Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-17, 12:26
Medlem
Så kommer hon EVENTUELLT att knulla bakom ryggen på dig. Detta är den obestridliga verkligheten.
Det spelar ingen roll hur PRYD, dygdig, självsäker eller hur lycklig och hur bra hon har det med dig, EVENTUELLT kommer hon råka i klistret.

För allt som krävs är en slurk alkohol och en snygg kille som gör närmanden. Det är då irrelevant i fall du och din flickvän precis firat två veckor tillsammans eller om ni förra helgen förlovade er. Det spelar heller ingen roll hur stark mentalt hon är och bestämd, eventuellt kommer hon sära på benen och knullas på härligt.
Förmodligen kommer hon på ett snyggt och diskret sätt försöka sopa det under mattan så att du dessutom aldrig få reda på det.

Om man vill ha en flickvän föreslår jag att man väljer en jordnära tjej från en sedlig familj som gärna motsätter sig det virtuella rampljuset, fester osv.
Senast redigerad av thedarkenemy 2014-01-17 kl. 12:28.
Citera
2014-01-17, 12:29
Medlem
Det har du kommit på nu eller? =) Min flickvän är mer lik den andra beskrivningen, dock så kan jag ff vara oroad över de eventuellt kommande knullet
Citera
2014-01-17, 12:29
Medlem
Detta är inte bara tjejer o beskylla tycker jag.. Det är den dagliga påösningen av uppmärksamhetsduschar tjejer får.. Ärligt talat.. Om du också fick 10 tjejer dagligen efter dig som sliska sig på dig o ville ta på dig, då hade du också varit otrogen. Tro mig.. Killar är idioter. Allt detta the game o det är killar som ska försöka o sånt dära det är helt fel. Killar kan inte o ska inte bete sig sådära. För det förstör tjejerna och deras beteende.

Sanna mina ord. Män är genom könsrollen beskyddare och providers. Det är KVINNAN som ska visa sig värd nog, kämpa och ragga upp killar för att föra sitt avel vidare. Inte män som ska springa runt o sädessprida. Det är bara helt fel. Okej om det var 50 kvinnor per man, men nu är det inte så. Det är inte något tekniskt under vi lever i.

Det är.. männen.. som... bör.. hålla.. sina.. kukar.. i.. styr... ställa... mer... krav... på... kvinnan... !
Citera
2014-01-17, 12:35
Medlem
Väldigt tråkigt att höra att det blev så för dig (antar jag) men jag tror faktiskt inte det stämmer riktigt. Min flickvän tycker om att gå ut och dansa men hon går ju ut enbart med andra tjejer. Visst kan hon träffa andra killar ändå men för det första så går hon inte ut alls ofta och för det andra så litar jag på att hon gör som man ska

Jag förstår att du är sur just nu men umgås med kompisar nu och efter ett tag hitta en ny, allt löser sig
Hör gärna av dig om du vill prata när du har lugnat ner dig!
Citera
2014-01-17, 12:35
Medlem
Gubbskems avatar
Shit, att det finns en risk att ens partner eventuellt någon gång knullar någon annan var nytt för mig. Tack för ögonöppnaren.
Citera
2014-01-17, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Detta är inte bara tjejer o beskylla tycker jag.. Det är den dagliga påösningen av uppmärksamhetsduschar tjejer får.. Ärligt talat.. Om du också fick 10 tjejer dagligen efter dig som sliska sig på dig o ville ta på dig, då hade du också varit otrogen. Tro mig.. Killar är idioter. Allt detta the game o det är killar som ska försöka o sånt dära det är helt fel. Killar kan inte o ska inte bete sig sådära. För det förstör tjejerna och deras beteende.

Sanna mina ord. Män är genom könsrollen beskyddare och providers. Det är KVINNAN som ska visa sig värd nog, kämpa och ragga upp killar för att föra sitt avel vidare. Inte män som ska springa runt o sädessprida. Det är bara helt fel. Okej om det var 50 kvinnor per man, men nu är det inte så. Det är inte något tekniskt under vi lever i.

Det är.. männen.. som... bör.. hålla.. sina.. kukar.. i.. styr... ställa... mer... krav... på... kvinnan... !

Absolut visst håller jag med dig om att killar beter sig som idioter på krogen MEN för min del så spelar det ingen roll om hur många killar det är på en tjej, inte fan ska en tjej vara otrogen för det?! Det argumentet är ungefär likadant som att säga att vissa tjejer får skylla sig själva att de blir våldtagen pågrund av sin klädstil.
Citera
2014-01-17, 12:50
Medlem
yggdrazils avatar
Är det bara jag som får för mig att TS har missuppfattat vad "eventuellt" betyder?
Citera
2014-01-17, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Så kommer hon EVENTUELLT att knulla bakom ryggen på dig. Detta är den obestridliga verkligheten.
Det spelar ingen roll hur PRYD, dygdig, självsäker eller hur lycklig och hur bra hon har det med dig, EVENTUELLT kommer hon råka i klistret.

För allt som krävs är en slurk alkohol och en snygg kille som gör närmanden. Det är då irrelevant i fall du och din flickvän precis firat två veckor tillsammans eller om ni förra helgen förlovade er. Det spelar heller ingen roll hur stark mentalt hon är och bestämd, eventuellt kommer hon sära på benen och knullas på härligt.
Förmodligen kommer hon på ett snyggt och diskret sätt försöka sopa det under mattan så att du dessutom aldrig få reda på det.

Om man vill ha en flickvän föreslår jag att man väljer en jordnära tjej från en sedlig familj som gärna motsätter sig det virtuella rampljuset, fester osv.

Det är därför jag aldrig har blivit tillsammans med slynor som dricker alkohol (och då för att bli fulla), snacka för mkt, osv osv. Tjejer som dricker alkohol och främst för att bli fulla/i större mängder/ofta går bort i vilket fall som helst. Där försvann 99% av alla svenska tjejer och assimilerade/självhatande blattetjejer. Sen ska vi inte glömma bort att festande-missbrukeri också går bort.
Citera
2014-01-17, 13:03
Medlem
Undra varför det är så?

Det verkar som kvinnor har mycket sämre impulskontroll för känslor vilket förmodligen är den avgörande faktorn. Jag tror kvinnor bedrar mer på sättet att det bara händer. Männen som bedrar är lite mera taktiska och har tänkt ur i förväg om man kan säga så.
Citera
2014-01-17, 13:04
Medlem
Skitsnack! Jag går gärna ut och klubbar, är även flörtig som person men flirtar med livet s a s och är varken ute efter bekräftelse eller ngt vid sidan om när jag är i ett förhållande.

Är trygg i mig själv, bra självkänsla och inte fan tappar jag omdömet för att en "snygg" kille visar intresse. "Snygg" är inte en inträdesbiljett till min kropp för det första, för det andra älskar jag mig själv alldeles för mycket för att trasha mig och förstöra för mig själv.

Tssss....
Citera
2014-01-17, 13:05
Medlem
krigsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Är det bara jag som får för mig att TS har missuppfattat vad "eventuellt" betyder?
Ja. Han tittade väl på det engelska ordet "eventually", och trodde att man kunde översätta det till "eventuellt"... Fast så kan man väl inte göra! Tycker det han skriver stämmer bättre med ordet "eventuellt" dock, eftersom jag hatar sådana här generaliseringar och svepa konstateranden.
Citera
2014-01-17, 13:12
Bannlyst
Just därför män finns. Det är ungefär den tunna röda linjen mellan män och pojkar. Män tillåter inte att sådant händer, inte ens i tankesmedjan, medan pojkar bygger scenario efter scenario i huvudet om att hans flickvän är otrogen på krogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in