2013-10-12, 00:19
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Hr r en till lookalike:https://www.youtube.com/watch?v=esVu...e_gdata_player
Hahahaha lnge sedan man sg den nu! Fortfarande lika kul
Citera
2013-10-12, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Sg precis ett avsnitt som jag tidigare missat - nmligen det om Josef. Det avsnittet fick mig verkligen att hata Aro och programmet nnu mer. Nr Chris Hansen ska konfrontera ntpedofiler i Dateline s har han en hel jvla arm redo ifall shit hits the fan. Hasse Aro har Ulf Lundells dotter och tv gubbar i en bil som kkar pizza.

Hasse Aro tillhr en av de kndaste kriminaljournalisterna i Sverige vilket borde innebra att han borde ha bra kontakter inom polisen. Jag tnker p det att han har jobbat ttt med polisen i ver 20 r med Efterlyst. Det borde vl inte vara s svrt att ringa in ett par poliser fr extra back-up. Istllet s lter de honom g och snart skdar han vl ett nytt offer. Kanske blir det ddlig utgng den hr gngen.

Tycker det r jvligt oansvarigt av Aro att lta en s pass labil mnniska f komma undan.

Vad som hnder bakom kulisserna vet ju inte vi. Nu kommer skert polisen f fast den hr personen. Inga mer nedlagda renden i "brist p bevis".

Den s k experten sa att ip-nummer inte var till hjlp. Det kan ju knappast stmma. r det ngon hr som vet om facebook brukar sprra falska konton som dyker upp frn samma ip-nummer? Det gr ju att sprra snt p t ex forum s facebook borde gra samma sak.
Citera
2013-10-12, 20:22
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Vad som hnder bakom kulisserna vet ju inte vi. Nu kommer skert polisen f fast den hr personen. Inga mer nedlagda renden i "brist p bevis".

Den s k experten sa att ip-nummer inte var till hjlp. Det kan ju knappast stmma. r det ngon hr som vet om facebook brukar sprra falska konton som dyker upp frn samma ip-nummer? Det gr ju att sprra snt p t ex forum s facebook borde gra samma sak.

Det finns ju tjnster som gr att man kan surfa anonymt, internetcafeer och mobilsurf med kontantkort.
Citera
2013-10-13, 16:57
Medlem
Kalicis avatar
Nu tycker jag att ni r lite fr hrda mot stackars Al*exander O*hmani. Han har inte haft det s ltt ska ni veta. P 80-talet, innan han lade sig till med namnet Alex*nder och bara hette N*bil i frnamn, bodde han i Kiruna p Dbeng 33C tillsammans med sin hulda hustru, en Anj* Marg*t Eufem*a, fdd Karlsson, som han ktade den 11 juni 1988.

Hon var allt fr honom, till och med som en mor... vilket inte r s konstigt med tanke p att hon var 20 r ldre n honom. Det var kta krlek av en magisk sort som de flesta mnniskor aldrig fr uppleva. Det hade inte alls med uppehllstillstnd och medborgarskap att gra, oh nej, hur kan man tro ngot sdant.

Men sg den lycka som varar fr evigt. Den 10:de mars 2002 rycktes hon ifrn honom och avled. Inte konstigt att han vill dela med sig till andra av vad han anser sig ftt s mycket av - dvs. skit.
Citera
2013-10-13, 17:14
Medlem
Bsta "stalkern" ngonsin LOL
Citera
2013-10-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Det finns ju tjnster som gr att man kan surfa anonymt, internetcafeer och mobilsurf med kontantkort.

Jo det finns det men vilket jobb att hlla isr alla falska identiteter med olika ip
Citera
2013-10-24, 16:01
Medlem
Gosainackens avatar
Nu r galleristen Henrik p tapeten igen.

http://www.expressen.se/kvp/wahlbeck...handel--nekar/

Och hr har vi tydligen hans Stalker. https://www.facebook.com/elisabeth.emondstreijffert
Citera
2013-11-25, 14:16
Medlem
Har dom givit upp mot bajsmannen nu?
Citera
2013-12-07, 11:40
Medlem
Hur har det gtt fr Gunn till exempel? Finns det ngra NYARE uppdateringar om hur det ser ut fr de drabbade i ssong 1?
Citera
2013-12-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Hur har det gtt fr Gunn till exempel? Finns det ngra NYARE uppdateringar om hur det ser ut fr de drabbade i ssong 1?

Stalkers, vad hnde sedan gr just nu p TV3
Citera
2013-12-10, 23:11
Medlem
Var det bara jag som skratta t avsnittet "bajsmannen"
Citera
2014-01-05, 10:54
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Var det bara jag som skratta t avsnittet "bajsmannen"