2013-12-08, 18:35
Medlem
Jo, jag läste det att 5f-pb22 gick att ha I e-ciggvätska, går det ocksã med pb-22???
Citera
2014-01-02, 00:25
Medlem
Lurad slavs avatar
En knivsudd pulver räcker till en hyfsat stark joint. Bra rus.
Citera
2014-01-15, 15:40
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jubjubjub
Haha knappast har rökt 5f-akb48 och den funkar ingen av mina vänner kände av de heller dock hadde alla galen tollerans (lär ha varit ngt galet med den)

Det här är extremt potenta kemikalier som bör behandlas med stor respekt, och om du inte kände någonting alls så är sannolikheten mycket stor att du blev blåst.
Citera
2014-01-16, 14:37
Medlem
Är det någon som lämnat piss som gett utslag på "spicestickan" med PB-22 som sedan lämnats vidare på analys, men ändå klarat sig eller torskat? Jag hittar människor som varit i liknande situation i andra trådar men ingen återkommer och berättar hur det gick sen....
Citera
2014-01-20, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartgrip
Beställde just 1g PB-22, alltså inte 5F varianten, men det verkar vara extremt dåligt med rapporter?

Någon som testat som vill ge någon liten kommentar?

Nån rapport själv?
Citera
2014-01-21, 13:18
Medlem
Jag är ledsen att behöva informera er att PB-22 med all garanti ger utslag på "spice stickan" det är så att jag nämligen pissat ett flertal gånger och alla gett utslag på "spice" nu har dom även skickat det på analys så jag vet inte om det kommer visa något där. Återkommer med mera information om det.
Åt helvete är det
Citera
2014-01-21, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eliok89
Jag är ledsen att behöva informera er att PB-22 med all garanti ger utslag på "spice stickan" det är så att jag nämligen pissat ett flertal gånger och alla gett utslag på "spice" nu har dom även skickat det på analys så jag vet inte om det kommer visa något där. Återkommer med mera information om det.
Åt helvete är det

PB-22 är inte klassad som "spice" eller någon missbrukarsubstans därför är det omöjligt att det skulle visa positivt på spice. Jag pissar själv och det visar alltid negativt, läs mer här http://folkhalsomyndigheten.se/amnes...der-utredning/

Sök "PB-22" på sidan.
Citera
2014-01-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perssan
PB-22 är inte klassad som "spice" eller någon missbrukarsubstans därför är det omöjligt att det skulle visa positivt på spice. Jag pissar själv och det visar alltid negativt, läs mer här http://folkhalsomyndigheten.se/amnes...der-utredning/

Sök "PB-22" på sidan.

Okej jag vet inte om det visar positivt på analys som jag skrev i mitt inlägg tidigare. Men på spice stickor har jag visat positiv nu tre gånger på tre veckor och jag har bara rökt PB-22.. blir jävligt förvirrad antagligen finns det olika stickor eller så är det nått fel på mig..
Citera
2014-01-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perssan

Sök "PB-22" på sidan.
Du nämde att du pissat alltid negativt. Undrar om det någon gång skickades in på analys?
Citera
2014-03-06, 20:11
Medlem
Shurda14s avatar
inväntar 1g sample pb22 nu ska bli riktigt najs, va rekomenderas 1:25 1:30?
Citera
2014-03-10, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
inväntar 1g sample pb22 nu ska bli riktigt najs, va rekomenderas 1:25 1:30?

Jag gör det samma. Dock har jag läst att folk blandat 1:5 (ehh?) så det vore skönt att höra vad du har kommit fram till när du fått ditt pulver.
Citera
2014-03-10, 14:41
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliok89
Du nämde att du pissat alltid negativt. Undrar om det någon gång skickades in på analys?

Exakt vad är det du röker då ? Köper du pulver eller köper du något som påstått är PB-22?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in