Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-14, 20:40
Medlem
Tjena, kort och gott bara som topic. Har en inre känsla av att de flesta av dagens ungdomar (dit jag hör) oftast är ute efter sex och inte ett förhållande. Jag hör inte till denna majoritet alls och undrar helt enkelt bara vad ni tror? Om man skulle kunna generalisera på detta sätt.

De på fester som t.ex. strular med killar/tjejer vill de bara ligga eller kan det vara "starten" till framtida dejtningar?
Citera
2014-01-14, 20:44
Bannlyst
Man har fått en nyckel, man måste därav testa låsen till denna nyckel för att se om det "klickar" i något lås. Efter att man vet att nyckeln passar till låset så kan man "köpa" dörren.
Citera
2014-01-14, 20:45
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testarozza
Tjena, kort och gott bara som topic. Har en inre känsla av att de flesta av dagens ungdomar (dit jag hör) oftast är ute efter sex och inte ett förhållande. Jag hör inte till denna majoritet alls och undrar helt enkelt bara vad ni tror? Om man skulle kunna generalisera på detta sätt.

De på fester som t.ex. strular med killar/tjejer vill de bara ligga eller kan det vara "starten" till framtida dejtningar?
Tja, jag är hypersexuell så... Jag är ute efter en "sexuellt" förhållande.

*HOST* kk *HOST*

Men generellt så är inte Flashback R&S generell utan målar en bild som inte är verklig eftersom en väldigt stor majoritet inte får ligg därefter bildas det en kedjereaktion.
Citera
2014-01-14, 21:28
Medlem
frihetskrigares avatar
Alla ungdomar är inte endast ute efter sex, men dom flesta är det. Många av dom ungdomarna som säger att dom inte är ute efter sex är oftast oskulder. När dom får det stora nöjet att förlora oskulden så är det endast sex som gäller efter detta. Jag talar om egna erfarenheter.
Citera
2014-01-14, 21:34
Medlem
Opibusques avatar
Var det bara jag i den åldern som var askåt hela tiden och sedan när jag fick tur och det väl vankades friktionsdans så var det inte alls lika kul längre? "the thrill of the hunt" eller vad man ska säga.
Citera
2014-01-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Alla ungdomar är inte endast ute efter sex, men dom flesta är det. Många av dom ungdomarna som säger att dom inte är ute efter sex är oftast oskulder. När dom får det stora nöjet att förlora oskulden så är det endast sex som gäller efter detta. Jag talar om egna erfarenheter.
Eh va? Jag är precis i den sitsen och har absolut ingen lust att skaffa ett förhållande. Jag är faktiskt bara ute efter sex av den enkla anledningen att jag inte vill vara den personen i ett framtida förhållande som är helt oerfaren och inte haft sex med någon fastän jag är relativt "gammal"(oskuldsvis sett).''

Tror snarare att folk som är ute efter mer närkontakt med andra människor vill hellre ha förhållande. Fast jag kanske också har helt fel!
Citera
2014-01-15, 08:03
Medlem
Aa tror det är så tyvärr, kåta ungdomar överlag. Trodde det skulle lägga sig snart men det fortsätter att gå som det gör. Om man går in med relation i tanken så blir man filtrerad av många. Du ska vara hälften porrstjärna hälften man
Citera
2014-01-15, 08:37
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testarozza

Din inre känsla är lika mystisk som Tomas Dileva.
"Dagens" ungdomar är nog precis lika kåt som ungdomar genom alla tider har varit.
Och ja, nog är man bra kåt i ungdomen, först i äldre dar som folk börjar varva ner och söka efter djupare förhållanen. Så om du inte hör till den primitiva skaran får du leta flitit efter någon likasinnad alterantivt vänta några år. Glöm inte bort att women are bitches, så tänk dig för innan du går in i någon relation dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in