Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 14:23
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Nej men se där!
Krya på dig. Åker du hem nu eller hänger du kvar?

Måste fråga, ditt twitter innan ni stack iväg i bussarna... för mig som fullständigt paranoid kommunist känns det udda att skriva en sån sak för vem som helst att läsa. Komprometterade du inte säkerheten för dig och dina kamrater?
Joda, jag hanger kvar ett tag till, aker tillbaka osterut sa fort som jag fatt ordning pa mina knan

Dit vi var pa vag var en utannonserad demonstration som hallits i flera ar, sa det var inget hemligt med den overhuvudtaget, vart problem var att vi stannade pa en mack strax utanfor Poltava och en polis ringde sina polare, sen var skitstormen pa gang.

Micke
Citera
2014-04-15, 14:41
Medlem
Morgonrodnads avatar
Skillt. Hur tror du det som hände dig påverkar möjligheten att rekrytera fler svenskar?

Har en process framför mig nu och om rättegången inte går min väg är jag lite sugen på att dra ner. Det beror förstås lite på vad det finns behov av också, jag är inget soldatämne i dagsläget.
Citera
2014-04-15, 14:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Skillt. Hur tror du det som hände dig påverkar möjligheten att rekrytera fler svenskar?

Har en process framför mig nu och om rättegången inte går min väg är jag lite sugen på att dra ner. Det beror förstås lite på vad det finns behov av också, jag är inget soldatämne i dagsläget.
Givetvis sa finns det en risk att svenskar kan bli radda for att aka ner, med all ratt. Men samtidigt ska man inte glomma att man behover inte aka med pa allt, t.ex. stannade alla svenskar borta fran just den har turen som gick. Sa om man tanker till lite, sa behover man inte hamna pa ett sjukhus i ukraina.

Micke
Citera
2014-04-15, 15:06
Medlem
Fan!
Ta det försiktigt mr. Skillt, Sverige och svenskarna innehar inte direkt något överflöd av rättrådiga kämpar för tillfället! ..

Krya på dig!
Citera
2014-04-15, 15:07
Medlem
Morgonrodnads avatar
Nu när ni varit nere ett tag kanske ni kan säga lite mer om levnadskostnader och liknande?
Citera
2014-04-15, 15:41
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Nu när ni varit nere ett tag kanske ni kan säga lite mer om levnadskostnader och liknande?
Ohyggligt billigt

Micke
Citera
2014-04-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ohyggligt billigt

Micke

Några svårigheter att ta sig igenom säkerhetskontroller?
Eller är det dryga förhör m.m när man kommer som "utlänning" i dessa tider?
Citera
2014-04-15, 15:49
Medlem
Kaospojkens avatar
Hahaha, dessa nationalister vill alltså hjälpa EU?
EU som är mest för globalisering om något. Sverige är bara en stat i landet EU nu för tiden.
Dessa genier påvisar sitt enorma intellekt än en gång.
"kriga för det Europeiska folket". Vad fan betyder det ens.
Citera
2014-04-15, 16:56
Medlem
durruttis avatar
Nu är jag inte "nationell" på något sätt annat än att jag är född här men borde man inte som nationalist undra varför folk som jobbik, david duke och golden dawn tar denna ställning;

The Golden Dawn condemns direct involvement of the U.S. and EU within a sovereign nation creating bloodshed and civil war
http://xaameriki.wordpress.com/2014/...ox-christians/

"Our Jewish Secretary of State John Kerry (Kohn) appointed as his Assistant Secretary of State for Jewish Affairs Jewish Neocon Victoria Nuland (Nudelman). Nuland spend the better part of her tenure so far shuttling back and forth to Ukraine in order to overthrow the modertaly pro-Russian president and install someone more condusive to Jewish supremacist interests. Is it any surprise that Nuland’s choice, as she voiced in her famous F*** the EU phone conversation, was fellow Jewish tribalist Arseniy Yatsenyuk (seen below), who is the Prime Minister of the government that emerged from the coup."
http://davidduke.com/passing-favor/

Hungary’s approval to EU-Ukraine association agreement “treason”, says Jobbik
http://www.politics.hu/20140324/hung...n-says-jobbik/
Citera
2014-04-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vad galler mina skador sa ar det frakturer pa brostkorgen och bada knaskalarna samt att muskulaturen I ryggen ar skadad. Dessa uppkom nar jag och mina kamrater lag pa mage med handerna pa huvudet. I mitt fall sa sparkades jag I sidan och blev stampad I.knavecken samt ryggen.Skadorna ar dokumenterade pa sjukhuset med.rontgen och skickade till behorig.myndighet.For atunden bwhandlaz jag med smartstillande och stodbandage,under dagen flyttas jag ti ett sjukhus for sportskador.

/Micke

Härligt att höra att du är okej! Jag blir grymt inspirerad av ditt mod och jag vet att jag inte är ensam om det. Det sprakar av hopp i många hjärtan nu, och många motståndare börjar tvivla på vad det egentligen är de försvarar.
Citera
2014-04-15, 17:08
Medlem
durruttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramss
Härligt att höra att du är okej! Jag blir grymt inspirerad av ditt mod och jag vet att jag inte är ensam om det. Det sprakar av hopp i många hjärtan nu, och många motståndare börjar tvivla på vad det egentligen är de försvarar.

Hopp om vad? Att Ukraina går med i NATO eller att tredje världskriget bryter ut?
Citera
2014-04-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durrutti
Hopp om vad? Att Ukraina går med i NATO eller att tredje världskriget bryter ut?

Hopp om att äntligen slå hål på de allierades krigspropaganda som förnedrat de vita folken i 70 år. Och i förlängningen smula sönder den fullständigt och ta tillbaka det som är vårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in