• 3
  • 4
2013-11-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
Haha, varför läser du inte bara lagstadgarna? Det jag sa är ganska korrekt. Självklart beror det på hur stor odlingen är plus ett par andra faktorer.

En lika korkad fråga är Varför har trådar om allt finns att läsa?
Citera
2013-11-18, 14:31
Medlem
Jag är ute efter mer tydliga gränsdragningar utifrån lagen . För odling för eget bruk - tänker jag som novis - borde ge ett mycket lågt straff. Men var går gränsen, när kan det misstänkas att odlingen inte är för eget bruk?
Citera
2013-11-18, 18:40
Medlem
nanoballes avatar
Om du fortsätter att vara lika otrevlig så kommer du aldrig att få nån hjälp alls.
Citera
2013-11-18, 18:53
Medlem
Citat:
Om du fortsätter att vara lika otrevlig så kommer du aldrig att få nån hjälp alls.

Ursäkta? Vad är otrevligt med

"En fråga av ren nyfikenhet:

Vad säger lagen om dom personer som odlar själva t ex utomhus och enbart för eget bruk?"
Citera
2013-11-18, 19:33
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg

Vad säger lagen om dom personer som odlar själva t ex utomhus och enbart för eget bruk?"

De kommer göra en bedömning om det kan anses vara så att odlingen enbart är för eget bruk. Tänk lite själv för helvete.
Citera
2013-11-18, 20:24
Medlem
nanoballes avatar
Citat:

Syftade inte på det inlägget. Jag svarade dig och fick två otrevliga inlägg tillbaka.
Citera
2013-11-18, 20:27
Medlem
Citat:
Syftade inte på det inlägget. Jag svarade dig och fick två otrevliga inlägg tillbaka.

Du kanske ska fundera lite över din egen attityd till att börja med. Gå tillbaka och kolla vad du själv skrev. Jag ställde en välmenad fråga men det var tydligen väldigt svårt för dig?! Jag är schysst så länge man är det mot mig.
Citera
2013-11-18, 21:29
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Du kanske ska fundera lite över din egen attityd till att börja med. Gå tillbaka och kolla vad du själv skrev. Jag ställde en välmenad fråga men det var tydligen väldigt svårt för dig?! Jag är schysst så länge man är det mot mig.

Ärligt talat så förstår jag inte vilken attityd du syftar på. Jag tycker inte att jag var otrevlig.

Sorry för allt OT
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in