll på bieffekterna.

Nu är det som så att det ligger lite brunt i påsen också, vilket jag gärna rullar en liten godnattspliff av. Men kommer jag påverkas av spice även om jag pillar bort allt synligt från det bruna?

Denna påse ligger i vilket fall nu framför mig, allt jag kan se på den är:

Framsida:
Någon slags magiker med texten:
SpellBound Herbal Potpourri

Baksida:
Någon slags häxa(?) med texten:
Spellbound
CODE: spellbound
N-(adamantan-1-yl)-1-(5-flouropentyl)-1H-indole-3-carboxamide
Lot:1
Weight: 3g

WARNING:
Hazards
H302: Harmful if swallowed
H315: Causes skin irritation
H319: Causes serious eye irritation
H335: May cause respiratory irritation

Sen är det fler varningstexter och står att man ska kontakta sjukhuset om man mår dåligt, haha..

Är det någon som testat denna? Går det att bara röka den bruna biten? (Spice är väl enbart grönt?) Är denna rökmix laglig? Vill gärna höra om era upplevelser och om ni tror att denna mix är farlig eller inte rekommenderas för någon som aldrig testat rökmixar!

Tack på förhand mina kära flashbackare!

Det är STS-135 som är en så kallad syntetisk cannabinoid.
Du kommer inte bli beng på det om du gör som du sa och skrapar bort allt. Logiskt egentligen hehe

https://www.flashback.org/t2014602
^ <- där står det litegrann om just sts-135 "Spellbound"
Citera
2013-10-29, 02:05
Medlem
garnierfructiss avatar
"Spice" har ingen specifik färg vad jag vet och är inte endast grönt utan själva cannabinoiden är i kristallform. Spice har blivit ett samlingsnamn för olika syntetiska cannabinoider men ursprungligen och egentligen en egen rökmix.

Men det bör somsagt vara lugnt att röka av brunbiten om du är säker på att det är hasch. Se till att få bort kristallerna bara, du kan nog elda lite på den för att vara säkrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in