2013-11-04, 13:43
Medlem
CommonKnowledges avatar
Köpte nyligen detta headset. Mobilen jag använder är en Galaxy Nexus.

Allt har fungerat som det ska förutom när jag lyssnar på Spotify i mobilen och trycker för att byta låt så tystnar musiken. Ibland sätter den igång låtarna jag har lagt in själv i mobilen.

Någon som har en lösning? Anledningen att jag köpte dessa är ju för att slippa ta upp mobilen varje gång jag vill byta låt/svara i telefon men nu är det precis det jag gör.
Citera
2013-11-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Köpte nyligen detta headset. Mobilen jag använder är en Galaxy Nexus.

Allt har fungerat som det ska förutom när jag lyssnar på Spotify i mobilen och trycker för att byta låt så tystnar musiken. Ibland sätter den igång låtarna jag har lagt in själv i mobilen.

Någon som har en lösning? Anledningen att jag köpte dessa är ju för att slippa ta upp mobilen varje gång jag vill byta låt/svara i telefon men nu är det precis det jag gör.

Väldigt konstigt..

Har använt 3 par bluetooth-headset på flera olika lurar och har aldrig haft detta problem. Vilka hörlurar är det?
Citera
2013-11-04, 16:50
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Väldigt konstigt..

Har använt 3 par bluetooth-headset på flera olika lurar och har aldrig haft detta problem. Vilka hörlurar är det?
Har redan länkat i trådstarten. http://www.netonnet.se/art/telefon/m...0/188034.4503/
Citera
2013-11-10, 13:42
Medlem
CommonKnowledges avatar
Ingen med någon idé?
Citera
2013-11-10, 13:57
Medlem
Min gissning är att ditt headset är sönder. Kolla om du kan få ett nytt par.

Har ett par jaybird bluebuds x, dock mitt andra par då det första paret inte gick att ansluta till en bluetooth-transmitter. Gick till butiken, fick en ny och så funkar det.
Citera
2013-11-10, 18:08
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Min gissning är att ditt headset är sönder. Kolla om du kan få ett nytt par.

Har ett par jaybird bluebuds x, dock mitt andra par då det första paret inte gick att ansluta till en bluetooth-transmitter. Gick till butiken, fick en ny och så funkar det.
Tror jag får ta och göra det. Känns som att det borde fungera och att inga inställningar borde göras.
Citera
2013-11-11, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Tror jag får ta och göra det. Känns som att det borde fungera och att inga inställningar borde göras.

Definitivt inte. Är rätt så säker på att enheten är trasig.
Citera
2013-12-19, 15:21
Medlem
Hej, har samma problem fast den e köpt nyss.

Har precis köpt detta SBH20 å har kopplat den med en Galaxy Note 2 (Hurricane 6 Rom) och när jag sätter på spotify så funkar det fint men knapparna.. inget förutom volymknapparna funkar, testade på samtal å där funkade knapparna fint att använda.. Är det meningen att det inte ska funka med spotify att välja låt och pausa osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in