• 1
  • 2
2013-11-06, 16:26
Medlem
Bara nyfiken om någon får samma effekt som jag.
Jag bara lixom annalyserar allt som händer. På ett jävligt tråkigt sett. Jag inser lixom hur
patetiska folk är osv. Ingen njutning någonstans alls utan allt blir bara negativt ungefär. Typ surfar jag facebook så sitter jag bara och glor och tänker för mig sj fyfan vad tråkiga/förutsägbara och patetiska dom flesta är. Att jag lixom ser på livet som en spectator. Testat med pauser och allt möjligt men nope. Its just not for me. Fall jag inte känner för att börja övertänka allting och inse hur tråkig och värdelös människan är. Även massa nojjor. Blir jääävligt osäker på mig sj och tänker lixom på om det jag ska säga/sa är bra eller rent sagt efterblivet. endast under rusen alltså.

edit: får även aldrig munchies, blir så lat att jag hellre lägger mig än att gå fixa
nått att käka även fast jag skulle vara dödshungrig.
Någon som känner igen sig, eventuellt vad gör ni? gillar ni det ?
Senast redigerad av RoRo. 2013-11-06 kl. 16:32.
Citera
2013-11-06, 16:28
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Aldrig upplevt något sådant. Låter tyvärr som att det är som du säger, att cannabis inte är något för dig.
Citera
2013-11-06, 16:37
Medlem
BigFatCones avatar
Jag gillar när jag blir analytisk på det sätt. Visst, tankarna blir snart rätt konspiratoriska. En favorit är att jag får för mig att alla kändisar knarkar och dom gör det för att dom ska orka vara kändisar och sen snurrar det bara vidare. En del av charmen med cannabis som jag ser det men om man inte gillar de så är det nog inte rätt drog för en och så är det ju med allt.
Citera
2013-11-06, 16:38
Medlem
Känner igen mig, men inte att allt är negativt, visst börjar man tänka och analysera det man tänker på och gå djupare än vanligt, men det ser jag som en positiv effekt av cb. Hur är det om du ser på komedi-film, eller roliga klipp på youtube, bra musik hur reagerar du på det? För mig blir allt bättre, skräck blir hemskare, komedi roligare, thriller mer spännande. det med att analysera och tänka vad man skrive/säger låter fel lr konstigt känner jag också igen därför undviker jag att skriva/prata med personer som inte vet om att jag brukar röka på. (kan ha att göra med om man annars också är lite osäker som person?)
Citera
2013-11-06, 16:40
Medlem
Du väljer ju själv vad du vill fokusera på. Själv har jag inte de erfarenheterna som du har. Det kanske inte är något för dig med cannabis, vilken "sort" brukar du röka?
Citera
2013-11-06, 16:48
Medlem
Överanalysera allt och alla, nojjor och osäkerhet är inget ovanligt när du är hög. Så det är absolut fler än du som känner så.

Kanske borde sluta röka?
Citera
2013-11-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomsatan
Känner igen mig, men inte att allt är negativt, visst börjar man tänka och analysera det man tänker på och gå djupare än vanligt, men det ser jag som en positiv effekt av cb. Hur är det om du ser på komedi-film, eller roliga klipp på youtube, bra musik hur reagerar du på det? För mig blir allt bättre, skräck blir hemskare, komedi roligare, thriller mer spännande. det med att analysera och tänka vad man skrive/säger låter fel lr konstigt känner jag också igen därför undviker jag att skriva/prata med personer som inte vet om att jag brukar röka på. (kan ha att göra med om man annars också är lite osäker som person?)

I början var det ju inte så. med tiden blir det dock jobbigare och
jobbigare. Kan kolla på filmer, mins dock inte senast jag skratta åt en.

Är jävligt stabil och säker på mig sj nykter iaf.
Citera
2013-11-06, 16:50
Medlem
nanoballes avatar
Röker du själv eller med kompisar?
Citera
2013-11-06, 16:52
Medlem
SilentHobos avatar
Jag känner inte igen mig, jag älskar verkligen cannabis: mår som en kung när jag rökt! Däremot kan jag också sitta och analysera saker och ting, men då på ett positivt och roligt sätt. Om du känner att det inte är något för dig, rök inte - simple as that
Citera
2013-11-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoRo.
I början var det ju inte så. med tiden blir det dock jobbigare och
jobbigare. Kan kolla på filmer, mins dock inte senast jag skratta åt en.

Är jävligt stabil och säker på mig sj nykter iaf.

Hur mycker röker du? att inte få munchies låter ju också konstigt har inte träffat nån som inte får det, kanske så att du röker hela dagarna? då kan jag förstå att det blir lite annorlunda för dig.
Nej, håll upp några veckor och testa rök, om det fortfarande är lika så skit i det, jag menar varför skulle man röka om det bara är negativt? Finns säkert någon annan harmlös drog du kan njuta av istället
Citera
2013-11-06, 17:20
Medlem
Kickexs avatar
Nej, varje rus är en njutning.
Men en gång fick jag faktiskt ett liknande rus av en skit strain som jag köpte i Kris när jag gick i gymnasiet.
Jag blev så tankeställd på en dyster fantasi famtid som jag bara inte kunde se förbi.
Typ att jag skulle vara fast på ett jobb som jag hatade, folk som stod mig nära började dö, jag skulle bo ensam i en etta vid femtioårs åldern etc.
Riktigt deppigt och otrevligt.
Citera
2013-11-06, 18:01
Medlem
viktor.hockey.96s avatar
Kunde varit jag själv som skrivit denna posten.

Har märkt själv att det endast blir så här när jag röker själv. Tror inte det var så här i början. Har rökt dagligen mer eller mindre i 4 år eller så. Har dock typ slutat på senare tid. Just av denna anledningen.

Kul att du använder "spectator". Vet att jag själv använt det ordet när jag pratat med en kompis om detta. Han förstod dock inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in