Citat:
Ursprungligen postat av Tattoo_crippe
Hörde att det var typ ett pundar område...
Om du menar sunkigt, nergånget och miljonprojektstilen på boendet så - nej.
Om du menar stället där merparten av drogerna finns så - förmodligen ja.
Om man som jag är "Torpa-vägrare" så anser man att det är där det "fina" och eller unga folket bor, inget för oss vanliga dödliga helt enkelt.

Skämt åsido, Torpa är helt okej men det bor tyvärr alltför många där som tror dom bor i Hollywood.
Gillar man den attityden så är Torpa perfekt...
Angående kebaben så MÅSTE man, som sagt, älska Jönköpings-kebab, små bitar hårt stekt kött som smakar mycket slår pappliknande strimlor sju dagar i veckan.
Om man trots allt vill ha slamsor av kött så skulle jag tippa att det finns minst 5-10 pizzerior som erbjuder detta, är det något Jönköping inte har brist på så är det pizzahak!
Du frågade om tatuerare också, det är en svår fråga då åsikterna verkligen går isär.
Corals på Rosenlund sägs ha varit riktigt bra förr men nu ska man visst inte ens gå nära stället, det finns en hel del andra tatuerare och det bästa är nog helt enkelt att gå dit och fråga om referenser, kolla på deras tidigare arbeten och liknande.
Bästa milfställe?
Det finns väl bara ett - Bishops Arms.
Jag har inga direkta källor på hur det är nuförtiden men när jag lyckades komma in där i ungdomens dagar (var precis fyllda 18) så blev jag raggad på av inte mindre än tre damer i guldåldern inom loppet av en knapp timme.