Smartskaftet har diskuterat detta i 2 olika grupper på Facebook; "Manlig Makt" o "The Fist"
Där spreds flickans nummer o tips om hur hon skulle tas.
Han åker nu dit bl.a för att ha "slagit upp sin knutna näve i den unga kvinnans underliv."
Hennes uppfattning om sex var på denna nivå:
"– Jag vet att sex är att man ligger på varandra, jag har aldrig sett det men skolsköterskan har pratat om det."
Det maste ju vara vida kannt i hans kretsar,och med tanke pa alder och stad sa kanns risken stor att det ror sig om en student,viket gor att det isf borde finnas massor med folk som vet precis vem det handlar om.
Ingen som har kontakter i grupperna?
Det kan ju inte vara omöjligt att ta sig in i dem?
Jag är ganska uppenbarligen kvinna på Fejan med, så jag är nog körd...
Men nån annan?
Om nagon vanlig sjal kan instruera mig i hur man bestaller ut FUP (via mail,jag befinner mig utanfor skandinavien dom narmaste 6 manaderna sa blir svart att bestalla pappersversionen,eller??)
Sa gor jag det idag.
Jag blir sa sjukt javla less pa sanna har manniskor...svart att sova nar man vet att han kommer undan med 20 manader pa lyxavdelning i sundsvall eller dylikt. Detta ar det typ av pack som bor sitta pa 15-20 ar,inte nan javla hassan som smugglat tjack o roka fran danmark.
Det ar sa javla skevt!
edit: Kom pa att han kommer nog inte sitta hela straffet utan bli bojjad i hemmet nar det aterstar 6 manader. Sa han kommer ha tillgang till internet och all annan lyx han inte fortjanar.
Senast redigerad av clinder 2014-01-24 kl. 12:40.
Vore intressant om någon vet namnet på grupperna och om dessa fortfarande är uppe, bästa vore ju en skärmdump för att se till att inget försvinner.
Jag är dock nyfiken, vart var föräldrarna? Har inte de koll på sin dotter? Hon verkar ju ändå ha stora bekymmer och borde ju inte släppas iväg hur som helst.
Vore intressant om någon vet namnet på grupperna och om dessa fortfarande är uppe, bästa vore ju en skärmdump för att se till att inget försvinner.
Jag är dock nyfiken, vart var föräldrarna? Har inte de koll på sin dotter? Hon verkar ju ändå ha stora bekymmer och borde ju inte släppas iväg hur som helst.
Jag tror att man ska kunna soka pa dom iaf,men det kan nog vara sa att dom inte syns alls utan inbjudan.
Jag anvander valdigt sallan facebook sa inte sa proffsig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!