Citat:
Ursprungligen postat av
IQ140
Hej,
Jag undrar hur jag hittar en kristen tjej, och d menar jag en riktigt kristen tjej som r trogen och varm samt en som man kan dra till kyrkan med. Inte fr att jag r kristen men inget fel men att g till kyrkan och bli frlst lite d och d s man kommer ihg hur man br vara.
Kommer ihg att jag trffade en tjej som var riktigt snygg och jtte varm samt kristen, hon var inte alls bitchig av sig vilket jag lskade, och d bestmde jag mig fr vilka jag ska springa efter
Jag sorterar alla tjejer, det spelar ingen roll om hon r snygg eller vad killar nu blir tnda av, om hennes personlighet inte r fin s kan hon lyssna p One Direktion till ngonstans. Om hon r en som gillar att festa s sger det hur vrdels hennes personlighet r att hon vill bara f fr att hon har inget att ge.
Engagera dig i Svenska kyrkan, Frlsningsarmn eller ngot annat samfund. Det kan vara i kren, som frivillig till insamlingar, kyrkvrd eller etablera kontakt vid gudstjnster. Det finns ven kurser att g inom samfunden, d trffar du p mnniskor och samarbetar p ett mer naturligt stt.
Den enda frikyrkan du ska hlla dig borta ifrn r Pingstkyrkan och Jehovas, det r tv samfund som indoktrinerar dig spass att du bara blir en vt flck till slut. Jag har beskt alla samfund i Sverige och de falskaste och mest pannalistiska r Pingstkyrkan, alla kategorier, deras filosofi r att sndra och hrska. De r vldigt insmickrande till att brja med men med tiden kommer du att inse hur sjukt hela deras organisation r uppbyggd. Frn deras avskilda sm celler till toppstyrningen i USA finns en agenda som all vrldens skerhetstjnster borde titta nrmare p eftersom de har som ml att sprida sin lra till alla och ta ver herravldet. Det finns mycket att lsa om det p ntet.
Besk de olika samfunden och bilda dig en egen uppfattning innan du gr ditt val, du kommer f mnga nya rliga vnner om du vljer rtt samfund och frsamling. Krleken mter du skert men att jaga den r som att krama kvicksilver i handen, du frlorar den bara d.
Lycka till vad du n fretar dig.
mvh