Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-16, 18:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Förra gången så var de flesta motdemonstranterna med i Vänsterpartiets tåg som gick några timmar efter SvPs fiasko.

Hur kan du använda ordet fiasko när vi lyckades genomföra demonstrationen trots att ert mål var att stoppa den? Det är ju snarare ni som är ett gäng vandrande fiaskon.

Årets demonstration kommer vara en del av en kampanj mot EU som lanserades idag:

https://www.svenskarnasparti.se/2014...-byrakraterna/
2014-04-17, 21:38
Medlem
MrSkargards avatar
På extremvänsterns hemsida Motkraft framgår att ett gäng röda våldsverkare från Skåne ska komma till Jönköping för att stoppa SvP:s demonstration. För övrigt så har ytterligare en motaktion utannonserats på Facebook som tydligen går ut på att kasta gamla matvaror mot demonstrationen. Vattenballonger, vuvuzuelor och gamla matvaror = Vänsterns "motargument".
2014-04-17, 23:30
Medlem
Så för att stoppa ett gäng från att gå från punkt a till punkt b utam att någon bryr sej och dom flesta ignorerar dom så ska nu några nötter visa musklerna och se till att dom får en jävla massa uppmärksamhet. Med en jävla massa onödiga kostnader för oss andra. Suck låter ju genomtänkt det här.
2014-04-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Det har inget med argument att göra. Debatten är redan tagen. Inga nazister på våra gator.

Upplys gärna mig om den debatten
2014-04-18, 04:41
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justicia
Vi ses där!
Men inte under FNU:s flagg i år, eller?
2014-04-18, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Erkänn att ni vill bara vara ifred och syssla med eran nazism?

Anar jag att uttrycket är hämtat från percy tårars "nazigrannarna"? Kul tyckte jag iallafall..

I övrigt försöker nu skumraskvänstern kraftsamla för att angripa nationalisterna redan tidigare på förmiddagen på Västra torget. Hörde att de skulle kasta allehanda avlidna ting såsom diverse kadaver....I övrigt ser vi ut att gå emot ytterligare en lyckad demo.
2014-04-18, 15:06
Medlem
LFEs avatar
Att plocka arbetarrörelsens egna dag och göra den till sin egen...snälla gråt inte ut i media för varför folk slår er då. Ni provocerar ju med flit.
2014-04-18, 15:12
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Att plocka arbetarrörelsens egna dag och göra den till sin egen...snälla gråt inte ut i media för varför folk slår er då. Ni provocerar ju med flit.

Våldsvänstern har ingenting med någon arbetarrörelse att göra. Ni är helt enkelt ett gäng mentalt instabila blatte-lovers som vill misshandla alla som inte delar era värderingar, det är viktigare att ställa till med oreda och våldsamheter för er än att gynna arbetarklassen. Väx upp.
2014-04-18, 15:26
Medlem
LFEs avatar
Äh jag ska inte slå er nu. Jag förstår bara varför folk slår er på Första Maj.
2014-04-18, 16:18
Medlem
postkrans avatar
Självklart ska vi alla ta tillfället i akt, vi har ju numera en dag där alla har fri jakt på nazister. Det här ska bli en tradition för alla våras framtida barn och barnbarn, äntligen har nazister gjort något bra för sig genom att ställa upp på det här.

Personligen ska jag försöka klippa så många som möjligt så det blir nog en kul dag.

Lite synd bara att det aldrig blir över 300 pers på dessa frijakts dagar, ni räcker liksom inte till så vissa får alltid stå där tomhänta utan någon egen nazist att leka pinata med. Ni kanske bör börja importera deltagare från andra länder igen som i Salem så ni kan komma över det där 300 sträcket igen?
2014-04-18, 16:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Självklart ska vi alla ta tillfället i akt, vi har ju numera en dag där alla har fri jakt på nazister. Det här ska bli en tradition för alla våras framtida barn och barnbarn, äntligen har nazister gjort något bra för sig genom att ställa upp på det här.

Personligen ska jag försöka klippa så många som möjligt så det blir nog en kul dag.

Lite synd bara att det aldrig blir över 300 pers på dessa frijakts dagar, ni räcker liksom inte till så vissa får alltid stå där tomhänta utan någon egen nazist att leka pinata med. Ni kanske bör börja importera deltagare från andra länder igen som i Salem så ni kan komma över det där 300 sträcket igen?

Ni lyckas aldrig skada några nationalister nämnvärt i samband med era "motdemonstrationer" och detta vet du.
2014-04-18, 18:31
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE

Det existerar ingen "arbetar" "rörelse" annat än till namnet den har varit död sedan
ett par decennier tillbaka, det som nu släpas runt av karriärpolitiker, hobbyrevolutionärer
från Över/Medelklass, trasproletariat och blattar är ett förmultnat kadaver...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in